دمی بنشین
برای رفتن همیشه وقت هست.
ولی برای ماندن کسی نمیداند دوباره فرصتش فراهم میشود یانه
کسی نمیداندفردا بازهم من و تو و چای وسکوت میتوانیم یک جا باشیم یا نه
دمی بنشین.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
برای رفتن همیشه وقت هست.
ولی برای ماندن کسی نمیداند دوباره فرصتش فراهم میشود یانه
کسی نمیداندفردا بازهم من و تو و چای وسکوت میتوانیم یک جا باشیم یا نه
دمی بنشین.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
یادم بماند اگر کودکی داشتم اورا به شیوه خودم بزرگ کنم .با لذت ها و ترس و شادی های کودکی خودم .ازظهر پنجشنبه ببرمش خانه مادربزرگش و تاصبح شنبه بگذارم انجا کودکی کند ...برایش شب جمعه در خانه مادربزرگش روی زمین جا بیندازند و ابگوشت ظهر جمعه را پای سفره با مهربان ترین هایش بخورد ..یادم باشد جوری بزرگش کنم که برای لباس یا اسباب بازی که دوستش دارد اندازه یک دنیا ذوق کند...یادم باشد جوری بزرگش کنم که پاییز هرسال توی اتاقش زیر تختش چندتا گردوی درشت قایم کند به امید اینکه نوروز گردوها باز شوند و یک پری کوچلوی زیبا ازداخلشان بیرون بیاید ...باید جوری بزرگش کنم که یادبگیرد خوراکی های مدرسه اش را تنهایی نخورد و همیشه غصه کفشدوزک های لای سبزی هایی که پاک میکنم را بخورد ...دلم میخواد کودکم حتما جوجه رنگی داشته باشد تا صبح به صبح به شوق دیدن و مراقبت کردن یک موجود زنده کوچلوی بی دفاع ازخواب بیدارشود... یادم باشد جوری بارش بیاورم که تمام اسباب بازی هایش را بزند زیر بغلش و بیاید توی اشپزخانه پیش من بازی کند نه گوشه خالی و تنهای اتاقش کاش انقدر فرصت داشته باشم که اورا با لذت های کودکی خودم بزرگ کنم ..و نگذارم زمان و به اصطلاح عوض شدن زمانه فرصت کودکی واقعی را از او بگیرد..کاش فرصت داشته باشم به اووبهترین کودکی را هدیه بدهم همان طور که خودم داشتم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی كه بيشتر از تو خوشحاله،
زندگيش آسانتر نيست ،
بلکه او
فقط ياد گرفته است که چگونه با مشكلاتش كنار بياید.
تفاوت در نگاههاست.
@adelehz
زندگيش آسانتر نيست ،
بلکه او
فقط ياد گرفته است که چگونه با مشكلاتش كنار بياید.
تفاوت در نگاههاست.
@adelehz
صبح
مسافری ست
با چمدانی پر از لبخند
کافیست
عاشقانه به استقبالش بروی
سلام همراهان همیشگی
صبح بخیر
4روزتابهار🌱
@adelehz
مسافری ست
با چمدانی پر از لبخند
کافیست
عاشقانه به استقبالش بروی
سلام همراهان همیشگی
صبح بخیر
4روزتابهار🌱
@adelehz
خانه های قدیمی مدرن نبودند.هارمونی رنگ یا وسایل گران قیمت نداشتند اما خانه های قدیمی چیزی داشتند که حالا کمتر خانه ای دارد.خانه های قدیمی روح داشتند .ریشه داشتند و اصالت..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
مراباخودت هرکجا که میروی ببر
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
مدتی قبل سیم کارتی را خریداری کرده و بروی سیم کارت اکانت تلگرامی ایجاد نمودم.بنا بردلایلی مدتی این سیم کارت خاموش بود و من هم خوشبینانه فکر میکردم این سیم کارت همچنان متعلق به من هست و میتوانم ازان استفاده کنم .تاامروز که متوجه شدم شخصی مرتبا سعی در ورود به اکانت تلگرام من دارد با تعجب می دیدم که مرتب از طرف شرکت تلگرام پیام می رسد که شخصی سعی میکند وارد تلگرام شما شود درگام اول احتمال دادم که شاید کسی با من سرشوخی دارد اما در ادامه دیدم که نه انگار موضوع جدی ست .ناگهان فکری به ذهنم رسید که باوجود اینکه محال به نظر می رسید اما تصمیم گرفتم امتحانش کنم بنابراین به شماره ی خودم زنگ زدم و درکمال تعجب دیدم که این خط زنگ خورد !!!! چطور ممکن ست که خطی که متعلق به من ست و من میدانم که این خط خاموش ست و سندش هم درخانه ام ست زنگ میخورد؟؟از قضا مشخص شد که شرکت اپراتور خطی که من خوشبینانه فکرمیکردم مال من ست را به کسی دیگر فروخته و ان فرد بیچاره هم سعی میکرد روی خط تلگرام بسازد خطی که قبلا اکانت تلگرام داشت.درپاسخ به من گفته شد حتما به سیم کارت نیازی نداشتید که استفاده نکردید!!!ماهم فروختیم که بی استفاده نماند!!!
یعنی اگر من مسافرت خارج ازکشور داشته باشم اگر بیمارباشم اگر باردارباشم و بخاطر توصیه پزشک چندماهی تلفنم خاموش باشد شما حق دارید بدون اطلاع من خطم را واگذار کنید!!!!!
لطفا از خریدن سیم کارت هایی با پیش شماره های قدیمی خودداری کنید زیرا این ها سیم کارتهای افراد دیگری هستند که این شرکت ها باطل کرده و مجددا بشما میفروشند .بدون رضایت صاحب اصلی
لطفا این متن را در کانالها وگروهها وبا دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران ازخریداری این سیم کارتها خودداری کنند.
@adelehz
یعنی اگر من مسافرت خارج ازکشور داشته باشم اگر بیمارباشم اگر باردارباشم و بخاطر توصیه پزشک چندماهی تلفنم خاموش باشد شما حق دارید بدون اطلاع من خطم را واگذار کنید!!!!!
لطفا از خریدن سیم کارت هایی با پیش شماره های قدیمی خودداری کنید زیرا این ها سیم کارتهای افراد دیگری هستند که این شرکت ها باطل کرده و مجددا بشما میفروشند .بدون رضایت صاحب اصلی
لطفا این متن را در کانالها وگروهها وبا دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران ازخریداری این سیم کارتها خودداری کنند.
@adelehz
وبهار سوگلی خداست
میان دیگر فصل ها
که خدا مخصوص خودش آن را آفرید
سرشار ازعطر ورنگ و امید
وبهار سوگلی خداست وقتی خودش حسابی حال خوشی داشته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
میان دیگر فصل ها
که خدا مخصوص خودش آن را آفرید
سرشار ازعطر ورنگ و امید
وبهار سوگلی خداست وقتی خودش حسابی حال خوشی داشته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
می نویسم :
" د ی د ا ر "
تو اگر بی من و دلتنگ منی !
یک به یک
فاصله ها را بردار ...
#میلاد_تهرانی
@adelehz
" د ی د ا ر "
تو اگر بی من و دلتنگ منی !
یک به یک
فاصله ها را بردار ...
#میلاد_تهرانی
@adelehz