"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دل وجان بردی
اما نشدی یارم ...
@adelehz
داریم پیر میشیم؟
@adelehz
تو از عشق ضربه نخوردی بلکه از کسی که دوست داشتن را بلد نبود ضربه خوردی. این دو را با هم اشتباه نکن.

👤 ریکاردو بنتی
@adelehz
به عکسها نگاه کنی کسی را کنارت درون عکسها داشته باشی که سالهاست کنارت در حقیقت ایستاده نیست ....
غمی ازاین بزرگتر!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایا میشود که عاشق این نشد؟؟؟عروسک زنده😍😍😍😍
🥰1
جز عشق
جهان نکته‌ی ارزنده ندارد...
@adelehz
و من هنوز باور دارم
خدا عاشق ست ..
دلیل افرینش گل فقط همین میتواند باشد..
@adelehz
Shahr Khali - wWw.NakaMan.iR
Negar Khalva - wWw.NakaMan.iR
شهر خالی ...کوچه خالی ...خانه خالی..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون وقت میگن چرا زنها بیشتر ازمردها عمر میکنند.😒
@adelehz
بشدی و دل ببردی
و به دست غم سپردی

شب و روز در خیالی
و ندانمت کجایی …
#سعدی
شب خوش
@adelehz
جمعه آمد
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا بختی سحرخیزست
ازآن پیشانی روشن
تو می ایی و میتابی به صبح جمعه های من...
@adelehz
حکایت عاشقی جمعه ها
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غروب جمعه دلتنگ نیست
فقط دوستی میخواهد که چاییش را باتو تقسیم کند ..
انگاه خواهی دید که هیچ غروب جمعه ای سخت نمیگذرد.
#چای_تایم
@adelehz
غروب جمعه رو مگر این بزرگوار
بتونه کمرنگ کنه 😊
@adelehz
جمعه ها هرچقدرم بد ،هنربزرگی دارند آن هم این ست که استادند در بیاداوری هرچیزی که نباید یادت بیاید.وقتی تمام هفته مشفول جنگیدن و دفن کردن بعضی ادمها و خاطرات و عطرها بین انبوه کارها و دل مشغولی هایت هستی ..اما به جمعه که میرسی انگار جمعه مردی ست مرموز و سرتاپا سیاه پوشیده که چراغ قوه ای بدست میگیرد و می اید باوسواس و وارسی تک به تک چیزهایی که نباید دوباره زنده بشوند را ازیر انبوه خرت وپرت هایی که ریختی برویشان بیرون میکشد و پرت میکند جلوی چشمت ...
هرچه جمعه به غروب نزدیکتر باشد هرچه هواسردترباشد و باد وزنده تر ،این مرد بی مباهات خشن ترمیشود و بی انصاف تر ...
جمعه ها روزیست که میفهمی هرچه بیحسی به زخمت زده ای بیفایده ست و جمعه ها انگار هیچ مسکنی اثر نمیکند .
احوال جمعه ها قرن هاست همین ست ..قرن هاست ما یک هفته میکوشیم و بغض هایمان را چال میکنیم و جمعه می اید وهمه را بیرون می ریزد ...سالها میگذرد واین دور ادامه می یابد ...همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خونه تکونی ام میکنید اینجوری بکنید .
به سبک کردی 😉
برا روحیه فرشم خوبه😋🤔

@adelehz