هرپنجشنبه غروب، عطرحلوا باید درخانه بیچید. شایدفقط کمی حلوای ساده،تا هررفته ای که غروب پنجشنبه سری به خانه عزیزانش زد شاد شودازاینکه اهل خانه هنوز دلتنگش هستند ومنتظردعای خیرش
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
"زنی کهگم کردم "
هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم 😔 @adelehz
وقتی پستت منبع کپی یه کانال 600هزار نفری میشه😅😉
@adelehz
@adelehz
آیا افراد متعلق به شهرها و کشورهای دیگر را با ویژگی خاصی بیاد می اورید؟
بله.مثلا میگویم فلان جایی ها این ویژگی اخلاقی را دارند . – 70
👍👍👍👍👍👍👍 75%
خیر.ویژگی های اخلاقی هر فرد را مجزا از شهریا کشورش میدانم. – 23
👍👍 25%
👥 93 people voted so far. Poll closed.
بله.مثلا میگویم فلان جایی ها این ویژگی اخلاقی را دارند . – 70
👍👍👍👍👍👍👍 75%
خیر.ویژگی های اخلاقی هر فرد را مجزا از شهریا کشورش میدانم. – 23
👍👍 25%
👥 93 people voted so far. Poll closed.
جمعه یعنی بین این همه شلوغی واسترس یک روز تمام را فرصت دارم به تو فکر کنم.
انگار خدا هم دلش فکر کردن به چیزهای قشنگ را میخواهد که جمعه را ساخته ست...
#عادله_زمانی
صبح جمعه بخیر
@adelehz
انگار خدا هم دلش فکر کردن به چیزهای قشنگ را میخواهد که جمعه را ساخته ست...
#عادله_زمانی
صبح جمعه بخیر
@adelehz
هر بار
که ترانه ای برایت سرودم
قومم بر من تاختند!
که چرا برایِ میهن
شعری نمیسرایی؟
و آیا زن
چیزی به جز وطن است..
#نزار_قبانی
@adelehz
که ترانه ای برایت سرودم
قومم بر من تاختند!
که چرا برایِ میهن
شعری نمیسرایی؟
و آیا زن
چیزی به جز وطن است..
#نزار_قبانی
@adelehz
هرچقدرهم عاشق بودن باکسی باشی بازهم نهایت خواسته ات اینست که با مادرت دریک عصر ساکت چای بنوشی و ازچشمانش جان بگیری..عشق همیشه ازخانه شروع میشود
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
ازبچگی از زمانی که یادگرفتم بنویسم .دلم میخواست حرفهای زیادی بنویسم .چیزهایی که دوستشان داشتم ..البته گاهی چیزهایی و آدمهایی که ازآنها متتفر بودم را روی کاغذ می آوردم.اما بلافاصله بعداز تمام شدن نوشته هایم کاغذهای حاوی نفرت را در باغچه ویا حداقل جایی که کسی نبیندشان میسوزاندم .نمیدانم علتم برای ان کار چه بود .شاید از نفرت میترسیدم شایدهم آنقدر با ایده ال های اخلاقی بزرگ شده بودم که فکر میکردم اگر از کسی متنفرباشم گناه بزرگی انجام دادم.
البته که تنفرهای کودکانه ی من چیزی نبود که زندگی رابرای کسی دشوارتر کند.اینکه من ازگربه ای که ماهی عیدم را خورده بود بیزار بودم .یا از آن بچه فضول مهمانی که بابا عروسکم را به او داده بود متنفربودم ابدا چیز ترسناکی نبود.
حالا که بزرگتر شده ام دیگر از تنفر نمیترسم حتی ادم هایی هم هستند که من با تمام وجودم از انها متتفر وبیزارم.تنفر درواقع حس ترسناکی نیست تا زمانی که به خود ادمی صدمه نزند تا زمانی که انقدر بزرگ شده باشید که بدانید میتوانید ازکسی متنفرباشید ولی برای اثبات تنفرتان به هرکاری دست نزنید .تنفر میتواند حسی باشد که باعث شود شما صورتتان را ازکسی برگردانید اما آن تنفر تا زمانی که باعث نشود کار احمقانه ای بکنید قابل قبول ست شماید که باید تنفر را کنترل کنید نه تنفرشما را ...
بهرحال بعداز سالها حالا نه تنها از اینکه از تعدادی بیزار باشم نمیترسم بلکه ایمان دارم که گاهی بخشیدن بدی های بعضی ادم های خاص خیانت به خودت و زندگیت و زمانت ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
البته که تنفرهای کودکانه ی من چیزی نبود که زندگی رابرای کسی دشوارتر کند.اینکه من ازگربه ای که ماهی عیدم را خورده بود بیزار بودم .یا از آن بچه فضول مهمانی که بابا عروسکم را به او داده بود متنفربودم ابدا چیز ترسناکی نبود.
حالا که بزرگتر شده ام دیگر از تنفر نمیترسم حتی ادم هایی هم هستند که من با تمام وجودم از انها متتفر وبیزارم.تنفر درواقع حس ترسناکی نیست تا زمانی که به خود ادمی صدمه نزند تا زمانی که انقدر بزرگ شده باشید که بدانید میتوانید ازکسی متنفرباشید ولی برای اثبات تنفرتان به هرکاری دست نزنید .تنفر میتواند حسی باشد که باعث شود شما صورتتان را ازکسی برگردانید اما آن تنفر تا زمانی که باعث نشود کار احمقانه ای بکنید قابل قبول ست شماید که باید تنفر را کنترل کنید نه تنفرشما را ...
بهرحال بعداز سالها حالا نه تنها از اینکه از تعدادی بیزار باشم نمیترسم بلکه ایمان دارم که گاهی بخشیدن بدی های بعضی ادم های خاص خیانت به خودت و زندگیت و زمانت ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم توی اینستاچرخ میزدم.گفتم هشتگ عادله زمانی رو سرچ کنم😊وخوب به من نگید که تاحالا یک بارم اسم تون و سرچ نکردین که باورنمیکنم🤔چیزی که بهش برخوردم خیلی حس جالب وعجیببی بود،دیدم که خیلی از شما نازنین ها مطالب کانال رو با هشتگ اسم من توی اینستاگرام گذاشتید،بعضی ها همراه باعکسی از سفرشون، بعضی ها با عکسی ازچای عصرشون بعضی ها ازیک عشق قدیمی دلگیر بودند بعضی ها حال قشنگی داشتند...وخلاصه که هرچیزی که دیدم ،دلمو خوش کرد جوری که انگار واقعا تک تک اون لحظه ها وحال ها رو شخصا حس کردم...میخام بگم که تواین نیمه شب دیدن اینکه بخشی از حال وهوای دل تون با من هماهنگ وهمسوست حالمو قشنگ کرد.مثل بلعیدن یک بغل هوای اردیبهشت ..😊
برای تک تک تون ارزوهای خوب وقشنگ و درخشان دارم
الماس دل و زندگی تون همیشه بدرخشه
دوستتون دارم وممنونم ازتمام پیام های قشنگی که هر روز ازتون دریافت میکنم.و کلی ازشون انرژی میگیرم ❤🧡💛💚
بازهم به تکرار میگم که
دوستتون دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
برای تک تک تون ارزوهای خوب وقشنگ و درخشان دارم
الماس دل و زندگی تون همیشه بدرخشه
دوستتون دارم وممنونم ازتمام پیام های قشنگی که هر روز ازتون دریافت میکنم.و کلی ازشون انرژی میگیرم ❤🧡💛💚
بازهم به تکرار میگم که
دوستتون دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه فقیرترین باشید یادل شکسته ترین اینکه غصه دارترین باشید یا تنهاترین، فرقی ندارد.اگر دعای مادرباشد،همه چیز یک روز عوض میشود.چون دعای خیر مادر کلیدی ست که به هرقفلی میخورد.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی