صبح
مسافری ست
با چمدانی پر از لبخند
کافیست
عاشقانه به استقبالش بروی
سلام همراهان همیشگی
صبح بخیر
4روزتابهار🌱
@adelehz
مسافری ست
با چمدانی پر از لبخند
کافیست
عاشقانه به استقبالش بروی
سلام همراهان همیشگی
صبح بخیر
4روزتابهار🌱
@adelehz
خانه های قدیمی مدرن نبودند.هارمونی رنگ یا وسایل گران قیمت نداشتند اما خانه های قدیمی چیزی داشتند که حالا کمتر خانه ای دارد.خانه های قدیمی روح داشتند .ریشه داشتند و اصالت..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
مراباخودت هرکجا که میروی ببر
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
مدتی قبل سیم کارتی را خریداری کرده و بروی سیم کارت اکانت تلگرامی ایجاد نمودم.بنا بردلایلی مدتی این سیم کارت خاموش بود و من هم خوشبینانه فکر میکردم این سیم کارت همچنان متعلق به من هست و میتوانم ازان استفاده کنم .تاامروز که متوجه شدم شخصی مرتبا سعی در ورود به اکانت تلگرام من دارد با تعجب می دیدم که مرتب از طرف شرکت تلگرام پیام می رسد که شخصی سعی میکند وارد تلگرام شما شود درگام اول احتمال دادم که شاید کسی با من سرشوخی دارد اما در ادامه دیدم که نه انگار موضوع جدی ست .ناگهان فکری به ذهنم رسید که باوجود اینکه محال به نظر می رسید اما تصمیم گرفتم امتحانش کنم بنابراین به شماره ی خودم زنگ زدم و درکمال تعجب دیدم که این خط زنگ خورد !!!! چطور ممکن ست که خطی که متعلق به من ست و من میدانم که این خط خاموش ست و سندش هم درخانه ام ست زنگ میخورد؟؟از قضا مشخص شد که شرکت اپراتور خطی که من خوشبینانه فکرمیکردم مال من ست را به کسی دیگر فروخته و ان فرد بیچاره هم سعی میکرد روی خط تلگرام بسازد خطی که قبلا اکانت تلگرام داشت.درپاسخ به من گفته شد حتما به سیم کارت نیازی نداشتید که استفاده نکردید!!!ماهم فروختیم که بی استفاده نماند!!!
یعنی اگر من مسافرت خارج ازکشور داشته باشم اگر بیمارباشم اگر باردارباشم و بخاطر توصیه پزشک چندماهی تلفنم خاموش باشد شما حق دارید بدون اطلاع من خطم را واگذار کنید!!!!!
لطفا از خریدن سیم کارت هایی با پیش شماره های قدیمی خودداری کنید زیرا این ها سیم کارتهای افراد دیگری هستند که این شرکت ها باطل کرده و مجددا بشما میفروشند .بدون رضایت صاحب اصلی
لطفا این متن را در کانالها وگروهها وبا دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران ازخریداری این سیم کارتها خودداری کنند.
@adelehz
یعنی اگر من مسافرت خارج ازکشور داشته باشم اگر بیمارباشم اگر باردارباشم و بخاطر توصیه پزشک چندماهی تلفنم خاموش باشد شما حق دارید بدون اطلاع من خطم را واگذار کنید!!!!!
لطفا از خریدن سیم کارت هایی با پیش شماره های قدیمی خودداری کنید زیرا این ها سیم کارتهای افراد دیگری هستند که این شرکت ها باطل کرده و مجددا بشما میفروشند .بدون رضایت صاحب اصلی
لطفا این متن را در کانالها وگروهها وبا دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران ازخریداری این سیم کارتها خودداری کنند.
@adelehz
وبهار سوگلی خداست
میان دیگر فصل ها
که خدا مخصوص خودش آن را آفرید
سرشار ازعطر ورنگ و امید
وبهار سوگلی خداست وقتی خودش حسابی حال خوشی داشته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
میان دیگر فصل ها
که خدا مخصوص خودش آن را آفرید
سرشار ازعطر ورنگ و امید
وبهار سوگلی خداست وقتی خودش حسابی حال خوشی داشته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
می نویسم :
" د ی د ا ر "
تو اگر بی من و دلتنگ منی !
یک به یک
فاصله ها را بردار ...
#میلاد_تهرانی
@adelehz
" د ی د ا ر "
تو اگر بی من و دلتنگ منی !
یک به یک
فاصله ها را بردار ...
#میلاد_تهرانی
@adelehz
سالی که گذشت سخت ترین سالی بود که در تمام عمرم داشتم .سالی سرشار از آه و دلگیری، این سال همان سالی بود که بدترین ادمهای زندگی ام را درونش تجربه کردم .بدترین و امیدوارم بی تکرار ترین ! خوب البته اگر بخواهم بنده ی خوب و سپاسگزاری باشم نباید انکار کنم که در این سال لحظات قشنگی هم داشتم و آدمهای خوبی را هم کنارم حس کردم .ولی هیچ زمانی درعمرم به اندازه سالی که گذشت دلگیر نبودم .خوب بیاد دارم که سال پیش را با امیدی که مثل روز برایم روشن بود آغاز کردم یعنی انقدر ایمان داشتم به اتفاقات خوب دراین سال که بیصبرانه منتظر شروعش بودم وخوب البته من هیچ وقت پیشگوی خوبی نبودم.
بااین حال برای آغاز سال نو بازهم شاید نه خیلی افراطی اما همچنان در انتظار هستم.شاید چون شعار زندگی من این ست که "چراغ امید هنوز روشن ست."
شعار دادن کار آسان وجالبی ست نمیخواهم شعاربدهم وبگویم در هر لحظه از زندگی به این نیم جمله باور داشتم .نه ،لحظات وروزهایی هم بود که به هیچ چیز و هیچ کس باوری نداشتم اما بازهم دلم میخواهد به این چراغ گاهی سوزان وگاهی نیم سوز امیدوارباشم .
دلم میخواهد هنوزهم باور داشته باشم که شاید اتفاقاتی که منتظرشان هستم امسال در چمدان خدا منتظر سفر به خانه ام باشند .
چرا که چراغ امید گرچه کم فروغ اما هنوز روشن ست ....
#عادله_زمانی
@adelehz
بااین حال برای آغاز سال نو بازهم شاید نه خیلی افراطی اما همچنان در انتظار هستم.شاید چون شعار زندگی من این ست که "چراغ امید هنوز روشن ست."
شعار دادن کار آسان وجالبی ست نمیخواهم شعاربدهم وبگویم در هر لحظه از زندگی به این نیم جمله باور داشتم .نه ،لحظات وروزهایی هم بود که به هیچ چیز و هیچ کس باوری نداشتم اما بازهم دلم میخواهد به این چراغ گاهی سوزان وگاهی نیم سوز امیدوارباشم .
دلم میخواهد هنوزهم باور داشته باشم که شاید اتفاقاتی که منتظرشان هستم امسال در چمدان خدا منتظر سفر به خانه ام باشند .
چرا که چراغ امید گرچه کم فروغ اما هنوز روشن ست ....
#عادله_زمانی
@adelehz
سالی که گذشت را دوست داشتید؟
💔نه سختی های زیادی داشتم سالی نبود که دلم برایش تنگ شود. – 114
👍👍👍👍👍👍👍 67%
💚بله،اتفاقات خوبی را گذراندم درمجموع راضی هستم. – 55
👍👍👍 33%
👥 169 people voted so far. Poll closed.
💔نه سختی های زیادی داشتم سالی نبود که دلم برایش تنگ شود. – 114
👍👍👍👍👍👍👍 67%
💚بله،اتفاقات خوبی را گذراندم درمجموع راضی هستم. – 55
👍👍👍 33%
👥 169 people voted so far. Poll closed.
شبیه یک رویا
گروه دال
دیدمت ...بویدمت ...بوسیدمت درخواب
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک روز تا بهار🌱
شاید باور نکنید ولی شما 364 را پشت سر گذاشتید...
باتمام سختی وآسانی فراز ونشیب
خسته ی سال نباشید...
@adelehz
شاید باور نکنید ولی شما 364 را پشت سر گذاشتید...
باتمام سختی وآسانی فراز ونشیب
خسته ی سال نباشید...
@adelehz