"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برای شما 🌹🌹👆که حضورتون موجب دلگرمی منه ....شادیتون پایدار
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر "بسوی تو" بااجرای خاص زیبا و رویا برانگیز علی زند وکیلی🎼🎼🎼🎼🎼
پ.ن بسوی هرآنکه دلتان میخواهدش امیدم این است که بروید و بپویندید🌙
@adelehz
شب نگاهم که می کنی انگار
توی چشمم چراغ می افتد
آخرش من برات می میرم
صبر کن اتفاق می افتد...
@adelehz
شبتون بخیر مهربونا❤️💋
دلخوشی یعنی مادر...
مادری که برات دستبند درست میکنه
رنگ به رنگ درست شبیه رنگین کمان فداکاری
هاش❤️❤️❤️
خداوند همه ی مادرها رو درپناهش حفظ کنه
ومادران اسیرخاک رو رحمت..
#مادر
#زندگی
#امید
@adelehz
جمعه ها هیچ بدی ندارد...
چون جمعه آنقدر سرم خلوت است که
میتوانم تمام وقت به توفکر کنم..
واین یعنی جمعه بهترین روزخداست..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
جلالی عاشق زار سیه مو
ز جان و دل خریدار سیه مو
به هر جایی که باشد زنده باشد
خدا باشد نگهدار سیه مو
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
کسی را پیدا کنید که شما را همونگونه
که هستید ..ببیند و درک کند..
هیچ چیز عذاب آور تر و احمقانه تر از شرح دادن خودبرای دیگران نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
نوجوان تر که بودم پسری را فقط برای خاطر اینکه قدبلندی نداشت رد کردم.و تا مدتها عذاب وجدان داشتم که من آدم خودخواهی هستم که به خاطر ظاهر کسی اورا نخواستم .اما بعدترها که دوستی با قد متوسط و ظاهربشدت عادی داشتم و بی اندازه به او احترام میگذاشتم و مورد علاقه ام بود.به راز بزرگی پی بردم,فهمیدم که دوست داشتن خیلی خیلی مهم است.واگر آن روزها آن فرد را رد کردم نه به خاطر قدوقامت و ظاهرش که به این خاطربودکه دوستش نداشتم !فهمیدم اگر کسی را دوست داشته باشی اگر محبت کسی در خاک قلبتان جوانه زده باشد باهرظاهروشکل وشمایل میخواهیدش..تازه آنجا بود که فهمیدم افسانه دیو و دلبر چه میگوید..
#عادله_زمانی
@adelehz
میگویند عصر جمعه دلگیر است ..چه
ابلهانه ..
من حاضرم تمام عمرم عصرجمعه باشد
اگربه نوشیدن فنجانی چای با
توبگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ربنای استاد شجریان 👇باشد که از دعای خیر شما بی نصیب نمانم ...و باآرزوی بهبودی وسلامت برای بلبل دوران، شجریان🌺🌹🌹
@adelehz
اینم از رفیق ما 😳😐😐😁
@adelehz
کاش یک روز
تواز راهی دور بیایی و در بزنی .
ومن بیخبر،بی حوصله و دل مرده
درب را بازکنم...و تورا ببینم
وباور کنم که معجزه هنوز هم رخ
میدهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب فقط وقتی زیباست
که تو ستاره باشی
ومن بچینمت...⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب بخوابید...🌙🌙خدابیداراست.🙏
صبحت بخیرای غزل ناب دفترم
ای اولین سروده و ای شعرآخرم
صبحی که یادتودر آن شکفته شد
گویاتلنگری زده برصبح محشرم
@adelehz🎀
چه هفته قشنگی
هفته ای که با شنبه تعطیل
شروع بشه😜😉😋🐞🐣👻
@adelehz
بابا لنگ دراز عزیز
کاش میشد یک بار از نزدیک
ببینمت ...وبه چشمهایت زل بزنم.
آخرمیدانی هیچ چیز مثل چشمها
نمیتواند حال واقعی آدمها را لوبدهد..
حتی هزاران نامه...
#عادله_زمانی
@adelehz
2
جانی که خلاص ازشب هجران تو کردم
درروز وصال تو،به قربان تو کردم ...
#فروغی_بسطامی
@adelehz🎀