گاهی آدم از همه چیزمیبرد..
ودرد این جاست که نمیتواند به هیچ جا بدوزد..
این دل بیچاره را...
#عادله_زمانی
سختی ها زیاد است ولی هنوزهم امید
زنده است .شب پرازامید⭐️⭐️⭐️
@adelehz
ودرد این جاست که نمیتواند به هیچ جا بدوزد..
این دل بیچاره را...
#عادله_زمانی
سختی ها زیاد است ولی هنوزهم امید
زنده است .شب پرازامید⭐️⭐️⭐️
@adelehz
امروز آفتاب چه دلبرانه میتابد...
شاید خورشید هنگام طلوع به تو
خیره بوده است ...وگرنه این همه دلبری
بی دلیل نمیتواند باشد..
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت خدا امروز و هرروز
راه گشای روزتان☀️
@adelehz
شاید خورشید هنگام طلوع به تو
خیره بوده است ...وگرنه این همه دلبری
بی دلیل نمیتواند باشد..
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت خدا امروز و هرروز
راه گشای روزتان☀️
@adelehz
دخترک گریه میکرد.مادرپرسید چه شده؟پاسخ دادمدادقرمزم را درمدرسه جا گذاشتم ،مادر گفت عزیزکم گریه نکن بزرگترکه شوی چیزهایی جامیگذاری که ناراحتیش خیلی بیشتراست.دخترک پرسیدمثلا چه؟
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
از غذاشم گذشت فقط واسه اینکه اون حیوون دوباره زندگی کنه ...کاش بعضی آدمها ازتو آدمیت و یادبگیرن عزیزدلم ..❤️🐱🐠👇
@adelehz
@adelehz
قدیم ترها شب جمعه معنای
زیباتری داشت یادی ازهمه عزیزانمان که خاک گزین شدندعطرخوش حلوای خانگی،خرمایی که درب مغازه ها گذاشته میشد وخلاصه هرچیزی که مایه آرامش وخیربود..
این روزها اما هر صفحه مجازی را که بازمیکنی از جوک های گریه آور پراست.زشت،ناشایست ،ومرگ تدریجی فرهنگ یعنی همین اینکه زیباترین سنت هایمان فروریزد و یک مشت اراجیف جنسی پرکند ذهن و زبان و رد وبدل کردنی هایمان را.اما بااین وجود بازهم هیچ کس نمیتواند انکار کند که شب جمعه است وعطر حلوای خانه پز برای آرامش آرامیدگان و رفتگان بی بازگشتمان...
#عادله_زمانی
#فرهنگ
#شب_جمعه
@adelehz
زیباتری داشت یادی ازهمه عزیزانمان که خاک گزین شدندعطرخوش حلوای خانگی،خرمایی که درب مغازه ها گذاشته میشد وخلاصه هرچیزی که مایه آرامش وخیربود..
این روزها اما هر صفحه مجازی را که بازمیکنی از جوک های گریه آور پراست.زشت،ناشایست ،ومرگ تدریجی فرهنگ یعنی همین اینکه زیباترین سنت هایمان فروریزد و یک مشت اراجیف جنسی پرکند ذهن و زبان و رد وبدل کردنی هایمان را.اما بااین وجود بازهم هیچ کس نمیتواند انکار کند که شب جمعه است وعطر حلوای خانه پز برای آرامش آرامیدگان و رفتگان بی بازگشتمان...
#عادله_زمانی
#فرهنگ
#شب_جمعه
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر "بسوی تو" بااجرای خاص زیبا و رویا برانگیز علی زند وکیلی🎼🎼🎼🎼🎼
پ.ن بسوی هرآنکه دلتان میخواهدش امیدم این است که بروید و بپویندید🌙
@adelehz
پ.ن بسوی هرآنکه دلتان میخواهدش امیدم این است که بروید و بپویندید🌙
@adelehz
شب نگاهم که می کنی انگار
توی چشمم چراغ می افتد
آخرش من برات می میرم
صبر کن اتفاق می افتد...
@adelehz
شبتون بخیر مهربونا❤️💋
توی چشمم چراغ می افتد
آخرش من برات می میرم
صبر کن اتفاق می افتد...
@adelehz
شبتون بخیر مهربونا❤️💋
جمعه ها هیچ بدی ندارد...
چون جمعه آنقدر سرم خلوت است که
میتوانم تمام وقت به توفکر کنم..
واین یعنی جمعه بهترین روزخداست..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
چون جمعه آنقدر سرم خلوت است که
میتوانم تمام وقت به توفکر کنم..
واین یعنی جمعه بهترین روزخداست..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
جلالی عاشق زار سیه مو
ز جان و دل خریدار سیه مو
به هر جایی که باشد زنده باشد
خدا باشد نگهدار سیه مو
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
ز جان و دل خریدار سیه مو
به هر جایی که باشد زنده باشد
خدا باشد نگهدار سیه مو
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
کسی را پیدا کنید که شما را همونگونه
که هستید ..ببیند و درک کند..
هیچ چیز عذاب آور تر و احمقانه تر از شرح دادن خودبرای دیگران نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
که هستید ..ببیند و درک کند..
هیچ چیز عذاب آور تر و احمقانه تر از شرح دادن خودبرای دیگران نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
نوجوان تر که بودم پسری را فقط برای خاطر اینکه قدبلندی نداشت رد کردم.و تا مدتها عذاب وجدان داشتم که من آدم خودخواهی هستم که به خاطر ظاهر کسی اورا نخواستم .اما بعدترها که دوستی با قد متوسط و ظاهربشدت عادی داشتم و بی اندازه به او احترام میگذاشتم و مورد علاقه ام بود.به راز بزرگی پی بردم,فهمیدم که دوست داشتن خیلی خیلی مهم است.واگر آن روزها آن فرد را رد کردم نه به خاطر قدوقامت و ظاهرش که به این خاطربودکه دوستش نداشتم !فهمیدم اگر کسی را دوست داشته باشی اگر محبت کسی در خاک قلبتان جوانه زده باشد باهرظاهروشکل وشمایل میخواهیدش..تازه آنجا بود که فهمیدم افسانه دیو و دلبر چه میگوید..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
میگویند عصر جمعه دلگیر است ..چه
ابلهانه ..
من حاضرم تمام عمرم عصرجمعه باشد
اگربه نوشیدن فنجانی چای با
توبگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ابلهانه ..
من حاضرم تمام عمرم عصرجمعه باشد
اگربه نوشیدن فنجانی چای با
توبگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz