"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هرصبح به خدا سلام کن
دلت به او قرص باشد
اوست خدایی که برای دل بندگانش درانتهای شب سیه ،خورشیدی را روشن میکند .
او هیچ کس را فراموش نمیکند.دلت به حضورش گرم
#عادله_زمانی
@adelehz
صبونه🧡💛
@adelehz
زیبایی یک زن؛
درلباس‌هایی که می‌پوشد نیست
در چهره
یا درنحوه‌ی آرایش موهایش هم نیست
زیبایی یک زن درچشمانش است
چشم هایش راهِ ورودیِ قلبش هستند
مکانی که عشق درآن جای دارد.
آدری_هپبورن
@adelehz
#ناهار_تایم
📸ستاره بانو
@adelehz
شده ایم کوچه باغی دورافتاده که هیچ کس از اهالی ده هوس عبور از آن را ندارد ..
کسی به اهالی ده بگوید درست است تنمان خسته است و زمینمان ناهموار اما تهش به مقصد میرسیم به مقصد می رسانیم.
#عادله_زمانی
وقتی بچه تر بودم .عروسکهایم را خیلی دوست داشتم هیچ وقت دلم نمیخواست کسی به عروسکهایم دست بزند .آن عروسک موفرفری که چشمان سیاهش بازوبسته می شد و عروسک قشنگ من را میخواند خط قرمزم بود .یعنی اگر دست هر دختر بچه ی دیگری به ان می رسید اگر میفهمیدم که کسی در نبودم ان را بغل کرده ویا حتی نگاهش کرده در دنیای کودکی قلبم تیر میکشید ...من عروسک زیاد داشتم اما بازهم دلم نمیخواست باکسی شریکشان شوم نه اینکه بچه تخس و خسیسی باشم .نه
اتفاقا کودکی بودم که هر زنگ تفریح کلی همشاگردی را دورم جمع میکردم تا خوراکی های خوشمزه و ویژه ای که مادرم برای تک فرزندش هرروز توی کیفم میچپاند را با انها تقسیم کنم و درلذت خوردنشان شریک شان گردانم.اما قضیه اسباب بازی ها فرق میکرد این بود که وقتی بچه ی تخس وبی تربیت مهمان گریه کرد و یکی از اسباب بازی هایم را خواست و پدرم بروی حفظ شان میزبانی اسباب بازیم را به او داد تا هفته ها از پدرم عصبی بودم و نمی بخشیدمش ...اما چرا؟
حالا که فکر میکنم حس میکنم علتش این بود که من کودک تنهایی بودم که عروسکهایم بعد از مادرم تنها دوستان من بودند و تمام دنیای کوچک من ..
پس وقتی یکی ازدوستانم در آغوش کودک دیگری میخوابید یا اسباب دلخوشی ان یکی کودک می شد دوام نمی اوردم و بی قرار میشدم ..القصه حکایت ما ادمها هم همین است اگر کسی بیش ازحدش به شما علاقه دارد اگر دلش میخواهد مال خودش باشید گاهی درک کنید .باورکنید که شاید شما تمام دنیای او هستید و این یعنی شمارا ازهرچه هست بیشترمیخواهد بخاطر اینکه گاهی بیش ازحد میشود از او دلگیر نشوید شاید روزی بیاید که دلتان برای همین بهانه هایش تنگ شود و او دیگر ان بهانه گیر سابق نباشد شاید روزی دنیایش عوض بشود ...این است که کاری نکنید که بعدها دلتان بسوزد از جستن و نیافتنش بهانه ها همیشه از سر بی میلی نیست گاهی از سر علاقه است ان هم به گونه ی خاصش...
#عادله_زمانی
@adelehz
"تو"
به چایِ بعد از خواب می مانی...
تلخ باشی یا قندپهلو فرقی نمیکند
من همیشه معتادت هستم😌❤️

#طاهره_اباذری
#چای_تایم

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر دیدن این ویدیو شمارا عصبی میکند .یعنی مستعد بروز وسواس فکری عملی هستید.
@adelehz
از همــــچو تــــو دلــــداری
دل برنــــکنم آری...

#حافظ
@adelehz
اصل حالت نیک و احوالت بخیر
قهوه ات را نوش کن،فالت بخیر

دی گذشت و بهمن و اسفند هم
آخرین ایام امسالت بخیر...
صبح بخیر

@adelehz
به اسفند خوش امدید .
این اخرین روزهای سال تان
پرازبرکت ...پر از لطف خداوند . .پراز خوشی ...
اخرین ماه سال 1396مبارک.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکدام ازما در وهله ای از زندگیمان احمق بودیم .کارهای احمقانه کرده ایم وحرفهای احمقانه زده ایم احمقانه دوست داشتیم واحمقانه گریه کردیم .
منتهااحمق بودن ترسناک نیست احمق ماندن موجب ترس ست
#عادله_زمانی
ما را زِ خیــال تو
چه پروای شــراب است
#حافظ
@adelehz
دلم برایت عجیب تنگ شده است
چقدر دوری که
اندازه یک استکان چای و یک صحبت دونفره و گرم به من نمیرسی ..
کجای جاده جاماندی..
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
1
دلم یهو بهار خواست..
@adelehz
1
"زنی که‌گم کردم "
دلم یهو بهار خواست.. @adelehz
حال خوش یعنی بگی دلت بهار میخواد بعد یه دوست مهربون عکسهای بهار زودرس شیراز قشنگ شو برات بفرسته ...ادم تودلش هزارکیلو قندآب میشه ازاین همه مهربونی 😍😘
📸شهرزاداسدالهی
@adelehz
6
Tasvir
shadmehr Aghili @weed_lash
اهنگ تصویر از البوم جدید شادمهرعقیلی
@adelehz
گاهی بروید سراغ پدرتان ...همانطور که غرق دیدن اخبارست یا میوه ای پوست میکند و یا سخت مشغول فکر کردن ست .سرش راببوسید .شما شاید ندانید که باباها دراین کشور این روزها چقدر درون خودشان درحال ستیز و جنگ هستند فقط برای اینکه شرمنده خانواده نباشند.باباها بلد نیستند بگویند دوستت دارم .اما خدا میداند که از هرکسی در دنیا برای دوست داشته شدن مهم ترند.
این روزها پدرها دراین سرزمین و دراین شرایط سخت زندگی از هر شوالیه شجاعی شجاع ترند.
از هر قهرمانی قهرمان ترند،باباها را این قهرمانان بی ادعا را فراموش نکنید
#عادله_زمانی
@adelehz