از دنیای خاکستری اطرافت نترس
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو نگاهی مرا بس ست !!
@adelehz
@adelehz
و صبح یعنی
باری دیگر
از این خانه
از این دل
گل امید قصد روییدن دارد ...
وکسی چه می داند شاید این بار
امید بازی را ببرد ...
#عادله_زمانی
صبح و روز پرامید...
@adelehz
باری دیگر
از این خانه
از این دل
گل امید قصد روییدن دارد ...
وکسی چه می داند شاید این بار
امید بازی را ببرد ...
#عادله_زمانی
صبح و روز پرامید...
@adelehz
وارد زندگی و حریم ادمهای تنها نشوید.انها به انتخاب خودشان تنها مانده اند.ادمی که تنهاست الزاما غیراجتماعی نیست شاید در با کسی بودن انقدرزخمی شده ست که تنهایی را انتخاب نموده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جانا هنوز گاهی که دلم برایت تنگ میشود به اسمان نگاه میکنم .
صرف نظر ازاینکه کجای این دنیایی دلم به آسمانی خوش ست که برسرمان مشترک گسترده شده ست.
#عادله_زمانی
صرف نظر ازاینکه کجای این دنیایی دلم به آسمانی خوش ست که برسرمان مشترک گسترده شده ست.
#عادله_زمانی
زودتر بیا
حرفهایم را با چای یکجا دم کرده ام .
هردو به رنگ امده اند و عطر هر دو تمام خانه را پرکرده ست .
زودتر برس تا چایم تا حرفهایم از دهن نیفتد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
حرفهایم را با چای یکجا دم کرده ام .
هردو به رنگ امده اند و عطر هر دو تمام خانه را پرکرده ست .
زودتر برس تا چایم تا حرفهایم از دهن نیفتد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
در غروب پنجشنبه
یاد عزیزانی که دور از ما،منتظر این هستند که یادشان کنیم را فراموش نکنیم.
ماهم روزی دراین راه مسافریم و روزی چشم انتظار دعایی از راه دور خواهیم بود .
یادمان نرود....
@adelehz
یاد عزیزانی که دور از ما،منتظر این هستند که یادشان کنیم را فراموش نکنیم.
ماهم روزی دراین راه مسافریم و روزی چشم انتظار دعایی از راه دور خواهیم بود .
یادمان نرود....
@adelehz
هرکجا که می خواهی سفر کن،هرکجا که می خواهی بمان بنشین،اصلا هرکار که دلت می خواهد بکن،اما این را هم بدان اسفند،وقت ورق زدن و فکر کردن به خاطرات کهنه ات نیست،اسفند تنها زمانِ عبور کردن و رَد شدن است از تمام آنچه دیده ای شنیده ای و گذر کرده ای،اسفند زمان همیشه عبور کردن است نه دوباره به یاد آوردن.باید از یاد ببری،از دست بدهی تا زمان،بهاران دوباره ای را نشانت بدهد،رنگ تازه ای به زندگی ات ببخشد.هرجا که می خواهی سفر کن،اما هرکاری هم که می توانی انجام بده تا زندگی بهانه دوباره لبخند زدن و دوباره زنده بودن را از تو نگیرد. . .
#حاتمه_ابراهیم_زاده
@adelehz
#حاتمه_ابراهیم_زاده
@adelehz
قدیم ترها عشق ها خیلی رنگی تربود .خیلی عشق تربود ...
نیمه های شب هیچ پیامی رد وبدل نمیشد.و هیچ کس برای چک کردن دیگری اخرین بازدید تلگرامش را دید نمی زد .قدیم ترها عشق یعنی اتفاقی یک بار توی کوچه ببینی اش وقتی سرظهر ازمدرسه برمیگردی و کنار درخت کاج ته کوچه ایستاده ست .ان زمانها عشق معنی اش عمیق تربود ان زمانها عشق این پیام های صدبار ادیت شده ی تلگرامی و پاسخ های محبوری نبود.عشق همان نام معشوق بود که با اب پیاز روی کاغذ مینویشتیش و تا رمز کار را نمیدانست و کاغذ را روی حرارت نمیگرفت هیچ چیز دیده نمیشد.
عشق های قدیمی نه مزه نوتلا میداد نه شکلات های خارجی ..ان زمانها ک عشق هایمان مزه ی اصیل و خاص باقلوای ترکی میدادند ...خاص وبیادماندنی و بی تکرار
قدیم ترها که میگویم منظورم قرن دقیانوس کبیر نیست البته ...شاید همین ده سال پیش شاید کمی بیشتر کمی کمتر آن زمانها که هنوز اصالت بود هنوز خیلی از مرزها رد نشده بود هنوز بوی خوب عشق اصیل و دورازهوس هر ظهر از پنجره خانه ها به مشام می رسید.
همان زمانهایی که عشق گلهای رز هلندی توی گل فروشی ها نبود بلکه همین چند شاخه شمعدانی و گل محمدی توی باغچه هایمان بود ..
ما شاید اخرین نسلی بودیم که عشق را مزه کردیم ...دل دادیم و راحت دل نکنیدم ..اخرین نسلی که عشقش بوی هوس نداد و عشق بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیمه های شب هیچ پیامی رد وبدل نمیشد.و هیچ کس برای چک کردن دیگری اخرین بازدید تلگرامش را دید نمی زد .قدیم ترها عشق یعنی اتفاقی یک بار توی کوچه ببینی اش وقتی سرظهر ازمدرسه برمیگردی و کنار درخت کاج ته کوچه ایستاده ست .ان زمانها عشق معنی اش عمیق تربود ان زمانها عشق این پیام های صدبار ادیت شده ی تلگرامی و پاسخ های محبوری نبود.عشق همان نام معشوق بود که با اب پیاز روی کاغذ مینویشتیش و تا رمز کار را نمیدانست و کاغذ را روی حرارت نمیگرفت هیچ چیز دیده نمیشد.
عشق های قدیمی نه مزه نوتلا میداد نه شکلات های خارجی ..ان زمانها ک عشق هایمان مزه ی اصیل و خاص باقلوای ترکی میدادند ...خاص وبیادماندنی و بی تکرار
قدیم ترها که میگویم منظورم قرن دقیانوس کبیر نیست البته ...شاید همین ده سال پیش شاید کمی بیشتر کمی کمتر آن زمانها که هنوز اصالت بود هنوز خیلی از مرزها رد نشده بود هنوز بوی خوب عشق اصیل و دورازهوس هر ظهر از پنجره خانه ها به مشام می رسید.
همان زمانهایی که عشق گلهای رز هلندی توی گل فروشی ها نبود بلکه همین چند شاخه شمعدانی و گل محمدی توی باغچه هایمان بود ..
ما شاید اخرین نسلی بودیم که عشق را مزه کردیم ...دل دادیم و راحت دل نکنیدم ..اخرین نسلی که عشقش بوی هوس نداد و عشق بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه در تقویم خانه ام
یعنی تو در میان آدمهای زندگیم
به یک اندازه ارام به یک اندازه عمیق ومنی که به یک اندازه منتظرم برای رسیدنتان...
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی تو در میان آدمهای زندگیم
به یک اندازه ارام به یک اندازه عمیق ومنی که به یک اندازه منتظرم برای رسیدنتان...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باچنین صحنه ای باید بیدار شد.
@adelehz
@adelehz
دراخر مگر چه چیز می ماند برای ادمی بجز دمی که خوش بوده و خاطره ای که عطر یاس بدهد.
دراخر مگر چه کسی جز خودت کنارت می ماند؟!
تا آخر مگر چقدر زمان مانده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دراخر مگر چه کسی جز خودت کنارت می ماند؟!
تا آخر مگر چقدر زمان مانده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz