طوفان تمام شب را اشوب بپا میکند .دریا را برهم می ریزد و درختان را کج میکند اما صبح هنگام زمانی که خورشید می دمد نه طوفان می ماند و نه دلهره ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
فرزندم .
اگر میخواهی نماز بخوانی در مسجدی بخوان که درونش برای آواره کردن دیگر بندگان خدا جلسه برگزار نشود.
چرا که چنین جایی هرگز خانه خدا نمیشود.
@adelehz
اگر میخواهی نماز بخوانی در مسجدی بخوان که درونش برای آواره کردن دیگر بندگان خدا جلسه برگزار نشود.
چرا که چنین جایی هرگز خانه خدا نمیشود.
@adelehz
از دنیای خاکستری اطرافت نترس
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو نگاهی مرا بس ست !!
@adelehz
@adelehz
و صبح یعنی
باری دیگر
از این خانه
از این دل
گل امید قصد روییدن دارد ...
وکسی چه می داند شاید این بار
امید بازی را ببرد ...
#عادله_زمانی
صبح و روز پرامید...
@adelehz
باری دیگر
از این خانه
از این دل
گل امید قصد روییدن دارد ...
وکسی چه می داند شاید این بار
امید بازی را ببرد ...
#عادله_زمانی
صبح و روز پرامید...
@adelehz
وارد زندگی و حریم ادمهای تنها نشوید.انها به انتخاب خودشان تنها مانده اند.ادمی که تنهاست الزاما غیراجتماعی نیست شاید در با کسی بودن انقدرزخمی شده ست که تنهایی را انتخاب نموده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جانا هنوز گاهی که دلم برایت تنگ میشود به اسمان نگاه میکنم .
صرف نظر ازاینکه کجای این دنیایی دلم به آسمانی خوش ست که برسرمان مشترک گسترده شده ست.
#عادله_زمانی
صرف نظر ازاینکه کجای این دنیایی دلم به آسمانی خوش ست که برسرمان مشترک گسترده شده ست.
#عادله_زمانی
زودتر بیا
حرفهایم را با چای یکجا دم کرده ام .
هردو به رنگ امده اند و عطر هر دو تمام خانه را پرکرده ست .
زودتر برس تا چایم تا حرفهایم از دهن نیفتد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
حرفهایم را با چای یکجا دم کرده ام .
هردو به رنگ امده اند و عطر هر دو تمام خانه را پرکرده ست .
زودتر برس تا چایم تا حرفهایم از دهن نیفتد.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
در غروب پنجشنبه
یاد عزیزانی که دور از ما،منتظر این هستند که یادشان کنیم را فراموش نکنیم.
ماهم روزی دراین راه مسافریم و روزی چشم انتظار دعایی از راه دور خواهیم بود .
یادمان نرود....
@adelehz
یاد عزیزانی که دور از ما،منتظر این هستند که یادشان کنیم را فراموش نکنیم.
ماهم روزی دراین راه مسافریم و روزی چشم انتظار دعایی از راه دور خواهیم بود .
یادمان نرود....
@adelehz
هرکجا که می خواهی سفر کن،هرکجا که می خواهی بمان بنشین،اصلا هرکار که دلت می خواهد بکن،اما این را هم بدان اسفند،وقت ورق زدن و فکر کردن به خاطرات کهنه ات نیست،اسفند تنها زمانِ عبور کردن و رَد شدن است از تمام آنچه دیده ای شنیده ای و گذر کرده ای،اسفند زمان همیشه عبور کردن است نه دوباره به یاد آوردن.باید از یاد ببری،از دست بدهی تا زمان،بهاران دوباره ای را نشانت بدهد،رنگ تازه ای به زندگی ات ببخشد.هرجا که می خواهی سفر کن،اما هرکاری هم که می توانی انجام بده تا زندگی بهانه دوباره لبخند زدن و دوباره زنده بودن را از تو نگیرد. . .
#حاتمه_ابراهیم_زاده
@adelehz
#حاتمه_ابراهیم_زاده
@adelehz