همیشه به من بگو چایی ام
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#چای_تایم
#عادله_زمانی
@adelehz
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#چای_تایم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدم هایی که از بازداشتگاه های اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند.
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.
آنا گاوالدا
@adelehz
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.
آنا گاوالدا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک زن درگام اول باید بیاموزد که عاشق خودش باشد واین اصلا ارتباطی به چاقی لاغری سفیدی سیاهی زشتی وزیبایی ندارد.
این تو هستی همین گونه خودت را دوست بدار.
@adelehz
این تو هستی همین گونه خودت را دوست بدار.
@adelehz
سفره شاید خیلی پرنباشد .
اما دل اگر خوش باشد
همان یک لقمه نان هم میشود شیره جان و چنان میچسبد به وجود ادم که صد خوان شاهی نتواند...
#عادله_زمانی
دلتان خوش
@adelehz
اما دل اگر خوش باشد
همان یک لقمه نان هم میشود شیره جان و چنان میچسبد به وجود ادم که صد خوان شاهی نتواند...
#عادله_زمانی
دلتان خوش
@adelehz
سبز باش و ریشه داشته باش
طوفانها و زمستانها بیایند و بروند و تو
باقی بمانی .
ریشه دار ها مغلوب هیچ طوفانی نمیشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
طوفانها و زمستانها بیایند و بروند و تو
باقی بمانی .
ریشه دار ها مغلوب هیچ طوفانی نمیشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق؛
شاید همین باشد ...
ایلهان برک
@adelehz
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق؛
شاید همین باشد ...
ایلهان برک
@adelehz
Parastoo-Joz-too-taa-zinda-am-ytmp3.com
<unknown>
جز تو تا زنده ام ای جان نشوم یار کسی ...
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
<unknown> – Parastoo-Joz-too-taa-zinda-am-ytmp3.com
جز تو تا زنده ام ای جان نشوم یار کسی
در هوای تو ام از جان بودم تا نفسی
نکنم جزهوس عشق تو هرگز هوسی
حرف مردم نشنو پی گپها تو نرو
در دل پاک تو من نور صفا می بینم
در نگاه تو جهانی زحیا می بینم
من ترا خوبترین خوب خدا میبینم
من چه شادم که مدام تویی ازمن تنها
دانی ای دوست که در گلشن جان لانه ی توست
روزوشب در نظرم چهره مردانه ی توست
دل من در گرو عشق تو در خانه توست
من فقط عشق توام توفقط عشق منی
در هوای تو ام از جان بودم تا نفسی
نکنم جزهوس عشق تو هرگز هوسی
حرف مردم نشنو پی گپها تو نرو
در دل پاک تو من نور صفا می بینم
در نگاه تو جهانی زحیا می بینم
من ترا خوبترین خوب خدا میبینم
من چه شادم که مدام تویی ازمن تنها
دانی ای دوست که در گلشن جان لانه ی توست
روزوشب در نظرم چهره مردانه ی توست
دل من در گرو عشق تو در خانه توست
من فقط عشق توام توفقط عشق منی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح تون همین شکلی پرانگیزه😇😍
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا بین بچه هاتون فرق میذارین؟؟؟خوب
@adelehz
@adelehz
درخانه ی سراسر زمستانم
از روزی که لب به خنده گشودی
بهار ساکن همیشگی شده است.
بخند
ای دلیل بهارم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
از روزی که لب به خنده گشودی
بهار ساکن همیشگی شده است.
بخند
ای دلیل بهارم ..
#عادله_زمانی
@adelehz