"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بی شک بخیر میشود این صبح اگر مرا
با یک پیام ساده به یاد آوری، همین!

مجتبی سپید
صبح بخیر🌹

@adelehz
امروز رو شروع آینده ات ببین، نه ادامه گذشته است.
@adelehz
سیاه پوش شدن دوباره ی ایران
سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران یاسوج وکشته شدن 66نفر..🖤🖤🖤
@adelehz
‏ایران ثابت کرد میشه جنگ نباشه و آدم ندونه صبح که از خونه میره بیرون شب زنده برمیگرده یا نه


@adelehz
غم ها بسیارند
توای مرهم دردهای سیاه
حرفی رنگی از عشق بگو ...
#عادله_زمانی
@adelehz
تو آن حال خوشی که میخواهمت
مثل بوییدن عطر یاس میان انبوهی از بوی باروت.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خداوند فقط به خانواده هاتون کمک کنه
که بتونن از این طوفان غم عبور کنند.🖤🖤
@adelehz
Audio
Chaartaar
باران تویی چارتار
@adelehz
صبح رسید و
شمس تابنده دوید
ای خوش آن دل
که در این صبح به دلدار رسید

صبح بخیر...

@adelehz
هرصبح به خدا سلام کن
دلت به او قرص باشد
اوست خدایی که برای دل بندگانش درانتهای شب سیه ،خورشیدی را روشن میکند .
او هیچ کس را فراموش نمیکند.دلت به حضورش گرم
#عادله_زمانی
@adelehz
صبونه🧡💛
@adelehz
زیبایی یک زن؛
درلباس‌هایی که می‌پوشد نیست
در چهره
یا درنحوه‌ی آرایش موهایش هم نیست
زیبایی یک زن درچشمانش است
چشم هایش راهِ ورودیِ قلبش هستند
مکانی که عشق درآن جای دارد.
آدری_هپبورن
@adelehz
#ناهار_تایم
📸ستاره بانو
@adelehz
شده ایم کوچه باغی دورافتاده که هیچ کس از اهالی ده هوس عبور از آن را ندارد ..
کسی به اهالی ده بگوید درست است تنمان خسته است و زمینمان ناهموار اما تهش به مقصد میرسیم به مقصد می رسانیم.
#عادله_زمانی
وقتی بچه تر بودم .عروسکهایم را خیلی دوست داشتم هیچ وقت دلم نمیخواست کسی به عروسکهایم دست بزند .آن عروسک موفرفری که چشمان سیاهش بازوبسته می شد و عروسک قشنگ من را میخواند خط قرمزم بود .یعنی اگر دست هر دختر بچه ی دیگری به ان می رسید اگر میفهمیدم که کسی در نبودم ان را بغل کرده ویا حتی نگاهش کرده در دنیای کودکی قلبم تیر میکشید ...من عروسک زیاد داشتم اما بازهم دلم نمیخواست باکسی شریکشان شوم نه اینکه بچه تخس و خسیسی باشم .نه
اتفاقا کودکی بودم که هر زنگ تفریح کلی همشاگردی را دورم جمع میکردم تا خوراکی های خوشمزه و ویژه ای که مادرم برای تک فرزندش هرروز توی کیفم میچپاند را با انها تقسیم کنم و درلذت خوردنشان شریک شان گردانم.اما قضیه اسباب بازی ها فرق میکرد این بود که وقتی بچه ی تخس وبی تربیت مهمان گریه کرد و یکی از اسباب بازی هایم را خواست و پدرم بروی حفظ شان میزبانی اسباب بازیم را به او داد تا هفته ها از پدرم عصبی بودم و نمی بخشیدمش ...اما چرا؟
حالا که فکر میکنم حس میکنم علتش این بود که من کودک تنهایی بودم که عروسکهایم بعد از مادرم تنها دوستان من بودند و تمام دنیای کوچک من ..
پس وقتی یکی ازدوستانم در آغوش کودک دیگری میخوابید یا اسباب دلخوشی ان یکی کودک می شد دوام نمی اوردم و بی قرار میشدم ..القصه حکایت ما ادمها هم همین است اگر کسی بیش ازحدش به شما علاقه دارد اگر دلش میخواهد مال خودش باشید گاهی درک کنید .باورکنید که شاید شما تمام دنیای او هستید و این یعنی شمارا ازهرچه هست بیشترمیخواهد بخاطر اینکه گاهی بیش ازحد میشود از او دلگیر نشوید شاید روزی بیاید که دلتان برای همین بهانه هایش تنگ شود و او دیگر ان بهانه گیر سابق نباشد شاید روزی دنیایش عوض بشود ...این است که کاری نکنید که بعدها دلتان بسوزد از جستن و نیافتنش بهانه ها همیشه از سر بی میلی نیست گاهی از سر علاقه است ان هم به گونه ی خاصش...
#عادله_زمانی
@adelehz
"تو"
به چایِ بعد از خواب می مانی...
تلخ باشی یا قندپهلو فرقی نمیکند
من همیشه معتادت هستم😌❤️

#طاهره_اباذری
#چای_تایم

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر دیدن این ویدیو شمارا عصبی میکند .یعنی مستعد بروز وسواس فکری عملی هستید.
@adelehz
از همــــچو تــــو دلــــداری
دل برنــــکنم آری...

#حافظ
@adelehz