"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بوسه هایتان
بویی ازاطمینان بدهد .
این شاید بهترین میراثی باشد که میشود ازیک عشق باقی گذارد...
#عادله_زمانی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نام خدایی که مخلوقش را فراموش نمیکند
حتی اگر مورچه ای گیرافتاده دراب باشد..
@adelehz
مهستی شاید
@Ghadimiha25
یه وقتایی منتظر کسی باش
کسی که چشماش یکمی روشنه
شاید یه قدریم شبیه منه...
@adelehz
تا رنج تحمل نکنی، گنج نبینی
تا شب نرود، صبح پدیدار نباشد

صبح بخیر 🌷
7روز تابهار🌱
@adelehz
صبونه 💚💚
@adelehz
تو از مَن
تمام دلم را گرفتی

#قیصر‌_امین_پور
@adelehz
من هرچی نگاه میکنم شادی و جشنی توچهارشنبه سوری نمی بینم
بیشتر شبیه جنگ جهانی سومه !!!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقام همه ی ما دخترا رو گرفتند.😎
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جشن اینه
نه اون ترقه های بنجل چینی که زیر پای بزرگ و کوچیک میندازن.
کردستان زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دیگه ترقه نبود بمب بود بخدا :///
@adelehz
Audio
Www.Bia2Music.Ws
ساعت 5 عصر
ای باغ خوش خندان

بی تـو دو جَهان زندان

#مولانـا

شب زیبا
@adelehz
صبح می خندد و باغ از
نفس گرم بهار
می گشاید مژه و می شکند
مستی خواب

هوشنگ ابتهاج

صبح بخیر🌷
7روزتابهار🌱
@adelehz
صبونه🧡💛💚
@adelehz
استیون هاوکینگ فیزیک دان واخترشناس مطرح انگلیسی در 76سالگی درگذشت.
او پارادوکس بارزی از ضرب المثل عقل سالم دربدن سالم به حساب می آمد.
@adelehz
اسیربشیم تو این بن بست ...
@adelehz
کاش هرگز
تاریخ تکرار نشود
و من مجبور نباشم هر زجری که کشیدم را
دوباره مزه مزه کنم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داشتم در اینستاگرام میچرخیدم .یکهو به پیجی برخوردم که کارش نمایش دادن طلا وجواهر بود .نه اینکه فکر کنید پیج یک برند جواهر یا حدااقل یک طلافروشی در بازاربزرگ ! نه.بلکه پیجی بود که رسالتش این است که عکسهای ارسالی طلاهای شمارو همراه باقیمتش به نمایش میگذارد.مثلا یک دست تپل مپل با انگشتهای کوتاه که غرق النگو های عربی وهندی ست و زیرش قیمت زده که ایشان النگوهای شان را فلان میلیون تومان خریدند.به همین تمثیل پیج هایی را درنظر بگیرید که تصاویر منازل نوعروسان همراه جهیزیه های میلیونی شان را به نمایش میگذارند.همینطور که این عکسها را میدیدیم همکلاسی را بیاد اوردم که عکس سند اتومبیلی که همسرش به اوهدیه داده بود را در اینستا پست کرده بود !یا آن یکی که هفته ها عکس پروفایل تلگرامش عکس انگشتری بود که مادرهمسرش بمناسبت شب یلدا به اوهدیه داده بود!
بنظرم حتی شوخی اش هم قشنگ نیست.خیلی خوب است که ادم طلا و جواهر و کفش و لباس و خانه وماشین زیبا و عالی داشته باشد ولی واقعا به همون مقدار هم زشت وزننده است که ادمیزاد تا این حد خودش را پایین بیاورد که بخواهد دارایی هاش رو اینطور به رخ بکشد .همینطور که عکسهای دست های تپل والنگوهای عربی و دستهای کشیده و انگشترهای برلیان را بالا پایین میکردم .به نو عروسهایی فکر میکردم که پدرانشان توانایی چیدن چنین منازل و جهیزیه هایی را نداشتند وحقوق های کارگری همسرانشان کفاف 10میلیون تومن سرویس طلای هدیه رو نمی دهد که با دیدن این عکسها چند رابطه مخدوش میشود چند مرد تحقیر و چند زن غمگین میشوند.امیدوارم دارایی همه برای شان باقی بماند وحتی روز به روز بیشتر بشود.اما کمی در رفتارهامان اگر دقت کنیم بهتر خواهد بود.هر زمانی که میخواهیم داشته هایمان را به رخ بکشیم یادمان بیاید که کسانی هستند که واقعا توان خرید، توان داشتن،ندارند.و ما نخواسته سبب ازارشان نشویم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz