میگفتم دلت مثل دریاست ..
ویادم نبود که دریا رسم دارد هرچه ببرد راباز بیارد..
دلت روحم رابرد و دریک غروب سرد بارانی به رسم دریا مرده ،باز آورد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ویادم نبود که دریا رسم دارد هرچه ببرد راباز بیارد..
دلت روحم رابرد و دریک غروب سرد بارانی به رسم دریا مرده ،باز آورد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق ها باهم که چای میخورند همیشه باید چایشان یخ کند انقدر که حرفهایشان گرم است.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
معرفی فیلم
نوری میان اقیانوس
این فیلم درام واقعا جذاب و ارام کننده ست عاشقانه ای ملایم ولطیف همراه با خطر ریزش اشک ...
@adelehz
نوری میان اقیانوس
این فیلم درام واقعا جذاب و ارام کننده ست عاشقانه ای ملایم ولطیف همراه با خطر ریزش اشک ...
@adelehz
دوست داشتید دوباره به کودکی برگردید؟
بله،در کودکی چیزهایی داشتم که حالا سخت دلتنگشان هستم. – 109
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه،کودکی خوبی نداشتم دلم نمیخواهدبرگردم. – 35
👍👍 24%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
بله،در کودکی چیزهایی داشتم که حالا سخت دلتنگشان هستم. – 109
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه،کودکی خوبی نداشتم دلم نمیخواهدبرگردم. – 35
👍👍 24%
👥 144 people voted so far. Poll closed.
Audio
Shakila [SariMusic.IR]
@adelehz
به دستم نرگس شیراز دادند...
به دستم نرگس شیراز دادند...
بی گل روی تو
ذرات جهان در خوابند
رخ برافروز و
جهان را به سر کار بیار
صائب تبریزی
صبح آخرین روز کار هفته بخیر🧡
@adelehz
ذرات جهان در خوابند
رخ برافروز و
جهان را به سر کار بیار
صائب تبریزی
صبح آخرین روز کار هفته بخیر🧡
@adelehz
تو از عشق ضربه نخوردی بلکه از کسی که دوست داشتن را بلد نبود ضربه خوردی. این دو را با هم اشتباه نکن.
👤 ریکاردو بنتی
@adelehz
👤 ریکاردو بنتی
@adelehz
به عکسها نگاه کنی کسی را کنارت درون عکسها داشته باشی که سالهاست کنارت در حقیقت ایستاده نیست ....
غمی ازاین بزرگتر!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
غمی ازاین بزرگتر!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایا میشود که عاشق این نشد؟؟؟عروسک زنده😍😍😍😍
🥰1
Shahr Khali - wWw.NakaMan.iR
Negar Khalva - wWw.NakaMan.iR
شهر خالی ...کوچه خالی ...خانه خالی..
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون وقت میگن چرا زنها بیشتر ازمردها عمر میکنند.😒
@adelehz
@adelehz
جمعه آمد
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی
جمعه هیچ هفته ای آمدنش را فراموش نمیکند .
اما هرجمعه با جمعه قبل متفاوت ترست چرا که جمعه هر هفته آمدنی ست ولی ادمها همیشه ماندنی نیستند.پس قدرهمین جمعه باهم بودن راباید دانست.
#عادله_زمانی