"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
#ناهار_تایم
شمافرستادین
📸ستاره بانو
@adelehz
ذوق رسیدن عید و دارید؟

نه.انگار دیگه برای نوروز وعید ذوق نمیکنم . – 102
👍👍👍👍👍👍👍 73%

اره .خیلی منتظرم و خوشحال – 38
👍👍👍 27%

👥 140 people voted so far. Poll closed.
مى روى دور مرو ، بد دل و ناجور مرو
فکر برگشتن خود باش و زمانى که کم است
قبل رفتن بنشین خاطره اى زنده کنیم
بنشین چاى بریزم ، بنشین تازه دم است
تقی سیدی
#چای_تایم
@adelehz
وقتی ظرف میشویی دعا کن. شکر کن به خاطر اینکه ظرفهایی داری که بشویی یعنی غذایی در کار بوده .یعنی کسی را سیر کردی .یعنی با محبت ،با عشق ،از یکی دو نفر مراقبت کردی... برایشان آشپزی کردی، میز چیده‌ای. تصور کن چند میلیون نفر در این لحظه ظرفی برای شستن ندارند یا کسی را ندارند که برایش میز بچینند.
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته 😎
این شیوه جدید اقناع کردنشه 🤷‍♀
@adelehz
Nima Masiha - Saroumad Zemestoon
@wikimusic < ويكي موزيك
@adelehz
صداش چشمه و یادش آهوی جنگل دور...
همه شب سجده برآرم
که بیایی تو به خوابم

و در آن خواب بمیرم
که تو آیی و بِمانی...!
شهريار
شب خوش

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزگار همیشه بر یک قرار ‌نمیماند.روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد،دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود، بهار می‌آید

محمود دولت آبادی
صبحتان پر ازامید
@adelehz
بار ديگر صبح شد
بيدار شد اين زندگی
ای تمام حس بودن های من
صبحت بخير ...

نادر_احدزاده

@adelehz
صبونه🎀
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سری دیوی بازیگر مشهور سینمای هند امروز درگذشت .
چقد خوشگل بود ...کلی از فیلم هندی های دوران بچگی ما با بازی همین خانم بود 🖤
@adelehz
و دستانت
آیه های مقدسی
که درهیچ کتابی نوشته نشده ست.
اما دلم به آن ایمان دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتن گلی ست که در زمستان سکوت میکند و دربهار جوانه می زند ...اما یک عشق قدیمی گلی ست همیشه بهار از جنس هایی که زمستان وخواب و نشکفتن را نمیفهمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
در کَس مَنگر
که آشنای تو منم …!

#مولانا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Babys and pupys😍
@adelehz
اینا فرشته ان😍😍😍
زندگی جیره مختصری است
مثل یک فنجان چای
و کنارش عشق است
مثل یک حبه ی قند ...
زندگی را
با عشق
نوش جان باید کرد ...!

سهراب سپهری
#چای_تایم

@adelehz
مردها چه موجودات مظلومی هستند.نه شعری برایشان سروده میشود نه گلی برایشان خریده،حق اشک ریختن ندارند و هیچ وقت انگار نباید ناله کنند...مردان با تمام قوی بودنشان گاهی همان پسربچه بی دفاع 5ساله اند که بهترین همشاگردیش به او نارو زده و توپش را برده است.مردها به اندازه تمام اشک هایی که نمیتوانند بریزند گاهی دلتنگ میشوند واین دلتنگی با هزارها نخ سیگارهم انگار دود نمیشود برود به آسمان.
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM