"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
#چای_تایم
مادرم همیشه چای های خوبی دارد
اما مزه چایی که برای پدرم می ریزد فرق دارد...عطرش فرق دارد..
فکر کنم طعم عشق اینگونه ست
#عادله_زمانی
@adelehz
یقینا این دشت دراون لحظه
بوی بهشت میداده...
@adelehz
📸بهاره
آرزوی طلایی بیست وچهارم : کاش امسال هیچ خیابانی شاهد پیاده رویی هایی ازسر دلتنگی و قدم های سنگین وغم آلود نباشد.
#آرزو
@adelehz
عاشق همانی باید بشوی
که کنارش میتوانی از ته دل بخندی .
همانی که از خنده هایت ذوق میکند و خنده اش میگیرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
این عروسکارو کجا میفروشن ؟برم بخرم
مردم واسه این آقای جلتنمن 😻
@adelehz
📸هانیه محمدی
آرزوی طلایی بیست وپنجم : کاش امسال به اندازه ای که منطقی وعقل گراییم به احساساتمون هم اهمیت بدهیم.
#آرزو
@adelehz
ترسم آخـــر زغــــم
عشق تو دیوانه شوم،
بیخود از خود شوم
و راهی میخانه شوم،
آنقدر بـــــــاده بنوشم
که شوم مست و خراب،
نه دگـــر دوست شناسم نه
دگر جام شراب

شب خوش
@adelehz
گاهی قدر خوشی و نعمتی
که داری را خودت هم نمیدانی
چشمت فقط نداشته هایت را میبیند.
اما فقط کافیست یکبار داشته هایت را نداشته فرض کنی انگاه میفهمی چقدر خوشبختی وخودت نمیفهمی
#عادله_زمانی
@adelehz
📸مونا دربندی
آرزوی طلایی بیست وششم: کاش امسال هیچ اراده ای شکسته نشود و هیچ هدفی ناتمام نماند.
#آرزو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی بهانه بخند
شاید فردا بهانه باشد
اما تو نباشی
@adelehz
تو بهاری؟!
نه ، بهاران از توست...
#حمید_مصدق
@adelehz
📸ناهید
آرزوی طلایی بیست و هفتم:کاش سال دیگر همین موقع انقدر دلم شاد باشد که ازته دل بخندم .همین
#آرزو
@adelehz
مرگ‌ها دو دسته اند:

مردی که قدم می‌زند
زنی که حرف نمیزد …

@adelehz
📸نسترن
آرزوی طلایی بیست وهفتم:کاش امسال سال صلح باشد.سال اینکه هیچ کودکی بی سقف و سرپرست نماند.
#آرزو
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم یک مهمان میخواهدکه دریک غروب گرم وساکت بهاری وقتی درون تنهایی خودت به درختان خیابان خیره شده ای.زنگ درخانه رابزند و بگوید آمده ام کنارت بشینم تا هردو بگویم و به دلتنگی ها بخندیم.
#عادله_زمانی