"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
میگم یه وقت زشت نباشه با این سن وسالمون واسه کلاه قرمزی ذوق میکنیم؟😅😻🤓
@adelehz
شماهم واسه دیدن کلاه قرمزی و دوستاش ذوق میکنید؟

😍وای آره منتظرش بودم . – 117
👍👍👍👍👍👍👍 88%

😒نه بابا از سن ما گذشته . – 16
👍 12%

👥 133 people voted so far. Poll closed.
عطر مثل اثر انگشت اثری ست
انحصاری
هر کس عطر خودش را دارد .
و هرعطر فقط یک بار اتفاق می افتد.
#عادله_زمانی
@adelehz
📸الهه علی پور
آرزو طلایی چهاردهم: کاش امسال ،سال خنده های قاه قاه باشد .نه گریه های یواشکی
آمین
#آرزو
@adelehz
نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم
نوروز و چنین باران باریده مبارک باد
مولوی

@adelehz
میدانی عزیزجان
نه خانه های قدیمی دوباره برمیگردند
نه آدمهای قدیمی .
#عادله_زمانی
@adelehz
📸عاطفه شادپوری
آرزوی طلایی پانزدهم : کاش امسال ،سال دیدن و آشنا شدن با آدمهای خوب باشد.
آمین
#آرزو
@adelehz
کاش سالشم مثل خودش خوشگل باشه😻
@adelehz
نوروز در سنندج
@adelehz
📸نگین نیک مرد
آرزوی طلایی شانزدهم: کاش امسال هیچ کس برای فراموش کردن مشکلاتش به مواد مخدر رو نیاورد.
(ارزوی یک دختر 12ساله)
#آرزو
@adelehz
یکی از جذابیت های زندگی دخترها در دوره خاصی از سنشون داشتن عاشق های پنهانه .
که یکی عاشقشونه ولی نمیاد بگه ویواشکی نگاشون میکنه😅😎
@adelehz
شما عاشق پنهان داشتید؟

😒نه شایدم بوده ولی من نفهمیدم. – 65
👍👍👍👍👍👍👍 58%

😎آره ولی بلاخره لو رفت . – 47
👍👍👍👍👍 42%

👥 112 people voted so far. Poll closed.
📸زینب
آرزوی طلایی هفدهم: کاش امسال هیچ کس غصه ی نداری را نداشته باشد.
آمین
#آرزو
@adelehz
آدمیزاد گاهی می رود .
و تکه ای ازخودش را درشهری جا میگذارد ممکن ست هرگز به آن شهر برنگردد اما یادگارش همیشه در کوچه وخیابان ان شهرحس میشود.شاید این یادگار دلی باشد که ازاو جا مانده ست
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه زمستان شهامت این را داشت که به بهار تبدیل بشود،چه کسی میتواند بگوید که تو نمیتوانی شکوفا بشوی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چایت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو 
مشتی کاه میماند
برای بادها ..
نیما
#چای_تایم
@adelehz
📸نرگس
آرزوی طلایی هجدهم:کاش امسال لحظه لحظه ی زندگی
قرین این پنج حرف ساده باشد
🌹آرامش🌹
#آرزو
@adelehz
عشق
رقصیدن به ساز کسی نیست!
یک رقص دونفره است،
گاهی گامی به عقب...
گاهی گامی به جلو...
اگربخواهی تنهابرقصی
و اورا برقصانی
دیگر نامش عشق نیست...!

@adelehz
زندگی قمار ماست و خانه میز قمار
قمار را نه من میبرم و نه تو قمار را کسی میبرد که یاد میگیرد خوشحالیش راپیدا کند.بی توجه به ادمها بی توجه به اطراف فقط ازطریق خودش و دلش
همین.
#عادله_زمانی