تو از عشق ضربه نخوردی بلکه از کسی که دوست داشتن را بلد نبود ضربه خوردی. این دو را با هم اشتباه نکن.
👤 ریکاردو بنتی
@adelehz
👤 ریکاردو بنتی
@adelehz
به عکسها نگاه کنی کسی را کنارت درون عکسها داشته باشی که سالهاست کنارت در حقیقت ایستاده نیست ....
غمی ازاین بزرگتر!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
غمی ازاین بزرگتر!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایا میشود که عاشق این نشد؟؟؟عروسک زنده😍😍😍😍
🥰1
Shahr Khali - wWw.NakaMan.iR
Negar Khalva - wWw.NakaMan.iR
شهر خالی ...کوچه خالی ...خانه خالی..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون وقت میگن چرا زنها بیشتر ازمردها عمر میکنند.😒
@adelehz
@adelehz
جمعه آمد
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
حکایت عاشقی جمعه ها
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
حکایتی عاشقانه ترست ...
ادم جمعه ها تنهاترست وسرش خلوت تر
این ست عمیق تربه ابعاد عشقش فکرمیکندودرونش غرق میشود ...وادم های غرق شده راهم کسی نمیتواند نجات بدهد
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه ها هرچقدرم بد ،هنربزرگی دارند آن هم این ست که استادند در بیاداوری هرچیزی که نباید یادت بیاید.وقتی تمام هفته مشفول جنگیدن و دفن کردن بعضی ادمها و خاطرات و عطرها بین انبوه کارها و دل مشغولی هایت هستی ..اما به جمعه که میرسی انگار جمعه مردی ست مرموز و سرتاپا سیاه پوشیده که چراغ قوه ای بدست میگیرد و می اید باوسواس و وارسی تک به تک چیزهایی که نباید دوباره زنده بشوند را ازیر انبوه خرت وپرت هایی که ریختی برویشان بیرون میکشد و پرت میکند جلوی چشمت ...
هرچه جمعه به غروب نزدیکتر باشد هرچه هواسردترباشد و باد وزنده تر ،این مرد بی مباهات خشن ترمیشود و بی انصاف تر ...
جمعه ها روزیست که میفهمی هرچه بیحسی به زخمت زده ای بیفایده ست و جمعه ها انگار هیچ مسکنی اثر نمیکند .
احوال جمعه ها قرن هاست همین ست ..قرن هاست ما یک هفته میکوشیم و بغض هایمان را چال میکنیم و جمعه می اید وهمه را بیرون می ریزد ...سالها میگذرد واین دور ادامه می یابد ...همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هرچه جمعه به غروب نزدیکتر باشد هرچه هواسردترباشد و باد وزنده تر ،این مرد بی مباهات خشن ترمیشود و بی انصاف تر ...
جمعه ها روزیست که میفهمی هرچه بیحسی به زخمت زده ای بیفایده ست و جمعه ها انگار هیچ مسکنی اثر نمیکند .
احوال جمعه ها قرن هاست همین ست ..قرن هاست ما یک هفته میکوشیم و بغض هایمان را چال میکنیم و جمعه می اید وهمه را بیرون می ریزد ...سالها میگذرد واین دور ادامه می یابد ...همین
#عادله_زمانی
@adelehz