This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح تون همین شکلی پرانگیزه😇😍
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا بین بچه هاتون فرق میذارین؟؟؟خوب
@adelehz
@adelehz
درخانه ی سراسر زمستانم
از روزی که لب به خنده گشودی
بهار ساکن همیشگی شده است.
بخند
ای دلیل بهارم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
از روزی که لب به خنده گشودی
بهار ساکن همیشگی شده است.
بخند
ای دلیل بهارم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی وقتها از ادمهایی می رنجیم که واقعا دوستمان دارند ولی بلد نیستند عشقشان را انطوری که باید نشانمان بدهند.همانهایی که نمیتوانند مرتب بگویند دوستت دارم ولی همیشه حواسشان به چیزهایی که ما دوست داریم هست.همانهایی که ابنبات های نارگیلی و موزی را یواشکی برای ما کنار میگذارند یا وقتی توی مهمانی هرکس حواسش به خودش هست توی بشقاب ما سیب های درشت و قرمز میچینند.همانهایی که حتی یک پیام عاشقتم از انها توی گوشی هایمان نداریم ولی وقتی گرفتاریم و رنجور اولین کسانی هستند که دلمان میخواهد بهشان زنگ بزنیم و صدایشان را بشنویم.همانهایی که روزهای سرد سال مرتب ازخودمان یا ازبقیه میپرسند فلانی لباس گرم پوشیده است موقع رفتن؟همانهایی که دلشان برایمان زود به زود تنگ میشود و این را نه پشت پیامهای رنگارنگ تلگرامی که میتوان از نگاهشان وقتی دیر میرسیم خانه فهمید.
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
«قانون پنج به پنج»
اگر موضوعي ٥ سال آينده برايتان اهميتى نخواهد داشت ، بيشتر از ٥ دقيقه برايش ناراحت نباشید!
@adelehz
اگر موضوعي ٥ سال آينده برايتان اهميتى نخواهد داشت ، بيشتر از ٥ دقيقه برايش ناراحت نباشید!
@adelehz
#معرفی_فیلم
خاطرات یک گیشا
من به عنوان یک بیننده از 5به این فیلم 5 میدم.داستان،شخصیت ها،صحنه ولباس و موسیقی..
@adelehz
خاطرات یک گیشا
من به عنوان یک بیننده از 5به این فیلم 5 میدم.داستان،شخصیت ها،صحنه ولباس و موسیقی..
@adelehz
صبح که بیدار شدی
لبخند بزن
تو نمیدانی روز قبل چه بر آدم ها گذشته
اما شاید همین لبخند تو ، حال دلی را خوب كند
صبح بخیر
@adelehz
لبخند بزن
تو نمیدانی روز قبل چه بر آدم ها گذشته
اما شاید همین لبخند تو ، حال دلی را خوب كند
صبح بخیر
@adelehz
ساده زندگی کن اما شاد و شکرگزار طعم زندگی مثل یک شراب هرچه کهنه تر و جاافتاده تر باشد گیرا ترست.
@adelehz
@adelehz
کودکم
فراموش نکن که خدایی آن بالاهاست که در عرش شاهی اش آیینه ای دارد بس بزرگ
هرچه کنی چه خوب چه بد درآیینه الهی نقش میبنند وانعکاسش به خودت برمیگردد.
پس آیینه عرش کبریا را فراموش نکن.
#عادله_زمانی
فراموش نکن که خدایی آن بالاهاست که در عرش شاهی اش آیینه ای دارد بس بزرگ
هرچه کنی چه خوب چه بد درآیینه الهی نقش میبنند وانعکاسش به خودت برمیگردد.
پس آیینه عرش کبریا را فراموش نکن.
#عادله_زمانی
هرزنی درتاریخ زندگیش
یکبار میان چهارخانه پیراهن مردی اسیرشده است.وخوب تعداد مردانی که چهارخانه میپوشند کم نیست اما هرزن خودش تصمیم میگیرد که اسیر در زندان روح کدام چهارخانه پوش جهان باشد.
#عادله_زمانی
یکبار میان چهارخانه پیراهن مردی اسیرشده است.وخوب تعداد مردانی که چهارخانه میپوشند کم نیست اما هرزن خودش تصمیم میگیرد که اسیر در زندان روح کدام چهارخانه پوش جهان باشد.
#عادله_زمانی
کاش یکی بیاد که مثل بارون باشه.نفس ادم وتازه کنه و هوارو خوب..غرقت کنه توی خوشی فروببردت توی عشق ..که مثل بارون باشه اما قطع نشه..بندنیاد
📸سحرابراهیمی
@adelehz
📸سحرابراهیمی
@adelehz