"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دخترک پسر مورد علاقه اش را
به دوستش نشان داد ...دوست زیبایش گفت چه چیز او را دوست داری ؟چه ظاهر ساده ای!و بلندخندیدودخترک به فکر فرو رفت ...او به دیوهایی فکر میکرد که قلب درخشانی دارند و دلبرهایی که قلب ندارند...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه بی مانند"مرا رها مکن"از سالار عقیلی🎼🎼🎼🎼
پ.ن تقدیم به روی ماه حضرت دوست خدای بی مانند و مثال👇
چوکشتی شکسته ای که غرق میشود به حال خویش "ناخدا"مرا رها نکن ...
@adelehz
تو هزاران بنده داری ولی من
من ...بجزتو خدایی ندارم...فرق من و تو این است...که از بدهایی چون من هزاران موجوداست واز چون تو خوبی، فقط یکی وجود دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به ارزوهایت فکرکن
حتی اگر محال...
کسی چه میداند
شاید سیندرلای بعدی توباشی😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شبتون طلایی🌙🌙🌹🌹
بازهم صبح شد...
واین یعنی همراه باخورشید
بخت من نیز یک روز دیگر
فرصت درخشیدن دارد...🌞
صبح و بختتان روشن 🌞
@adelehz
ازدستفروشها خرید کنید .به کسانی که دست دراز کردند کمک کنید،از گلفروشهای سر چهارراه گل بخرید هیچ ثروتی گرانبها ترازغرور آدمی نیست غرورشان را کف دست گذاشته اند..غرورشان را بی بها نکنید.
@adelehz
عصر تون بخیر
آخرین تلاشهای قبل ماه رمضون😄😊
#yammi
@adelehz
گاهی آدمی درخواب زیباتراست ..
بیداری بیش از حد نیز آدم را کلافه میکند..
گاهی باید خوابید و همه چیز را به حال
خودش رها کرد...فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر میخواهید والدین خوبی باشید.اول باید از کودک درونتان به بهترین وجه مراقبت کنید...دوستش داشته باشید وبگذارید کودکی کند ...وهیچوقت اجازه ندهید که پیر و دلشکسته و ناامید شود..
@adelehz
👆👆👆
مگر اطراف خیالت سیم خاردار کشیده ای؟
که هربار بتو فکر میکنم
این چنین دلم خون میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
باید از سمت خدا معجزه نازل بشود
تادلم ‚باز دلم٫باز دلم٫ دل بشود!!
@adelehz
موزیک شب قطعه " rain piano" 🌙🎼🎼🎼🎼🌙
@adelehz
گاهی آدم از همه چیزمیبرد..
ودرد این جاست که نمیتواند به هیچ جا بدوزد..
این دل بیچاره را...
#عادله_زمانی
سختی ها زیاد است ولی هنوزهم امید
زنده است .شب پرازامید⭐️⭐️⭐️
@adelehz
امروز آفتاب چه دلبرانه میتابد...
شاید خورشید هنگام طلوع به تو
خیره بوده است ...وگرنه این همه دلبری
بی دلیل نمیتواند باشد..
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت خدا امروز و هرروز
راه گشای روزتان☀️
@adelehz
دخترک گریه میکرد.مادرپرسید چه شده؟پاسخ دادمدادقرمزم را درمدرسه جا گذاشتم ،مادر گفت عزیزکم گریه نکن بزرگترکه شوی چیزهایی جامیگذاری که ناراحتیش خیلی بیشتراست.دخترک پرسیدمثلا چه؟
مثلا دلت..
#عادله_زمانی
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
از غذاشم گذشت فقط واسه اینکه اون حیوون دوباره زندگی کنه ...کاش بعضی آدمها ازتو آدمیت و یادبگیرن عزیزدلم ..❤️🐱🐠👇
@adelehz