وقتی ظرف میشویی دعا کن. شکر کن به خاطر اینکه ظرفهایی داری که بشویی یعنی غذایی در کار بوده .یعنی کسی را سیر کردی .یعنی با محبت ،با عشق ،از یکی دو نفر مراقبت کردی... برایشان آشپزی کردی، میز چیدهای. تصور کن چند میلیون نفر در این لحظه ظرفی برای شستن ندارند یا کسی را ندارند که برایش میز بچینند.
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته 😎
این شیوه جدید اقناع کردنشه 🤷♀
@adelehz
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته 😎
این شیوه جدید اقناع کردنشه 🤷♀
@adelehz
Nima Masiha - Saroumad Zemestoon
@wikimusic < ويكي موزيك
@adelehz
صداش چشمه و یادش آهوی جنگل دور...
صداش چشمه و یادش آهوی جنگل دور...
روزگار همیشه بر یک قرار نمیماند.روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد،دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام میشود، بهار میآید
محمود دولت آبادی
صبحتان پر ازامید
@adelehz
محمود دولت آبادی
صبحتان پر ازامید
@adelehz
سری دیوی بازیگر مشهور سینمای هند امروز درگذشت .
چقد خوشگل بود ...کلی از فیلم هندی های دوران بچگی ما با بازی همین خانم بود 🖤
@adelehz
چقد خوشگل بود ...کلی از فیلم هندی های دوران بچگی ما با بازی همین خانم بود 🖤
@adelehz
دوست داشتن گلی ست که در زمستان سکوت میکند و دربهار جوانه می زند ...اما یک عشق قدیمی گلی ست همیشه بهار از جنس هایی که زمستان وخواب و نشکفتن را نمیفهمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مردها چه موجودات مظلومی هستند.نه شعری برایشان سروده میشود نه گلی برایشان خریده،حق اشک ریختن ندارند و هیچ وقت انگار نباید ناله کنند...مردان با تمام قوی بودنشان گاهی همان پسربچه بی دفاع 5ساله اند که بهترین همشاگردیش به او نارو زده و توپش را برده است.مردها به اندازه تمام اشک هایی که نمیتوانند بریزند گاهی دلتنگ میشوند واین دلتنگی با هزارها نخ سیگارهم انگار دود نمیشود برود به آسمان.
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح آمده بر خیز که خورشید تویی
در عالم نا امیدی ، امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
مولانای جان
صبح بخیر
@adelehz
در عالم نا امیدی ، امید تویی
در جشن طلوع صبح در باغ وجود
آن گل که به روی صبح خندید تویی...
مولانای جان
صبح بخیر
@adelehz