This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقام همه ی ما دخترا رو گرفتند.😎
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دیگه ترقه نبود بمب بود بخدا :///
@adelehz
@adelehz
صبح می خندد و باغ از
نفس گرم بهار
می گشاید مژه و می شکند
مستی خواب
هوشنگ ابتهاج
صبح بخیر🌷
7روزتابهار🌱
@adelehz
نفس گرم بهار
می گشاید مژه و می شکند
مستی خواب
هوشنگ ابتهاج
صبح بخیر🌷
7روزتابهار🌱
@adelehz
استیون هاوکینگ فیزیک دان واخترشناس مطرح انگلیسی در 76سالگی درگذشت.
او پارادوکس بارزی از ضرب المثل عقل سالم دربدن سالم به حساب می آمد.
@adelehz
او پارادوکس بارزی از ضرب المثل عقل سالم دربدن سالم به حساب می آمد.
@adelehz
کاش هرگز
تاریخ تکرار نشود
و من مجبور نباشم هر زجری که کشیدم را
دوباره مزه مزه کنم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
تاریخ تکرار نشود
و من مجبور نباشم هر زجری که کشیدم را
دوباره مزه مزه کنم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
داشتم در اینستاگرام میچرخیدم .یکهو به پیجی برخوردم که کارش نمایش دادن طلا وجواهر بود .نه اینکه فکر کنید پیج یک برند جواهر یا حدااقل یک طلافروشی در بازاربزرگ ! نه.بلکه پیجی بود که رسالتش این است که عکسهای ارسالی طلاهای شمارو همراه باقیمتش به نمایش میگذارد.مثلا یک دست تپل مپل با انگشتهای کوتاه که غرق النگو های عربی وهندی ست و زیرش قیمت زده که ایشان النگوهای شان را فلان میلیون تومان خریدند.به همین تمثیل پیج هایی را درنظر بگیرید که تصاویر منازل نوعروسان همراه جهیزیه های میلیونی شان را به نمایش میگذارند.همینطور که این عکسها را میدیدیم همکلاسی را بیاد اوردم که عکس سند اتومبیلی که همسرش به اوهدیه داده بود را در اینستا پست کرده بود !یا آن یکی که هفته ها عکس پروفایل تلگرامش عکس انگشتری بود که مادرهمسرش بمناسبت شب یلدا به اوهدیه داده بود!
بنظرم حتی شوخی اش هم قشنگ نیست.خیلی خوب است که ادم طلا و جواهر و کفش و لباس و خانه وماشین زیبا و عالی داشته باشد ولی واقعا به همون مقدار هم زشت وزننده است که ادمیزاد تا این حد خودش را پایین بیاورد که بخواهد دارایی هاش رو اینطور به رخ بکشد .همینطور که عکسهای دست های تپل والنگوهای عربی و دستهای کشیده و انگشترهای برلیان را بالا پایین میکردم .به نو عروسهایی فکر میکردم که پدرانشان توانایی چیدن چنین منازل و جهیزیه هایی را نداشتند وحقوق های کارگری همسرانشان کفاف 10میلیون تومن سرویس طلای هدیه رو نمی دهد که با دیدن این عکسها چند رابطه مخدوش میشود چند مرد تحقیر و چند زن غمگین میشوند.امیدوارم دارایی همه برای شان باقی بماند وحتی روز به روز بیشتر بشود.اما کمی در رفتارهامان اگر دقت کنیم بهتر خواهد بود.هر زمانی که میخواهیم داشته هایمان را به رخ بکشیم یادمان بیاید که کسانی هستند که واقعا توان خرید، توان داشتن،ندارند.و ما نخواسته سبب ازارشان نشویم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بنظرم حتی شوخی اش هم قشنگ نیست.خیلی خوب است که ادم طلا و جواهر و کفش و لباس و خانه وماشین زیبا و عالی داشته باشد ولی واقعا به همون مقدار هم زشت وزننده است که ادمیزاد تا این حد خودش را پایین بیاورد که بخواهد دارایی هاش رو اینطور به رخ بکشد .همینطور که عکسهای دست های تپل والنگوهای عربی و دستهای کشیده و انگشترهای برلیان را بالا پایین میکردم .به نو عروسهایی فکر میکردم که پدرانشان توانایی چیدن چنین منازل و جهیزیه هایی را نداشتند وحقوق های کارگری همسرانشان کفاف 10میلیون تومن سرویس طلای هدیه رو نمی دهد که با دیدن این عکسها چند رابطه مخدوش میشود چند مرد تحقیر و چند زن غمگین میشوند.امیدوارم دارایی همه برای شان باقی بماند وحتی روز به روز بیشتر بشود.اما کمی در رفتارهامان اگر دقت کنیم بهتر خواهد بود.هر زمانی که میخواهیم داشته هایمان را به رخ بکشیم یادمان بیاید که کسانی هستند که واقعا توان خرید، توان داشتن،ندارند.و ما نخواسته سبب ازارشان نشویم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
مرزبین نفرت وعشق به باریکی یک تار موست .گاهی خودت هم نمیدانی که یک کلام یاحرکت چطورمیتواند دلی رابشکند وانکه روزگاری عاشقت بوده ست راازتو متنفرکند.هیچگاه گمان نبرکه کسی همیشه عاشقت میماند
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی