داشتم توی اینستاچرخ میزدم.گفتم هشتگ عادله زمانی رو سرچ کنم😊وخوب به من نگید که تاحالا یک بارم اسم تون و سرچ نکردین که باورنمیکنم🤔چیزی که بهش برخوردم خیلی حس جالب وعجیببی بود،دیدم که خیلی از شما نازنین ها مطالب کانال رو با هشتگ اسم من توی اینستاگرام گذاشتید،بعضی ها همراه باعکسی از سفرشون، بعضی ها با عکسی ازچای عصرشون بعضی ها ازیک عشق قدیمی دلگیر بودند بعضی ها حال قشنگی داشتند...وخلاصه که هرچیزی که دیدم ،دلمو خوش کرد جوری که انگار واقعا تک تک اون لحظه ها وحال ها رو شخصا حس کردم...میخام بگم که تواین نیمه شب دیدن اینکه بخشی از حال وهوای دل تون با من هماهنگ وهمسوست حالمو قشنگ کرد.مثل بلعیدن یک بغل هوای اردیبهشت ..😊
برای تک تک تون ارزوهای خوب وقشنگ و درخشان دارم
الماس دل و زندگی تون همیشه بدرخشه
دوستتون دارم وممنونم ازتمام پیام های قشنگی که هر روز ازتون دریافت میکنم.و کلی ازشون انرژی میگیرم ❤🧡💛💚
بازهم به تکرار میگم که
دوستتون دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
برای تک تک تون ارزوهای خوب وقشنگ و درخشان دارم
الماس دل و زندگی تون همیشه بدرخشه
دوستتون دارم وممنونم ازتمام پیام های قشنگی که هر روز ازتون دریافت میکنم.و کلی ازشون انرژی میگیرم ❤🧡💛💚
بازهم به تکرار میگم که
دوستتون دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه فقیرترین باشید یادل شکسته ترین اینکه غصه دارترین باشید یا تنهاترین، فرقی ندارد.اگر دعای مادرباشد،همه چیز یک روز عوض میشود.چون دعای خیر مادر کلیدی ست که به هرقفلی میخورد.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
در کنار هر تاریکی
نوری روشن خواهدشد ..
مثل سربازی که در سیاهی میجنگد با نور عشقی درخشان درسینه اش
#عادله_زمانی
@adelehz
نوری روشن خواهدشد ..
مثل سربازی که در سیاهی میجنگد با نور عشقی درخشان درسینه اش
#عادله_زمانی
@adelehz
بچه که بودم
پدرم به من یاد داده بود وقتی می رویم خانه ی آقا مرتضی ؛
به عروسکهای دخترش دست نزنم!
از آن زمان به بعد هرموقع به خانه شان می رفتیم دخترش بازی می کرد و من فقط نگاهش میکردم.
شاید چون می ترسیدم پدرم بفهمد به حرفش گوش ندادم و علاوه برناراحت شدن توبیخم کند..
اما حالا دیگر خیلی بزرگ شده ام؛
هنوزهم میدانم نباید به داشته های دیگران چشم بدوزم.
اما همه مثل من بلد نیستند دیروز یک نفر عروسک مرا برداشته بود
با هم دیدمشان ،در کافه ای
دخترک داشت دستهای عروسک مرا نوازش میکرد.از عروسکم دلگیر شدم
اینکه می دیدم این قدر خوب با صاحب جدیدش کنار امده بود باعث شد بی اراده بزنم زیر گریه...
انگارشده بودم همان بچه ی بیست سال پیش که به خاطر عروسکهایش گریه میکرد...
کاش پدرهای دیگران هم مثل بابای من به بچه هایشان از همان زمان یاد میدادندکه به عروسکهای دیگران دست نزنند.
عاطفه شادپوری
#شما_فرستادین
@adelehz
پدرم به من یاد داده بود وقتی می رویم خانه ی آقا مرتضی ؛
به عروسکهای دخترش دست نزنم!
از آن زمان به بعد هرموقع به خانه شان می رفتیم دخترش بازی می کرد و من فقط نگاهش میکردم.
شاید چون می ترسیدم پدرم بفهمد به حرفش گوش ندادم و علاوه برناراحت شدن توبیخم کند..
اما حالا دیگر خیلی بزرگ شده ام؛
هنوزهم میدانم نباید به داشته های دیگران چشم بدوزم.
اما همه مثل من بلد نیستند دیروز یک نفر عروسک مرا برداشته بود
با هم دیدمشان ،در کافه ای
دخترک داشت دستهای عروسک مرا نوازش میکرد.از عروسکم دلگیر شدم
اینکه می دیدم این قدر خوب با صاحب جدیدش کنار امده بود باعث شد بی اراده بزنم زیر گریه...
انگارشده بودم همان بچه ی بیست سال پیش که به خاطر عروسکهایش گریه میکرد...
کاش پدرهای دیگران هم مثل بابای من به بچه هایشان از همان زمان یاد میدادندکه به عروسکهای دیگران دست نزنند.
عاطفه شادپوری
#شما_فرستادین
@adelehz
Yare Jani
Mohsen Namjoo (WikiSong1.Blogfa.Com)
یارجانی.محسن نامجو
@adelehz
@adelehz
چه بسیار هم خانه گانی که باهم غریبه اند وچه بسیار ازیکدیگر جدا افتادگانی که باهم در خیالشان هرشب دریک بستر میخوابند.
کجای راه را اشتباه رفتیم که هیچکداممان بهم نمی رسیم؟!
#عادله_زمانی
شب خوش
کجای راه را اشتباه رفتیم که هیچکداممان بهم نمی رسیم؟!
#عادله_زمانی
شب خوش
و خداوند کودکان و گلها را خلق کرد
تا به بشریت نشان دهد ...
زندگی هرچقدرهم سیاه
دنیا هرچقدرهم ناکام کننده
اما بازهم معصومیت وجود دارد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
تا به بشریت نشان دهد ...
زندگی هرچقدرهم سیاه
دنیا هرچقدرهم ناکام کننده
اما بازهم معصومیت وجود دارد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی
بهار یعنی
زمستان هرقدرهم که بتازد
تا ابد ماندنی نیست
برای بهار همیشه صبور باش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار یعنی
زمستان هرقدرهم که بتازد
تا ابد ماندنی نیست
برای بهار همیشه صبور باش ...
#عادله_زمانی
@adelehz