"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
‏كاش توي يه ده سرسبز به دنيا اومده بودم دور از هر گونه تكنولوژي و موبایلی. الان شاید با پسر کدخدا ازدواج كرده بودم و داشتم براي دخترم شال ميبافتم.همینقد بی خیال همینقد آسوده..
@adelehz
#فیلم
شبح اپرا داستانی درام وموزیکال و فوق العاده گیرا وجذاب .
@adelehz
برای شخصی که نمیشناسمش و ندیده امش دعامیکنم.تازودتر سلامتی اش را بازیابد وبیماری راشکست دهد.ازشماهم میخواهم این دعارا برای این قلب شکسته هدیه بفرستید.هر قلب یک دعا ...برای ارامش قلبی دیگر..
#یارب
#دعا
Forwarded from Leila
شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است
و هر دعایی که آسمان می‌رود
به ستاره‌ای تبدیل می‌شود
و در پهنه آسمان می‌درخشد.....
بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی
پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی
امیدوار نیست.
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد
و آرامش او را بیافزاید.
بیا برای بیداری انسانها دعا کنیم
و از همه زیباتر، بیا از خدا بخواهیم از نور
وگرمای عشقش همه ما را سیراب کند تا
با هم قدری مهربانتر باشیم ....
آمین یا رب العالمین 🙏

تقدیم به آنکه ندیدمش ؛اما برای بودنش دعا خواهم کرد.
آخرین روزهای اسفند است
از سر شاخ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می زند نغمه ...
نیست معلومم
آخرین شکوه از زمستان است...
یا نخستین ترانه های بهار ؟

شفیعی کدکنی
@adelehz
ز غوغای جهان فارغ ...
@adelehz
که درپس هر اندوه
گلی از شادی نهفته ست
گلی که گاه بسیار نحیف ست اما با تمام ظرافت وکوچکی اش هنوز وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
و جز اینم
هنری نیست
که آشیان تو باشم ...!
شاملو
@adelehz
اولین واخرین عشق هر دختری
باباشه ....
@adelehz
روزی از من پرسید
چرا همیشه موهایت را میبافی ؟
آن روز جوابش را ندادم
ولی نمیدانست موهایم را می بافم مبادا جای دستانش از لابلایشان گم شود ...
#عادله_زمانی
مژه بر هم نزنم
تا که ز دستم نرود،
ناز چشم تو که قدر مژه بر هم زدنی ست ...!

فریدون مشیری
@adelehz
حالا در اوج جوانی برای هزارچیز میجنگیم .برای ثروت،موفقیت،شهرت و هرچیزی که حقمان میدانیم ..اما سالها بعد میفهمیم تنها چیزی که نیاز داشتیم خاطری جمع و وجدانی اسوده ست برای لذت بردن در عین نوشیدن یک فنجان چای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
استاد نازکشیدن فقط حضرت سعدی😉
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده‌ای؟

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنچه زنان برای دفاع شخصی باید بدانند.
@adelehz
برای اسفند دل نگرانم
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
بازی رنگها تنها دریک بشقاب
صبونه
@adelehz
ردپای بهار ...
@adelehz