This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میگم یه وقت زشت نباشه با این سن وسالمون واسه کلاه قرمزی ذوق میکنیم؟😅😻🤓
@adelehz
@adelehz
شماهم واسه دیدن کلاه قرمزی و دوستاش ذوق میکنید؟
😍وای آره منتظرش بودم . – 117
👍👍👍👍👍👍👍 88%
😒نه بابا از سن ما گذشته . – 16
👍 12%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
😍وای آره منتظرش بودم . – 117
👍👍👍👍👍👍👍 88%
😒نه بابا از سن ما گذشته . – 16
👍 12%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
عطر مثل اثر انگشت اثری ست
انحصاری
هر کس عطر خودش را دارد .
و هرعطر فقط یک بار اتفاق می افتد.
#عادله_زمانی
@adelehz
انحصاری
هر کس عطر خودش را دارد .
و هرعطر فقط یک بار اتفاق می افتد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی از جذابیت های زندگی دخترها در دوره خاصی از سنشون داشتن عاشق های پنهانه .
که یکی عاشقشونه ولی نمیاد بگه ویواشکی نگاشون میکنه😅😎
@adelehz
که یکی عاشقشونه ولی نمیاد بگه ویواشکی نگاشون میکنه😅😎
@adelehz
شما عاشق پنهان داشتید؟
😒نه شایدم بوده ولی من نفهمیدم. – 65
👍👍👍👍👍👍👍 58%
😎آره ولی بلاخره لو رفت . – 47
👍👍👍👍👍 42%
👥 112 people voted so far. Poll closed.
😒نه شایدم بوده ولی من نفهمیدم. – 65
👍👍👍👍👍👍👍 58%
😎آره ولی بلاخره لو رفت . – 47
👍👍👍👍👍 42%
👥 112 people voted so far. Poll closed.
آدمیزاد گاهی می رود .
و تکه ای ازخودش را درشهری جا میگذارد ممکن ست هرگز به آن شهر برنگردد اما یادگارش همیشه در کوچه وخیابان ان شهرحس میشود.شاید این یادگار دلی باشد که ازاو جا مانده ست
#عادله_زمانی
و تکه ای ازخودش را درشهری جا میگذارد ممکن ست هرگز به آن شهر برنگردد اما یادگارش همیشه در کوچه وخیابان ان شهرحس میشود.شاید این یادگار دلی باشد که ازاو جا مانده ست
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه زمستان شهامت این را داشت که به بهار تبدیل بشود،چه کسی میتواند بگوید که تو نمیتوانی شکوفا بشوی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz