This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چگونه یک فیل بسازیم!😍😍
@adelehz
@adelehz
هرصبح به خدا سلام کن
دلت به او قرص باشد
اوست خدایی که برای دل بندگانش درانتهای شب سیه ،خورشیدی را روشن میکند .
او هیچ کس را فراموش نمیکند.دلت به حضورش گرم
#عادله_زمانی
@adelehz
دلت به او قرص باشد
اوست خدایی که برای دل بندگانش درانتهای شب سیه ،خورشیدی را روشن میکند .
او هیچ کس را فراموش نمیکند.دلت به حضورش گرم
#عادله_زمانی
@adelehz
زیبایی یک زن؛
درلباسهایی که میپوشد نیست
در چهره
یا درنحوهی آرایش موهایش هم نیست
زیبایی یک زن درچشمانش است
چشم هایش راهِ ورودیِ قلبش هستند
مکانی که عشق درآن جای دارد.
آدری_هپبورن
@adelehz
درلباسهایی که میپوشد نیست
در چهره
یا درنحوهی آرایش موهایش هم نیست
زیبایی یک زن درچشمانش است
چشم هایش راهِ ورودیِ قلبش هستند
مکانی که عشق درآن جای دارد.
آدری_هپبورن
@adelehz
شده ایم کوچه باغی دورافتاده که هیچ کس از اهالی ده هوس عبور از آن را ندارد ..
کسی به اهالی ده بگوید درست است تنمان خسته است و زمینمان ناهموار اما تهش به مقصد میرسیم به مقصد می رسانیم.
#عادله_زمانی
کسی به اهالی ده بگوید درست است تنمان خسته است و زمینمان ناهموار اما تهش به مقصد میرسیم به مقصد می رسانیم.
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی بچه تر بودم .عروسکهایم را خیلی دوست داشتم هیچ وقت دلم نمیخواست کسی به عروسکهایم دست بزند .آن عروسک موفرفری که چشمان سیاهش بازوبسته می شد و عروسک قشنگ من را میخواند خط قرمزم بود .یعنی اگر دست هر دختر بچه ی دیگری به ان می رسید اگر میفهمیدم که کسی در نبودم ان را بغل کرده ویا حتی نگاهش کرده در دنیای کودکی قلبم تیر میکشید ...من عروسک زیاد داشتم اما بازهم دلم نمیخواست باکسی شریکشان شوم نه اینکه بچه تخس و خسیسی باشم .نه
اتفاقا کودکی بودم که هر زنگ تفریح کلی همشاگردی را دورم جمع میکردم تا خوراکی های خوشمزه و ویژه ای که مادرم برای تک فرزندش هرروز توی کیفم میچپاند را با انها تقسیم کنم و درلذت خوردنشان شریک شان گردانم.اما قضیه اسباب بازی ها فرق میکرد این بود که وقتی بچه ی تخس وبی تربیت مهمان گریه کرد و یکی از اسباب بازی هایم را خواست و پدرم بروی حفظ شان میزبانی اسباب بازیم را به او داد تا هفته ها از پدرم عصبی بودم و نمی بخشیدمش ...اما چرا؟
حالا که فکر میکنم حس میکنم علتش این بود که من کودک تنهایی بودم که عروسکهایم بعد از مادرم تنها دوستان من بودند و تمام دنیای کوچک من ..
پس وقتی یکی ازدوستانم در آغوش کودک دیگری میخوابید یا اسباب دلخوشی ان یکی کودک می شد دوام نمی اوردم و بی قرار میشدم ..القصه حکایت ما ادمها هم همین است اگر کسی بیش ازحدش به شما علاقه دارد اگر دلش میخواهد مال خودش باشید گاهی درک کنید .باورکنید که شاید شما تمام دنیای او هستید و این یعنی شمارا ازهرچه هست بیشترمیخواهد بخاطر اینکه گاهی بیش ازحد میشود از او دلگیر نشوید شاید روزی بیاید که دلتان برای همین بهانه هایش تنگ شود و او دیگر ان بهانه گیر سابق نباشد شاید روزی دنیایش عوض بشود ...این است که کاری نکنید که بعدها دلتان بسوزد از جستن و نیافتنش بهانه ها همیشه از سر بی میلی نیست گاهی از سر علاقه است ان هم به گونه ی خاصش...
#عادله_زمانی
@adelehz
اتفاقا کودکی بودم که هر زنگ تفریح کلی همشاگردی را دورم جمع میکردم تا خوراکی های خوشمزه و ویژه ای که مادرم برای تک فرزندش هرروز توی کیفم میچپاند را با انها تقسیم کنم و درلذت خوردنشان شریک شان گردانم.اما قضیه اسباب بازی ها فرق میکرد این بود که وقتی بچه ی تخس وبی تربیت مهمان گریه کرد و یکی از اسباب بازی هایم را خواست و پدرم بروی حفظ شان میزبانی اسباب بازیم را به او داد تا هفته ها از پدرم عصبی بودم و نمی بخشیدمش ...اما چرا؟
حالا که فکر میکنم حس میکنم علتش این بود که من کودک تنهایی بودم که عروسکهایم بعد از مادرم تنها دوستان من بودند و تمام دنیای کوچک من ..
پس وقتی یکی ازدوستانم در آغوش کودک دیگری میخوابید یا اسباب دلخوشی ان یکی کودک می شد دوام نمی اوردم و بی قرار میشدم ..القصه حکایت ما ادمها هم همین است اگر کسی بیش ازحدش به شما علاقه دارد اگر دلش میخواهد مال خودش باشید گاهی درک کنید .باورکنید که شاید شما تمام دنیای او هستید و این یعنی شمارا ازهرچه هست بیشترمیخواهد بخاطر اینکه گاهی بیش ازحد میشود از او دلگیر نشوید شاید روزی بیاید که دلتان برای همین بهانه هایش تنگ شود و او دیگر ان بهانه گیر سابق نباشد شاید روزی دنیایش عوض بشود ...این است که کاری نکنید که بعدها دلتان بسوزد از جستن و نیافتنش بهانه ها همیشه از سر بی میلی نیست گاهی از سر علاقه است ان هم به گونه ی خاصش...
#عادله_زمانی
@adelehz
"تو"
به چایِ بعد از خواب می مانی...
تلخ باشی یا قندپهلو فرقی نمیکند
من همیشه معتادت هستم😌❤️
#طاهره_اباذری
#چای_تایم
@adelehz
به چایِ بعد از خواب می مانی...
تلخ باشی یا قندپهلو فرقی نمیکند
من همیشه معتادت هستم😌❤️
#طاهره_اباذری
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر دیدن این ویدیو شمارا عصبی میکند .یعنی مستعد بروز وسواس فکری عملی هستید.
@adelehz
@adelehz
اصل حالت نیک و احوالت بخیر
قهوه ات را نوش کن،فالت بخیر
دی گذشت و بهمن و اسفند هم
آخرین ایام امسالت بخیر...
صبح بخیر
@adelehz
قهوه ات را نوش کن،فالت بخیر
دی گذشت و بهمن و اسفند هم
آخرین ایام امسالت بخیر...
صبح بخیر
@adelehz