"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
و دورترین فاصله
فاصله بین دوفرد ست
که کنارهم نشسته اند
دریک خانه زندگی میکنند
اما صدای هم را نمی شنوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق چیزی شبیه بستنی ست
تازه شیرین خنک و لذت بخش
اما....
اما وقتی لذتش را نبری
به آن توجه نکنی، گرم میشود
آب میشود،فرو میچکد
وتمام زندگیت را چسبناک و غیرقابل تحمل میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم چقدر این زبون بسته بستنی دلش میخاد❤️واقعا چطور میشه این موجود و آزار داد؟؟
@adelehz
📷 لیلی ملکی
آرزوی طلایی بیست و نهم : کاش امسال همه خانه دارشوند.وهیچ کس بی خانه وکارتن خواب نماند.
#آرزو
@adelehz
درختان به من آموختند :
پایبندی هرکس
به اندازه ی ریشه ی اوست ،
به هر درختی نمی توان تکیه کرد
@adelehz
صبح است بیا دلی به دریا بزنیم
در گوشِ سپیده،لب به نجوا بزنیم
صبح است
بیا برای مستانه شدن
بر غصه و غم دست به حاشا بزنیم


صبح بخیر

@adelehz
صبونه🧡💛
@adelehz
زندگی شاید مثل پله کان باشد گاهی مجبوری پایین تر بیایی تا به بالا برسی ...
@adelehz
📷خانم عباسپور
آرزوی طلایی بیست ونهم : کاش امسال هیچ کس دلتنگ آمدن کسی نماند.
#آرزو
@adelehz
نه آنقدر نزدیکی که تن پوشت شوم .نه آنقدر دوری که فراموشت کنم .میان این نزدیک آمدنها و دور رفتن ها چگونه میتوان تورا داشت و نداشت؟
ای حل نشدنی ترین معمای این زن.
#عادله_زمانی
@adelehz
📷زرگل
ارزوی طلایی سی ام : کاش امسال هیچکس اسیر دوری نباشد، وصال باشد و مهر و محبت...
#آرزو
@adelehz
دل بر تــو نــهم
كــه راحتِ جان مــنى ...
#سعدی

@adelehz
📷مهناز
ارزوی طلایی سی و یکم : کاش امسال سالی باشه پر ازخبرهای خوب پراز پیامک های واریز 😍
#آرزو
@adelehz
گاهی اگرغریبه ای رامیبینی که هفت پشت ناآشنایید.به اولبخند بزن تو نمیدانی شایداو در جنگی باشد که تصورش را هم نتوانی بکنی .وشاید لبخند تو نور را میان قلب خاموشش روشن کند
#عادله_زمانی
@adelehz
همین
وبس
@adelehz
حضور مبارک تون عارضم که دلار بسلامتی از مرز 5000تومن هم گذشت .وباشد که رستگارشویم جمیعا
@adelehz
حتی اگر شده برای یک دقیقه باعث بهترشدن حال کسی شده باشم.یعنی خوشبختم.
ممنونم بابت اینهمه لطف و محبتی که به من دارین یه دنیا ممنون 😍🎈
@adelehz
با آنکه حوالی
چشمم ندارمت.
اما همیشه کنج دلم
دوست دارمت!
@adelehz