"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ترسم آخـــر زغــــم
عشق تو دیوانه شوم،
بیخود از خود شوم
و راهی میخانه شوم،
آنقدر بـــــــاده بنوشم
که شوم مست و خراب،
نه دگـــر دوست شناسم نه
دگر جام شراب

شب خوش
@adelehz
گاهی قدر خوشی و نعمتی
که داری را خودت هم نمیدانی
چشمت فقط نداشته هایت را میبیند.
اما فقط کافیست یکبار داشته هایت را نداشته فرض کنی انگاه میفهمی چقدر خوشبختی وخودت نمیفهمی
#عادله_زمانی
@adelehz
📸مونا دربندی
آرزوی طلایی بیست وششم: کاش امسال هیچ اراده ای شکسته نشود و هیچ هدفی ناتمام نماند.
#آرزو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی بهانه بخند
شاید فردا بهانه باشد
اما تو نباشی
@adelehz
تو بهاری؟!
نه ، بهاران از توست...
#حمید_مصدق
@adelehz
📸ناهید
آرزوی طلایی بیست و هفتم:کاش سال دیگر همین موقع انقدر دلم شاد باشد که ازته دل بخندم .همین
#آرزو
@adelehz
مرگ‌ها دو دسته اند:

مردی که قدم می‌زند
زنی که حرف نمیزد …

@adelehz
📸نسترن
آرزوی طلایی بیست وهفتم:کاش امسال سال صلح باشد.سال اینکه هیچ کودکی بی سقف و سرپرست نماند.
#آرزو
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم یک مهمان میخواهدکه دریک غروب گرم وساکت بهاری وقتی درون تنهایی خودت به درختان خیابان خیره شده ای.زنگ درخانه رابزند و بگوید آمده ام کنارت بشینم تا هردو بگویم و به دلتنگی ها بخندیم.
#عادله_زمانی
📸حنانه
آرزوی طلایی بیست وهشتم : ای کاش امسال چراغ زندگی مان برای عابرهای اشتباه سبز نشود..🚦👤
#آرزو
@adelehz
و دورترین فاصله
فاصله بین دوفرد ست
که کنارهم نشسته اند
دریک خانه زندگی میکنند
اما صدای هم را نمی شنوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق چیزی شبیه بستنی ست
تازه شیرین خنک و لذت بخش
اما....
اما وقتی لذتش را نبری
به آن توجه نکنی، گرم میشود
آب میشود،فرو میچکد
وتمام زندگیت را چسبناک و غیرقابل تحمل میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بمیرم چقدر این زبون بسته بستنی دلش میخاد❤️واقعا چطور میشه این موجود و آزار داد؟؟
@adelehz
📷 لیلی ملکی
آرزوی طلایی بیست و نهم : کاش امسال همه خانه دارشوند.وهیچ کس بی خانه وکارتن خواب نماند.
#آرزو
@adelehz
درختان به من آموختند :
پایبندی هرکس
به اندازه ی ریشه ی اوست ،
به هر درختی نمی توان تکیه کرد
@adelehz
صبح است بیا دلی به دریا بزنیم
در گوشِ سپیده،لب به نجوا بزنیم
صبح است
بیا برای مستانه شدن
بر غصه و غم دست به حاشا بزنیم


صبح بخیر

@adelehz