آیا از رها کردن موقعیت و یافردی نامناسب می ترسید؟
بله.از تغییر دادن شرایطم واهمه دارم گرچه که برای بهترشدن باشد. – 81
👍👍👍👍👍👍👍 70%
خیر.از تغییر نمیترسم و مرتب ریسک میکنم. – 34
👍👍👍 30%
👥 115 people voted so far. Poll closed.
بله.از تغییر دادن شرایطم واهمه دارم گرچه که برای بهترشدن باشد. – 81
👍👍👍👍👍👍👍 70%
خیر.از تغییر نمیترسم و مرتب ریسک میکنم. – 34
👍👍👍 30%
👥 115 people voted so far. Poll closed.
داشت چیزی را پنهانی کادو میکرد .فکر میکرد نمیبینمش ..اما داشتم نگاه میکردم پرسیدم چیکار میکنی ؟هول شد ..صورتش را با بدنش یکجا برگرداند چیزی را پشت سرش پنهان کرد ..یک گلبرگ رز بی اراده از روی میز افتاد..گفت هیچی نیست!
خندیدم میدانستم چیزی هست ولی اراده ای که برای برهم نزدن حالش داشتم مانع از ان می شد تا اصرار کنم ..به خیالش من هم قبول کردم که هیچ چیز نیست .
چیزی که بود یک عطر نارسیس پیچیده در گلبرگهای سرخ بود ...ویک دنیا محبت ودلی عاشق که همراهش هدیه داد...
حالا بعد از این همه مدت شیشه عطر روی میز مانده که خالیست ..و گلبرگها که خشکیده اند وهمین روزهاست که پودر شوند و دلی که از اینجا مدتهاست رفته و دنیایی که ازمحبت خالی مانده ...و اویی که دیگر نیست ...
ومنی که باور کردم عشق و عطر بی توجه به قیمتی که برایشان پرداختی درنهایت ناپدید میشوند...
#عادله_زمانی
@adelehz
خندیدم میدانستم چیزی هست ولی اراده ای که برای برهم نزدن حالش داشتم مانع از ان می شد تا اصرار کنم ..به خیالش من هم قبول کردم که هیچ چیز نیست .
چیزی که بود یک عطر نارسیس پیچیده در گلبرگهای سرخ بود ...ویک دنیا محبت ودلی عاشق که همراهش هدیه داد...
حالا بعد از این همه مدت شیشه عطر روی میز مانده که خالیست ..و گلبرگها که خشکیده اند وهمین روزهاست که پودر شوند و دلی که از اینجا مدتهاست رفته و دنیایی که ازمحبت خالی مانده ...و اویی که دیگر نیست ...
ومنی که باور کردم عشق و عطر بی توجه به قیمتی که برایشان پرداختی درنهایت ناپدید میشوند...
#عادله_زمانی
@adelehz
دل من مَحکمهایست، که به من میگوید:
همه را دوست بدار
به همه خوبی کن
و اگر بد دیدی،
دل به دریا بزن و بخشش کن.
@adelehz
همه را دوست بدار
به همه خوبی کن
و اگر بد دیدی،
دل به دریا بزن و بخشش کن.
@adelehz
ادم بزرگ بودن چه بی مصرف ست
وقتی نمیتوانم این نگاه این غم لعنتی و لامصب را از چشمت بدزدم ...
ما ادم بزرگ های بی مصرف را ببخش عزیزکم 😔
@adelehz
وقتی نمیتوانم این نگاه این غم لعنتی و لامصب را از چشمت بدزدم ...
ما ادم بزرگ های بی مصرف را ببخش عزیزکم 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ننه سرما داره میره
دلتنگی ها تون و بدید ببره
تا دختر بهار با پاشنه بلندهای قرمزش زودتر برسه😍
@adelehz
دلتنگی ها تون و بدید ببره
تا دختر بهار با پاشنه بلندهای قرمزش زودتر برسه😍
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دختر خوشگل بهار ..
با پاشنه بلندهای قرمزت ..
زودتر بیا ..
پیرزن بدجنس زمستان خیلی روزهاست که درخانه ام چنبره زده است..دلم از سردیش خیلی یخ کرده است ..زودتر تو بیا
بیا که گلدان خالی ترک برداشته، دوباره آبستن جوانه شود ..
این پیرزن سیاه دل خیلی دلم را شکسته ..
دستانم از دستان سیاه و یخش بدجور لرزیده ..تو زودتر بیا
پاشنه بلندهای قرمزت را
دامن گلدارت را
بپوش و بیا ...
دختر بهار
بین خودمان بماند اگر امید آمدنت نبود
هرگز این پیرزن سیاه دل زمستان را تحمل نمیکردم ..
امید امدنت زنده نگاهم داشت
زودتر بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
با پاشنه بلندهای قرمزت ..
زودتر بیا ..
پیرزن بدجنس زمستان خیلی روزهاست که درخانه ام چنبره زده است..دلم از سردیش خیلی یخ کرده است ..زودتر تو بیا
بیا که گلدان خالی ترک برداشته، دوباره آبستن جوانه شود ..
این پیرزن سیاه دل خیلی دلم را شکسته ..
دستانم از دستان سیاه و یخش بدجور لرزیده ..تو زودتر بیا
پاشنه بلندهای قرمزت را
دامن گلدارت را
بپوش و بیا ...
دختر بهار
بین خودمان بماند اگر امید آمدنت نبود
هرگز این پیرزن سیاه دل زمستان را تحمل نمیکردم ..
امید امدنت زنده نگاهم داشت
زودتر بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
كاش توي يه ده سرسبز به دنيا اومده بودم دور از هر گونه تكنولوژي و موبایلی. الان شاید با پسر کدخدا ازدواج كرده بودم و داشتم براي دخترم شال ميبافتم.همینقد بی خیال همینقد آسوده..
@adelehz
@adelehz
Houshmand Aghili - Farda To Miayi
Houshmand Aghili
فردا تو می آیی...
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Leila
شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است
و هر دعایی که آسمان میرود
به ستارهای تبدیل میشود
و در پهنه آسمان میدرخشد.....
بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی
پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی
امیدوار نیست.
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد
و آرامش او را بیافزاید.
بیا برای بیداری انسانها دعا کنیم
و از همه زیباتر، بیا از خدا بخواهیم از نور
وگرمای عشقش همه ما را سیراب کند تا
با هم قدری مهربانتر باشیم ....
آمین یا رب العالمین 🙏
تقدیم به آنکه ندیدمش ؛اما برای بودنش دعا خواهم کرد.
و هر دعایی که آسمان میرود
به ستارهای تبدیل میشود
و در پهنه آسمان میدرخشد.....
بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی
پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی
امیدوار نیست.
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد
و آرامش او را بیافزاید.
بیا برای بیداری انسانها دعا کنیم
و از همه زیباتر، بیا از خدا بخواهیم از نور
وگرمای عشقش همه ما را سیراب کند تا
با هم قدری مهربانتر باشیم ....
آمین یا رب العالمین 🙏
تقدیم به آنکه ندیدمش ؛اما برای بودنش دعا خواهم کرد.
Leila
شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است و هر دعایی که آسمان میرود به ستارهای تبدیل میشود و در پهنه آسمان میدرخشد..... بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا…
شما که اینهمه خوبید .خدا به دعاهایتان جواب رد نمی دهد...ایمان دارم ❤️❤️
آخرین روزهای اسفند است
از سر شاخ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می زند نغمه ...
نیست معلومم
آخرین شکوه از زمستان است...
یا نخستین ترانه های بهار ؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
از سر شاخ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می زند نغمه ...
نیست معلومم
آخرین شکوه از زمستان است...
یا نخستین ترانه های بهار ؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
که درپس هر اندوه
گلی از شادی نهفته ست
گلی که گاه بسیار نحیف ست اما با تمام ظرافت وکوچکی اش هنوز وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گلی از شادی نهفته ست
گلی که گاه بسیار نحیف ست اما با تمام ظرافت وکوچکی اش هنوز وجود دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz