"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در دفتر زندگی
مشکلاتت رابا مداد بنویس
و نعمت‌هایت را با خودکار
امید داشته باش که
روزی تمام مشکلاتت را پاک خواهد کرد
خدایی که
از احوال تمام بندگانش باخبر است
📷سحرابراهیمی
8روز تابهار
@adelehz
در دايره ي قسمت، اوضاع چنين باشد


@adelehz
مثل گل زندگی کن
حتی اگر کوتاه
که بعداز رفتنت
عطرت باقی بماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بازار رشت
حاجی فیروز خسته و غمگین
و مردمی که سعی میکنند دلش را شاد کنند .
@adelehz
آرامـش
محـصول فـکر کـردن نیسـت !
آرامـش
محـصول فکـر نـکردن بـه انبـوه مشـکلاتی اسـت کـه
ارزش فـکرکـردن را نـدارند...
@adelehz
از رها کردن گذشته ...از فراموش کردن آدمهای اشتباه ،از رها کردن اشتباهاتی که کردید هرگز نهراسید.
از اینکه بتوانید بلاخره فراموش کنید روزی کسی فریب تان داده ست خوشحال باشید.
اشتباهات گذشته ،ادمهایی که به اشتباه به انها اعتماد کردید مثل شیشه ای شکسته اند که در دستان شماست..بله این شیشه های شکسته دستتان را عمیقا زخمی میکنند.اما بیاد داشته باشید که تا زمانی که این شیشه شکسته را رها نکنید چیزی عوض نمیشود.بعد از رها کردن خاطرات بد از آدمهای بد وکسانی که به اشتباه وارد زندگیتان کردید .زخمتان مدتی بعد درمان میشود اما تنها در صورتی که رها کنید.
آدمی که به اشتباه به او اعتماد کردید.آدمی که به اشتباه تصور کردید با او فردایی خواهد داشت آدمی که ان چیزی که تصور کردید نبود را رها کنید.
این شیشه ی شکسته را رها کنید تا زخم دست دلتان زودتر مداوا شود..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بوسه هایتان
بویی ازاطمینان بدهد .
این شاید بهترین میراثی باشد که میشود ازیک عشق باقی گذارد...
#عادله_زمانی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نام خدایی که مخلوقش را فراموش نمیکند
حتی اگر مورچه ای گیرافتاده دراب باشد..
@adelehz
مهستی شاید
@Ghadimiha25
یه وقتایی منتظر کسی باش
کسی که چشماش یکمی روشنه
شاید یه قدریم شبیه منه...
@adelehz
تا رنج تحمل نکنی، گنج نبینی
تا شب نرود، صبح پدیدار نباشد

صبح بخیر 🌷
7روز تابهار🌱
@adelehz
صبونه 💚💚
@adelehz
تو از مَن
تمام دلم را گرفتی

#قیصر‌_امین_پور
@adelehz
من هرچی نگاه میکنم شادی و جشنی توچهارشنبه سوری نمی بینم
بیشتر شبیه جنگ جهانی سومه !!!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقام همه ی ما دخترا رو گرفتند.😎
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جشن اینه
نه اون ترقه های بنجل چینی که زیر پای بزرگ و کوچیک میندازن.
کردستان زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دیگه ترقه نبود بمب بود بخدا :///
@adelehz
Audio
Www.Bia2Music.Ws
ساعت 5 عصر
ای باغ خوش خندان

بی تـو دو جَهان زندان

#مولانـا

شب زیبا
@adelehz