حالا در اوج جوانی برای هزارچیز میجنگیم .برای ثروت،موفقیت،شهرت و هرچیزی که حقمان میدانیم ..اما سالها بعد میفهمیم تنها چیزی که نیاز داشتیم خاطری جمع و وجدانی اسوده ست برای لذت بردن در عین نوشیدن یک فنجان چای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
استاد نازکشیدن فقط حضرت سعدی😉
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیدهای؟
@adelehz
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیدهای؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنچه زنان برای دفاع شخصی باید بدانند.
@adelehz
@adelehz
برای اسفند دل نگرانم
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
کودک 4 ساله سوری که در بیابانهای اردن اتفاقی پیدا شد و درحال مهاجرت به اردن به تنهایی بود وتنها لباس خواهر ومادر مرده اش همراهش بود.
ماهیچ
مانگاه
مابهت
ما سکوت .....
@adelehz
ماهیچ
مانگاه
مابهت
ما سکوت .....
@adelehz
دلتنگ که شدی
برای دو نفر چای دارچین بریز
سهم خودت را با یاد من تنها بنوش ...
و بگذار سهم من به عادت همیشگی
از دهن بیفتد ...
#عادل_دانتيسم
#چای_تایم
@adelehz
برای دو نفر چای دارچین بریز
سهم خودت را با یاد من تنها بنوش ...
و بگذار سهم من به عادت همیشگی
از دهن بیفتد ...
#عادل_دانتيسم
#چای_تایم
@adelehz
استاد سیدعباس سیاحی نویسنده کتاب اول دبستان(بابا آب داد)که همه ما خواندن و نوشتن را مدیون این استاد بزرگ هستیم
روحش شاد ❤️
@adelehz
روحش شاد ❤️
@adelehz
بهار در راه است
اسفند تافته جدا بافته است ! نه می توان انگ سرمای زمستان را به او زد ، نه وصله بی حوصلگی غروب های بهار به تنش می چسبد .
اسفند را باید نشست کنج حیاط خلوت ذهن و عشق بازی کرد با خاطرات دور اما ماندگار . باید دل کندن آدم ها در بین راه را فراموش کرد و گذشت و دل را از کینه ها تکاند تا جا باز شود برای شادی های نو ...!
حیف است از اسفند با بی تفاوتی عبور کنید ... به خودتان بیایید ، تمام شده و رفته تا یک سال دیگر . عطر اسفند را مهمان ریه هایتان کنید ، عجیب بوی ناب زندگی می دهد ..!
#نگار_قاسمی
🌷@adelehz🌷
اسفند تافته جدا بافته است ! نه می توان انگ سرمای زمستان را به او زد ، نه وصله بی حوصلگی غروب های بهار به تنش می چسبد .
اسفند را باید نشست کنج حیاط خلوت ذهن و عشق بازی کرد با خاطرات دور اما ماندگار . باید دل کندن آدم ها در بین راه را فراموش کرد و گذشت و دل را از کینه ها تکاند تا جا باز شود برای شادی های نو ...!
حیف است از اسفند با بی تفاوتی عبور کنید ... به خودتان بیایید ، تمام شده و رفته تا یک سال دیگر . عطر اسفند را مهمان ریه هایتان کنید ، عجیب بوی ناب زندگی می دهد ..!
#نگار_قاسمی
🌷@adelehz🌷
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رقص و موسیقی زیباست .
این شادی زیبا را به هیچ بهانه ای از فرزندانمان دریغ نکنیم.
14روز تا بهار
🌷@adelehz🌷
این شادی زیبا را به هیچ بهانه ای از فرزندانمان دریغ نکنیم.
14روز تا بهار
🌷@adelehz🌷
To Ey Pari Kojaei [TabTaraneh.Net]
Alireza Ghorbani [TabTaraneh.Net]
تو ای پری کجایی؟.علیرضا قربانی