Shahr Khali - wWw.NakaMan.iR
Negar Khalva - wWw.NakaMan.iR
شهر خالی ...کوچه خالی ...خانه خالی..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون وقت میگن چرا زنها بیشتر ازمردها عمر میکنند.😒
@adelehz
@adelehz
جمعه آمد
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
حکایت عاشقی جمعه ها
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه ها هرچقدرم بد ،هنربزرگی دارند آن هم این ست که استادند در بیاداوری هرچیزی که نباید یادت بیاید.وقتی تمام هفته مشفول جنگیدن و دفن کردن بعضی ادمها و خاطرات و عطرها بین انبوه کارها و دل مشغولی هایت هستی ..اما به جمعه که میرسی انگار جمعه مردی ست مرموز و سرتاپا سیاه پوشیده که چراغ قوه ای بدست میگیرد و می اید باوسواس و وارسی تک به تک چیزهایی که نباید دوباره زنده بشوند را ازیر انبوه خرت وپرت هایی که ریختی برویشان بیرون میکشد و پرت میکند جلوی چشمت ...
هرچه جمعه به غروب نزدیکتر باشد هرچه هواسردترباشد و باد وزنده تر ،این مرد بی مباهات خشن ترمیشود و بی انصاف تر ...
جمعه ها روزیست که میفهمی هرچه بیحسی به زخمت زده ای بیفایده ست و جمعه ها انگار هیچ مسکنی اثر نمیکند .
احوال جمعه ها قرن هاست همین ست ..قرن هاست ما یک هفته میکوشیم و بغض هایمان را چال میکنیم و جمعه می اید وهمه را بیرون می ریزد ...سالها میگذرد واین دور ادامه می یابد ...همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هرچه جمعه به غروب نزدیکتر باشد هرچه هواسردترباشد و باد وزنده تر ،این مرد بی مباهات خشن ترمیشود و بی انصاف تر ...
جمعه ها روزیست که میفهمی هرچه بیحسی به زخمت زده ای بیفایده ست و جمعه ها انگار هیچ مسکنی اثر نمیکند .
احوال جمعه ها قرن هاست همین ست ..قرن هاست ما یک هفته میکوشیم و بغض هایمان را چال میکنیم و جمعه می اید وهمه را بیرون می ریزد ...سالها میگذرد واین دور ادامه می یابد ...همین
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم فكر ميكردم به همين روزهايم
در سال قبل..
اينكه براى چه چيزهايى كه دلم بيقرار بود و حالا نسبت به آنها بى تفاوتم..!!
ميدانيد چه ميخواهم بگويم..؟
ميخواهم بگويم :
زياد از غصه ى امروز دلتان نگيرد..!!
شايد يك سال ديگر؛
يادآورى اش برايتان خنده دار باشد..!!
👤سیما امیرخانی
@adelehz
در سال قبل..
اينكه براى چه چيزهايى كه دلم بيقرار بود و حالا نسبت به آنها بى تفاوتم..!!
ميدانيد چه ميخواهم بگويم..؟
ميخواهم بگويم :
زياد از غصه ى امروز دلتان نگيرد..!!
شايد يك سال ديگر؛
يادآورى اش برايتان خنده دار باشد..!!
👤سیما امیرخانی
@adelehz
www.man-music.blogfa.com
www.man-music.blogfa.com
تو داری لبخند میزنی.رضاشیری
گل از پیراهنت چینم
که زلف شب بیارایم
چراغ از خنده ات گیرم
که راه صبح بگشایم
#حسین_منزوی
صبح شنبه بخیروبرکت
@adelehz
که زلف شب بیارایم
چراغ از خنده ات گیرم
که راه صبح بگشایم
#حسین_منزوی
صبح شنبه بخیروبرکت
@adelehz
به جای دلگیری و نالیدن از شنبه
به او لبخند بزنید ...
اولین رنگ ،رنگین کمان هفته را دراغوش بگیرید
تابقیه روزها،بقیه رنگها نیز عاشقانه به دیدارتان بیایند...
#عادله_زمانی
شنبه بخیر
@adelehz
به او لبخند بزنید ...
اولین رنگ ،رنگین کمان هفته را دراغوش بگیرید
تابقیه روزها،بقیه رنگها نیز عاشقانه به دیدارتان بیایند...
#عادله_زمانی
شنبه بخیر
@adelehz
پشت هر "غـم" شادیـی بنهـفـته بنگر آسمان
ابرگریان دارد و خـورشید خندان غم مخور
پای دار ای عاشق مسکین که آخر می دهد
صبح وصلی از دل شبهای هجران غم مخور
شهریار
@adelehz
ابرگریان دارد و خـورشید خندان غم مخور
پای دار ای عاشق مسکین که آخر می دهد
صبح وصلی از دل شبهای هجران غم مخور
شهریار
@adelehz