Akhe Divoone (Ft Sadegh Mahdavi)
Baran
@adelehz
امیدوارم عشق واقعی مهمون خونه تک تک تون باشه❤❤❤
امیدوارم عشق واقعی مهمون خونه تک تک تون باشه❤❤❤
روزی من خواهم مرد
و روزی تو نیز
اما انچه هرگز حتی بعداز سالها، ازبین نخواهد رفت
رویای خانه مشترکی ست که هرروز عصرش من برایت درون آشپزخانه چای دم میکردم...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
و روزی تو نیز
اما انچه هرگز حتی بعداز سالها، ازبین نخواهد رفت
رویای خانه مشترکی ست که هرروز عصرش من برایت درون آشپزخانه چای دم میکردم...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک بار این کلیپ و ببینید.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چشم انتظارت را ببند .
خواهی دید که چقدر شادتر میشوی
اصولا ادمهایی که به جاده خیره می مانند غمگین تر از انهایی هستند که اسمان را تماشا میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهی دید که چقدر شادتر میشوی
اصولا ادمهایی که به جاده خیره می مانند غمگین تر از انهایی هستند که اسمان را تماشا میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
من ادم راز نگه داری نیستم ..
شاید به این زودی ها رازم را لو بدهم
وانگاه دنیا چه خواهد گفت زمانی که راز من را بفهمد
که بداند دوستت دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید به این زودی ها رازم را لو بدهم
وانگاه دنیا چه خواهد گفت زمانی که راز من را بفهمد
که بداند دوستت دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چشم بگشا
تا طلوع آسمان پیدا شود
اطلسی های زمان
در هر نفس شیدا شود
عطر یاس چشمهایت
نور مےبخشد به صبح
از شمیم دیدگانت،
در دلم غوغا شود
صبح اخرین روز کاری هفته بخیر
@adelehz
تا طلوع آسمان پیدا شود
اطلسی های زمان
در هر نفس شیدا شود
عطر یاس چشمهایت
نور مےبخشد به صبح
از شمیم دیدگانت،
در دلم غوغا شود
صبح اخرین روز کاری هفته بخیر
@adelehz
ایده ال ترین مرد جهان نه جذاب ترینشان است و نه ثروتمندترین.نه خوش زبان ترینشان ونه قدرتمندترین. ایده ال ترین مرد دنیا مردیست که درپیری هم عاشق برق چشم های کم سوی زنی باشد که دوستش دارد
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
از ادمها خیلی توقع نداشته باش.
آنها تازمانی دوستت دارند که خوب باشی ومهربان
کسی روی خسته و ناامیدت را نمیخواهد کسی حوصله دلتنگی هایت راندارد
کسی جزخودت دردهایت را بلدنیست.
#عادله_زمانی
آنها تازمانی دوستت دارند که خوب باشی ومهربان
کسی روی خسته و ناامیدت را نمیخواهد کسی حوصله دلتنگی هایت راندارد
کسی جزخودت دردهایت را بلدنیست.
#عادله_زمانی
مادرم
فرشته ایست
که بالهایش را با من معاوضه کرد.
بالهایش راداد تا فرزندی به اوبدهند.
تا مادرشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
فرشته ایست
که بالهایش را با من معاوضه کرد.
بالهایش راداد تا فرزندی به اوبدهند.
تا مادرشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی بچه بودم .شاید چهارسال شایدم پنج سال که یکبار سر شیطنت های زیاد خودم گم شدم .
پسرک همسایه گم شده بود و من با ان چادر گل گلی کوتاه و دامن پرچین سفید قرمزم باان جورابهای توری که عاشقشان بودم رفته بودم تا اورا پیدا کنم .اصلا نمیفهمم چرا باید برای پیدا کردن یک کودک بزرگ تر کودک کوچکتری یواشکی راهی کوچه ها شود.
انهایی که در کودکی گم شده اند میدانند که اغاز ترس و تراژدی گم شدن از وقتی شروع میشود که کوچه ای که درونش ایستادی را نمیشناسی.که ناگهان هرچقدر به درب خانه ها نگاه میکنی هیچ کدامشان برایت اشنا نیست ونه تنها درب خانه خودت را نمیابی حتی خانه همسایه هارا نیز گم میکنی و دقیقا از همان زمان ناگهان بغضت میگیرد و هرچیزی که تا لحظاتی قبل زیبا و جالب بود شبیه هیولا میشود .هیولایی که میخواهد دهان باز کند و ببلعدت.
اولین فکری که بعد از گمشدن به ذهنم خطور کرد این بود که شاید دیگر هیچ وقت مادرم را نبینم .درواقع ترس من از گم شدن ترسم از گم کردن مادرم بود...همان لحظه ای که گمان کردم شاید دیگر نتوانم در آغوشش بخوابم و یا صبح با صدای اوبیدار شوم همان لحظه اغاز فروریختنم بود ..
درتمام ساعتهایی که گم شدم در تمام ان ساعتهای دور از خانه ...تمام ساعتهایی که من راه خانه را گم کرده بودم ..دردی که عذابم میداد گم کردن مادرم بود ..حالا سالها از ان روز میگذرد من ان روز پیدا شدم و دوباره مادرم را پیدا کردم .ولی یادگرفتم که در زندگی هیچ وقت دست مادرم را رها نکنم و برای پیدا کردن هیچ کس گم نشوم ...حالا بعد از این همه سال هر وقت میخواهم از همه دور شوم در آغوش مادرم گم میشوم اما هرگز اورا گم نمیکنم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
پسرک همسایه گم شده بود و من با ان چادر گل گلی کوتاه و دامن پرچین سفید قرمزم باان جورابهای توری که عاشقشان بودم رفته بودم تا اورا پیدا کنم .اصلا نمیفهمم چرا باید برای پیدا کردن یک کودک بزرگ تر کودک کوچکتری یواشکی راهی کوچه ها شود.
انهایی که در کودکی گم شده اند میدانند که اغاز ترس و تراژدی گم شدن از وقتی شروع میشود که کوچه ای که درونش ایستادی را نمیشناسی.که ناگهان هرچقدر به درب خانه ها نگاه میکنی هیچ کدامشان برایت اشنا نیست ونه تنها درب خانه خودت را نمیابی حتی خانه همسایه هارا نیز گم میکنی و دقیقا از همان زمان ناگهان بغضت میگیرد و هرچیزی که تا لحظاتی قبل زیبا و جالب بود شبیه هیولا میشود .هیولایی که میخواهد دهان باز کند و ببلعدت.
اولین فکری که بعد از گمشدن به ذهنم خطور کرد این بود که شاید دیگر هیچ وقت مادرم را نبینم .درواقع ترس من از گم شدن ترسم از گم کردن مادرم بود...همان لحظه ای که گمان کردم شاید دیگر نتوانم در آغوشش بخوابم و یا صبح با صدای اوبیدار شوم همان لحظه اغاز فروریختنم بود ..
درتمام ساعتهایی که گم شدم در تمام ان ساعتهای دور از خانه ...تمام ساعتهایی که من راه خانه را گم کرده بودم ..دردی که عذابم میداد گم کردن مادرم بود ..حالا سالها از ان روز میگذرد من ان روز پیدا شدم و دوباره مادرم را پیدا کردم .ولی یادگرفتم که در زندگی هیچ وقت دست مادرم را رها نکنم و برای پیدا کردن هیچ کس گم نشوم ...حالا بعد از این همه سال هر وقت میخواهم از همه دور شوم در آغوش مادرم گم میشوم اما هرگز اورا گم نمیکنم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه را باید نشست
و پشت در افکار نوشت "تعطیل می باشد",
چای بهارنارنج دم کرد,
کتابهای ناخوانده را خواند,
باید جمعه ها را لبخند زد
یک جمعه را باید بی خیال عشق شد
#ستایش_قاسمی
@adelehz
و پشت در افکار نوشت "تعطیل می باشد",
چای بهارنارنج دم کرد,
کتابهای ناخوانده را خواند,
باید جمعه ها را لبخند زد
یک جمعه را باید بی خیال عشق شد
#ستایش_قاسمی
@adelehz
حساب جمعه از تمام هفته جداست.
نمیشود که جمعه را دوست نداشت
جمعه سوگلی حرمسرای هفته است
ازهرطرف که بروی دلتنگ هوایش میشوی.
#عادله_زمانی
جمعه به خیر🌹
@adelehz
نمیشود که جمعه را دوست نداشت
جمعه سوگلی حرمسرای هفته است
ازهرطرف که بروی دلتنگ هوایش میشوی.
#عادله_زمانی
جمعه به خیر🌹
@adelehz