Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دختر خوشگل بهار ..
با پاشنه بلندهای قرمزت ..
زودتر بیا ..
پیرزن بدجنس زمستان خیلی روزهاست که درخانه ام چنبره زده است..دلم از سردیش خیلی یخ کرده است ..زودتر تو بیا
بیا که گلدان خالی ترک برداشته، دوباره آبستن جوانه شود ..
این پیرزن سیاه دل خیلی دلم را شکسته ..
دستانم از دستان سیاه و یخش بدجور لرزیده ..تو زودتر بیا
پاشنه بلندهای قرمزت را
دامن گلدارت را
بپوش و بیا ...
دختر بهار
بین خودمان بماند اگر امید آمدنت نبود
هرگز این پیرزن سیاه دل زمستان را تحمل نمیکردم ..
امید امدنت زنده نگاهم داشت
زودتر بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
با پاشنه بلندهای قرمزت ..
زودتر بیا ..
پیرزن بدجنس زمستان خیلی روزهاست که درخانه ام چنبره زده است..دلم از سردیش خیلی یخ کرده است ..زودتر تو بیا
بیا که گلدان خالی ترک برداشته، دوباره آبستن جوانه شود ..
این پیرزن سیاه دل خیلی دلم را شکسته ..
دستانم از دستان سیاه و یخش بدجور لرزیده ..تو زودتر بیا
پاشنه بلندهای قرمزت را
دامن گلدارت را
بپوش و بیا ...
دختر بهار
بین خودمان بماند اگر امید آمدنت نبود
هرگز این پیرزن سیاه دل زمستان را تحمل نمیکردم ..
امید امدنت زنده نگاهم داشت
زودتر بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
كاش توي يه ده سرسبز به دنيا اومده بودم دور از هر گونه تكنولوژي و موبایلی. الان شاید با پسر کدخدا ازدواج كرده بودم و داشتم براي دخترم شال ميبافتم.همینقد بی خیال همینقد آسوده..
@adelehz
@adelehz
Houshmand Aghili - Farda To Miayi
Houshmand Aghili
فردا تو می آیی...
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Leila
شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است
و هر دعایی که آسمان میرود
به ستارهای تبدیل میشود
و در پهنه آسمان میدرخشد.....
بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی
پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی
امیدوار نیست.
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد
و آرامش او را بیافزاید.
بیا برای بیداری انسانها دعا کنیم
و از همه زیباتر، بیا از خدا بخواهیم از نور
وگرمای عشقش همه ما را سیراب کند تا
با هم قدری مهربانتر باشیم ....
آمین یا رب العالمین 🙏
تقدیم به آنکه ندیدمش ؛اما برای بودنش دعا خواهم کرد.
و هر دعایی که آسمان میرود
به ستارهای تبدیل میشود
و در پهنه آسمان میدرخشد.....
بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی
پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی
امیدوار نیست.
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد
و آرامش او را بیافزاید.
بیا برای بیداری انسانها دعا کنیم
و از همه زیباتر، بیا از خدا بخواهیم از نور
وگرمای عشقش همه ما را سیراب کند تا
با هم قدری مهربانتر باشیم ....
آمین یا رب العالمین 🙏
تقدیم به آنکه ندیدمش ؛اما برای بودنش دعا خواهم کرد.
Leila
شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است و هر دعایی که آسمان میرود به ستارهای تبدیل میشود و در پهنه آسمان میدرخشد..... بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا…
شما که اینهمه خوبید .خدا به دعاهایتان جواب رد نمی دهد...ایمان دارم ❤️❤️
آخرین روزهای اسفند است
از سر شاخ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می زند نغمه ...
نیست معلومم
آخرین شکوه از زمستان است...
یا نخستین ترانه های بهار ؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
از سر شاخ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می زند نغمه ...
نیست معلومم
آخرین شکوه از زمستان است...
یا نخستین ترانه های بهار ؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
که درپس هر اندوه
گلی از شادی نهفته ست
گلی که گاه بسیار نحیف ست اما با تمام ظرافت وکوچکی اش هنوز وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گلی از شادی نهفته ست
گلی که گاه بسیار نحیف ست اما با تمام ظرافت وکوچکی اش هنوز وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی از من پرسید
چرا همیشه موهایت را میبافی ؟
آن روز جوابش را ندادم
ولی نمیدانست موهایم را می بافم مبادا جای دستانش از لابلایشان گم شود ...
#عادله_زمانی
چرا همیشه موهایت را میبافی ؟
آن روز جوابش را ندادم
ولی نمیدانست موهایم را می بافم مبادا جای دستانش از لابلایشان گم شود ...
#عادله_زمانی
حالا در اوج جوانی برای هزارچیز میجنگیم .برای ثروت،موفقیت،شهرت و هرچیزی که حقمان میدانیم ..اما سالها بعد میفهمیم تنها چیزی که نیاز داشتیم خاطری جمع و وجدانی اسوده ست برای لذت بردن در عین نوشیدن یک فنجان چای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
استاد نازکشیدن فقط حضرت سعدی😉
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیدهای؟
@adelehz
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیدهای؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنچه زنان برای دفاع شخصی باید بدانند.
@adelehz
@adelehz
برای اسفند دل نگرانم
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
نکند دلش بشکند
چه صبورست ...
وقتی از آمدنش هیچ کس نمیبیندش وهمه منتظر بهارند.
همه آغوش باز کرده اند و دلشان بهار میخواهد...
برای اسفند نگرانم.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz