#چای_تایم
مادرم همیشه چای های خوبی دارد
اما مزه چایی که برای پدرم می ریزد فرق دارد...عطرش فرق دارد..
فکر کنم طعم عشق اینگونه ست
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم همیشه چای های خوبی دارد
اما مزه چایی که برای پدرم می ریزد فرق دارد...عطرش فرق دارد..
فکر کنم طعم عشق اینگونه ست
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق همانی باید بشوی
که کنارش میتوانی از ته دل بخندی .
همانی که از خنده هایت ذوق میکند و خنده اش میگیرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
که کنارش میتوانی از ته دل بخندی .
همانی که از خنده هایت ذوق میکند و خنده اش میگیرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ترسم آخـــر زغــــم
عشق تو دیوانه شوم،
بیخود از خود شوم
و راهی میخانه شوم،
آنقدر بـــــــاده بنوشم
که شوم مست و خراب،
نه دگـــر دوست شناسم نه
دگر جام شراب
شب خوش
@adelehz
عشق تو دیوانه شوم،
بیخود از خود شوم
و راهی میخانه شوم،
آنقدر بـــــــاده بنوشم
که شوم مست و خراب،
نه دگـــر دوست شناسم نه
دگر جام شراب
شب خوش
@adelehz
گاهی قدر خوشی و نعمتی
که داری را خودت هم نمیدانی
چشمت فقط نداشته هایت را میبیند.
اما فقط کافیست یکبار داشته هایت را نداشته فرض کنی انگاه میفهمی چقدر خوشبختی وخودت نمیفهمی
#عادله_زمانی
@adelehz
که داری را خودت هم نمیدانی
چشمت فقط نداشته هایت را میبیند.
اما فقط کافیست یکبار داشته هایت را نداشته فرض کنی انگاه میفهمی چقدر خوشبختی وخودت نمیفهمی
#عادله_زمانی
@adelehz
قدیم تر ها ایفون ها تصویری نبود
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی زنگ می خورد دلمان هزارجور غنج می رفت که مثلا چه کسی میتواند باشد شاید بخاطر همین بود که قدیم ترها درها با ذوق بیشتری باز می شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم یک مهمان میخواهدکه دریک غروب گرم وساکت بهاری وقتی درون تنهایی خودت به درختان خیابان خیره شده ای.زنگ درخانه رابزند و بگوید آمده ام کنارت بشینم تا هردو بگویم و به دلتنگی ها بخندیم.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی