"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترها به گلها عجیب وابسته اند.
گلهای روی پیراهنشان و گلهای توی گلدان این ست که اگر روزی دخترها پیراهن گلدار نپوشند و به گلدانها آب ندهند یعنی دنیا درشرف تمام شدن ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنجا که چای ات سرد می شود
و دلت گرم
خانه مادر است...
#چای_تایم

🌷@adelehz🌷
اصولا عشق هایی که به نرسیدن ختم شده اند بیادماندنی ترند.
گرچه به ثمر نرسیده اند اما عطرشان از ذهن نمی رودمثل کودکی که هرگز بزرگ نشده ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
برای زن زیبایی و جوانی مهمترین سرمایه ست..و وقتی زنی از آن سرمایه عبور میکند فقط برای به دنیا آوردن یک کودک، معنای بزرگی دارد...
#مادر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مائــیم و خــیال یــارو ایــن گوشــه دل
#مولانا
@adelehz
مــرا دردیــست دور از تــو
کــه نــزد تــوست درمانــش
#عراقی
شب خوش
@adelehz
به خدا گفتم چگونه میتوانم تورا ببینم؟
خداگفت:تومرانخواهی دید.
اما کسی را برایت گذاشتم که
نیمی از من است.

#مادر

@adelehz
Maadar
Pouya
باارزوی سلامتی برای همه مادران
و احترام به مادران خفته درخاک
روزمادرمبارک
@adelehz
یک وانت رنگ قشنگ ...
@adelehz
چرا ۸ مارس روزجهانی زن است؟

هشتم مارس سال1908 میلادی بعد از گذشت بیش از پنجاه سال، کارگران زن کارخانـۀ نساجی کتان در شهر نیویورک به دلیل حقوق پایین و تبعیض نژادی دست به اعتصاب زدند، صاحب این کارخانه به همراه نگهبانان بخاطر جلوگیری از همبستگی کارگران بخش های دیگر با اعتصاب گران و عدم سرایت آن به بخش های دیگر ، این زنان را در محل کارشان محبوس ساخت و بعدا به دلایل نامعلوم کارخانه آتش گرفت و فقط تعداد کمی از زنان توانستند از این حادثه نجات یابند و مابقی 129 تن از زنان کارگر در این آتش سوختند.

به همین دلیل روز هشتم مارس بطور سنتی بنام روز مبارزه زنان علیه بی عدالتی و فشار علیه زنان در خاطره ها باقی ماند.

@adelehz
مادرم
فرشته ایست
که بالهایش را با من معاوضه کرد.
بالهایش راداد تا فرزندی به اوبدهند.
تا مادرشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معلمم میشد اینجوری بشید
از خودتون خاطره دیو دو سر تو ذهن بچه باقی نذارین 😅
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم 😔
@adelehz
باز عصر شده ست
وباز این منم که دو استکان چای می ریزم
حبه ای قند برمیدارم
صندلی دیگری پشت میز میگذارم
ومنتظرت مینشینم ..
وباز تویی که به هیچ چای عصری با من نمی رسی
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
هرپنجشنبه غروب، عطرحلوا باید درخانه بیچید. شایدفقط کمی حلوای ساده،تا هررفته ای که غروب پنجشنبه سری به خانه عزیزانش زد شاد شودازاینکه اهل خانه هنوز دلتنگش هستند ومنتظردعای خیرش
#عادله_زمانی