تو هزاران بنده داری ولی من
من ...بجزتو خدایی ندارم...فرق من و تو این است...که از بدهایی چون من هزاران موجوداست واز چون تو خوبی، فقط یکی وجود دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
من ...بجزتو خدایی ندارم...فرق من و تو این است...که از بدهایی چون من هزاران موجوداست واز چون تو خوبی، فقط یکی وجود دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به ارزوهایت فکرکن
حتی اگر محال...
کسی چه میداند
شاید سیندرلای بعدی توباشی😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شبتون طلایی🌙🌙🌹🌹
حتی اگر محال...
کسی چه میداند
شاید سیندرلای بعدی توباشی😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شبتون طلایی🌙🌙🌹🌹
بازهم صبح شد...
واین یعنی همراه باخورشید
بخت من نیز یک روز دیگر
فرصت درخشیدن دارد...🌞
صبح و بختتان روشن 🌞
@adelehz
واین یعنی همراه باخورشید
بخت من نیز یک روز دیگر
فرصت درخشیدن دارد...🌞
صبح و بختتان روشن 🌞
@adelehz
ازدستفروشها خرید کنید .به کسانی که دست دراز کردند کمک کنید،از گلفروشهای سر چهارراه گل بخرید هیچ ثروتی گرانبها ترازغرور آدمی نیست غرورشان را کف دست گذاشته اند..غرورشان را بی بها نکنید.
@adelehz
@adelehz
گاهی آدمی درخواب زیباتراست ..
بیداری بیش از حد نیز آدم را کلافه میکند..
گاهی باید خوابید و همه چیز را به حال
خودش رها کرد...فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بیداری بیش از حد نیز آدم را کلافه میکند..
گاهی باید خوابید و همه چیز را به حال
خودش رها کرد...فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر میخواهید والدین خوبی باشید.اول باید از کودک درونتان به بهترین وجه مراقبت کنید...دوستش داشته باشید وبگذارید کودکی کند ...وهیچوقت اجازه ندهید که پیر و دلشکسته و ناامید شود..
@adelehz
👆👆👆
@adelehz
👆👆👆
مگر اطراف خیالت سیم خاردار کشیده ای؟
که هربار بتو فکر میکنم
این چنین دلم خون میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
که هربار بتو فکر میکنم
این چنین دلم خون میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی آدم از همه چیزمیبرد..
ودرد این جاست که نمیتواند به هیچ جا بدوزد..
این دل بیچاره را...
#عادله_زمانی
سختی ها زیاد است ولی هنوزهم امید
زنده است .شب پرازامید⭐️⭐️⭐️
@adelehz
ودرد این جاست که نمیتواند به هیچ جا بدوزد..
این دل بیچاره را...
#عادله_زمانی
سختی ها زیاد است ولی هنوزهم امید
زنده است .شب پرازامید⭐️⭐️⭐️
@adelehz
امروز آفتاب چه دلبرانه میتابد...
شاید خورشید هنگام طلوع به تو
خیره بوده است ...وگرنه این همه دلبری
بی دلیل نمیتواند باشد..
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت خدا امروز و هرروز
راه گشای روزتان☀️
@adelehz
شاید خورشید هنگام طلوع به تو
خیره بوده است ...وگرنه این همه دلبری
بی دلیل نمیتواند باشد..
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت خدا امروز و هرروز
راه گشای روزتان☀️
@adelehz
دخترک گریه میکرد.مادرپرسید چه شده؟پاسخ دادمدادقرمزم را درمدرسه جا گذاشتم ،مادر گفت عزیزکم گریه نکن بزرگترکه شوی چیزهایی جامیگذاری که ناراحتیش خیلی بیشتراست.دخترک پرسیدمثلا چه؟
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
از غذاشم گذشت فقط واسه اینکه اون حیوون دوباره زندگی کنه ...کاش بعضی آدمها ازتو آدمیت و یادبگیرن عزیزدلم ..❤️🐱🐠👇
@adelehz
@adelehz
قدیم ترها شب جمعه معنای
زیباتری داشت یادی ازهمه عزیزانمان که خاک گزین شدندعطرخوش حلوای خانگی،خرمایی که درب مغازه ها گذاشته میشد وخلاصه هرچیزی که مایه آرامش وخیربود..
این روزها اما هر صفحه مجازی را که بازمیکنی از جوک های گریه آور پراست.زشت،ناشایست ،ومرگ تدریجی فرهنگ یعنی همین اینکه زیباترین سنت هایمان فروریزد و یک مشت اراجیف جنسی پرکند ذهن و زبان و رد وبدل کردنی هایمان را.اما بااین وجود بازهم هیچ کس نمیتواند انکار کند که شب جمعه است وعطر حلوای خانه پز برای آرامش آرامیدگان و رفتگان بی بازگشتمان...
#عادله_زمانی
#فرهنگ
#شب_جمعه
@adelehz
زیباتری داشت یادی ازهمه عزیزانمان که خاک گزین شدندعطرخوش حلوای خانگی،خرمایی که درب مغازه ها گذاشته میشد وخلاصه هرچیزی که مایه آرامش وخیربود..
این روزها اما هر صفحه مجازی را که بازمیکنی از جوک های گریه آور پراست.زشت،ناشایست ،ومرگ تدریجی فرهنگ یعنی همین اینکه زیباترین سنت هایمان فروریزد و یک مشت اراجیف جنسی پرکند ذهن و زبان و رد وبدل کردنی هایمان را.اما بااین وجود بازهم هیچ کس نمیتواند انکار کند که شب جمعه است وعطر حلوای خانه پز برای آرامش آرامیدگان و رفتگان بی بازگشتمان...
#عادله_زمانی
#فرهنگ
#شب_جمعه
@adelehz