دوست داشتن گلی ست که در زمستان سکوت میکند و دربهار جوانه می زند ...اما یک عشق قدیمی گلی ست همیشه بهار از جنس هایی که زمستان وخواب و نشکفتن را نمیفهمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مردها چه موجودات مظلومی هستند.نه شعری برایشان سروده میشود نه گلی برایشان خریده،حق اشک ریختن ندارند و هیچ وقت انگار نباید ناله کنند...مردان با تمام قوی بودنشان گاهی همان پسربچه بی دفاع 5ساله اند که بهترین همشاگردیش به او نارو زده و توپش را برده است.مردها به اندازه تمام اشک هایی که نمیتوانند بریزند گاهی دلتنگ میشوند واین دلتنگی با هزارها نخ سیگارهم انگار دود نمیشود برود به آسمان.
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح آمده بر خیز که خورشید تویی
در عالم نا امیدی ، امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
مولانای جان
صبح بخیر
@adelehz
در عالم نا امیدی ، امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
مولانای جان
صبح بخیر
@adelehz
بیا
تا فخرت را به بهاربفروشم
تا بفهمد فقط او نیست که با امدنش گلها جوانه میزنند .تا ببیند تویی که می ایی و بهار شرمنده ات میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
تا فخرت را به بهاربفروشم
تا بفهمد فقط او نیست که با امدنش گلها جوانه میزنند .تا ببیند تویی که می ایی و بهار شرمنده ات میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر بزرگ میگفت عشق مثل گل ست .میخندیدم میگفتم مادرجان از بس به گلهای باغچه تان عاشقانه رسیدید هرچیزی را رنگ عشق میبینید .ادامه خنده ام را میگرفت درحالی که استکان کمرباریک چای اش را زمین میگذاشت میگفت :مادرجان گل وقتی گل میشود که مراقبش باشی نازش را بکشی کنارش باشی .اما همین گل اگر یک بار چیده شود دیگر گل نمیشود اگر یک بار یادت برود پایش اب بریزی نور بپاشی پژمرده میشود یک روز برمیگردی میبینی که خشکیده ست که دیگر نیست که باغچه خالی ست ...
مادربزرگ قند کوچکی را نزدیک لبان قیطانی و صورتی اش برد وگفت وحالا توبگو که عشق و گل یکی نیستند؟؟
درحالی که غرق چشمان پرفروغ و مهربانش بودم گفتم این بار راهم شما بردید....
#عادله_زمانی
@adelehz
مادربزرگ قند کوچکی را نزدیک لبان قیطانی و صورتی اش برد وگفت وحالا توبگو که عشق و گل یکی نیستند؟؟
درحالی که غرق چشمان پرفروغ و مهربانش بودم گفتم این بار راهم شما بردید....
#عادله_زمانی
@adelehz
اگه یک نفر یک بار بهم دروغ بگه ...
هرکس ممکنه اشتباه کنه یک فرصت دیگه بهش میدم. – 85
👍👍👍👍👍👍👍 77%
دیگه هرگز حرفش و باور نمیکنم . – 25
👍👍 23%
👥 110 people voted so far. Poll closed.
هرکس ممکنه اشتباه کنه یک فرصت دیگه بهش میدم. – 85
👍👍👍👍👍👍👍 77%
دیگه هرگز حرفش و باور نمیکنم . – 25
👍👍 23%
👥 110 people voted so far. Poll closed.