روزهایی را بیاد بیاور که دعا میکردی،
برای رسیدن به چیزهایی که حالا در دست توست .
پس به خدا اعتماد کن و دستت را دردستش قراربده.
@adelehz
برای رسیدن به چیزهایی که حالا در دست توست .
پس به خدا اعتماد کن و دستت را دردستش قراربده.
@adelehz
یک روز پای همین دفتر و کتابها با همین مداد نوکی قرمز که مینوشتم هرخطم برای تو بود .در هر خطی تو تصویر میشدی .درهر سطری تو انچنان نیرومند حضور داشتی که انگار تودست مرا میچرخانی و کلمات را تو مینویسی.
دروغ چرا؟عاشقت بودم.میدیدمت و با دیدنت دلم پراز پروانه میشد.دوست داشتم ساعتها پای حرفهایت بنشینم و خودم برایت سخنرانی کنم .همه ی گلهای رز دنیا را برای تو میخاستم و تمام پیراهن های چهارخانه ی شهر را به تن تو میپسندیم.برای تو بغض میکردم و تصور هر اهنگ عاشقانه ام تو بودی .اول پیامهای تورا بازمیکردم و اگر پیامم را دیرجواب میدادی و یا جواب نمیدادی دلم اشوب می شد.نگران همیشگی تو بودم و خواب تورا میدیدم.
پس اگر احمق ترین مرد جهان هم بودی که نبودی .میتوانستی بفهمی من دوستت داشتم.
و تو
تو اصلا خارق العاده نبودی .شاهکارخلقت هم نبودی .نه انچنان غرق جمال یوسف بودی و نه ثروت قارون برایت بجا مانده بود.حاکم ومالک و وزیر و سفیرهم نبودی .تو میتوانستی در زمره معمولی ترین مردان عالم طبقه بندی شوی .اما ان حقیقت وجود داشت که به اشتباه کسی تورا عمیقادوست داشت .
عزیز راه دور!از واژه ی اشتباه نرنج.حقیقت این بود که تو و دوست داشتنت وسط زندگی من خطا بودید خطا وبازهم به تکرار میگویم:خطا
اما حالا که برمیگردم سر همان خط و قلم و دفترچه ...میدانی دیگر هیچکدام ازخطهایم مال تو نیست .شاید باورنکنی من هم باورنمیکردم که حالا با شنیدن نامت هیچ پروانه ای پرواز نمیکند حتی نسیمی هم نمی وزد.
چرا؟
مشخص است .همه چیز به یک چراغ برمیگردد.
چراغ عشق ..
یک شعله کوچک داشت و تو خیال کردی انقدر قوی هست که باهرطوفانی هم راه بیندازی خاموش نمیشود.
اما رفیق دیروز...سخت دراشتباه بودی..
چراغ مان روزهاست خاموش شده است.
مراببخش اگر دیگر درهیچ عاشقانه ای ازمن ردی ازتو نیست .مرا ببخش اگر دیگر موقع بازکردن پیام ها به هرکسی فکر میکنم جزتو!
مرا ببخش اگر نامت درتلفنم "اشتباه" ذخیره شده است.
مرا ببخش رفیق نیمه راه ،ولی سخنم را بپذیر دیر آمدی چراغمان خاموش شد و گلمان پژمرد ..
و سرنوشت مارا باخود میبرد تا شاید جایی دیگر،زمانی دیگر و باکسی دیگر قمارعشقمان را بی آزمایم.
#عادله_زمانی
دروغ چرا؟عاشقت بودم.میدیدمت و با دیدنت دلم پراز پروانه میشد.دوست داشتم ساعتها پای حرفهایت بنشینم و خودم برایت سخنرانی کنم .همه ی گلهای رز دنیا را برای تو میخاستم و تمام پیراهن های چهارخانه ی شهر را به تن تو میپسندیم.برای تو بغض میکردم و تصور هر اهنگ عاشقانه ام تو بودی .اول پیامهای تورا بازمیکردم و اگر پیامم را دیرجواب میدادی و یا جواب نمیدادی دلم اشوب می شد.نگران همیشگی تو بودم و خواب تورا میدیدم.
پس اگر احمق ترین مرد جهان هم بودی که نبودی .میتوانستی بفهمی من دوستت داشتم.
و تو
تو اصلا خارق العاده نبودی .شاهکارخلقت هم نبودی .نه انچنان غرق جمال یوسف بودی و نه ثروت قارون برایت بجا مانده بود.حاکم ومالک و وزیر و سفیرهم نبودی .تو میتوانستی در زمره معمولی ترین مردان عالم طبقه بندی شوی .اما ان حقیقت وجود داشت که به اشتباه کسی تورا عمیقادوست داشت .
عزیز راه دور!از واژه ی اشتباه نرنج.حقیقت این بود که تو و دوست داشتنت وسط زندگی من خطا بودید خطا وبازهم به تکرار میگویم:خطا
اما حالا که برمیگردم سر همان خط و قلم و دفترچه ...میدانی دیگر هیچکدام ازخطهایم مال تو نیست .شاید باورنکنی من هم باورنمیکردم که حالا با شنیدن نامت هیچ پروانه ای پرواز نمیکند حتی نسیمی هم نمی وزد.
چرا؟
مشخص است .همه چیز به یک چراغ برمیگردد.
چراغ عشق ..
یک شعله کوچک داشت و تو خیال کردی انقدر قوی هست که باهرطوفانی هم راه بیندازی خاموش نمیشود.
اما رفیق دیروز...سخت دراشتباه بودی..
چراغ مان روزهاست خاموش شده است.
مراببخش اگر دیگر درهیچ عاشقانه ای ازمن ردی ازتو نیست .مرا ببخش اگر دیگر موقع بازکردن پیام ها به هرکسی فکر میکنم جزتو!
مرا ببخش اگر نامت درتلفنم "اشتباه" ذخیره شده است.
مرا ببخش رفیق نیمه راه ،ولی سخنم را بپذیر دیر آمدی چراغمان خاموش شد و گلمان پژمرد ..
و سرنوشت مارا باخود میبرد تا شاید جایی دیگر،زمانی دیگر و باکسی دیگر قمارعشقمان را بی آزمایم.
#عادله_زمانی
همیشه به من بگو چایی ام
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#چای_تایم
#عادله_زمانی
@adelehz
خوش طعم ترین چای دنیاست.
بگذار باورم شود طعم عشقی که درون قوری
باچای یکجا دم میکنم،ناب است.
#چای_تایم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدم هایی که از بازداشتگاه های اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند.
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.
آنا گاوالدا
@adelehz
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.
آنا گاوالدا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک زن درگام اول باید بیاموزد که عاشق خودش باشد واین اصلا ارتباطی به چاقی لاغری سفیدی سیاهی زشتی وزیبایی ندارد.
این تو هستی همین گونه خودت را دوست بدار.
@adelehz
این تو هستی همین گونه خودت را دوست بدار.
@adelehz
سفره شاید خیلی پرنباشد .
اما دل اگر خوش باشد
همان یک لقمه نان هم میشود شیره جان و چنان میچسبد به وجود ادم که صد خوان شاهی نتواند...
#عادله_زمانی
دلتان خوش
@adelehz
اما دل اگر خوش باشد
همان یک لقمه نان هم میشود شیره جان و چنان میچسبد به وجود ادم که صد خوان شاهی نتواند...
#عادله_زمانی
دلتان خوش
@adelehz
سبز باش و ریشه داشته باش
طوفانها و زمستانها بیایند و بروند و تو
باقی بمانی .
ریشه دار ها مغلوب هیچ طوفانی نمیشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
طوفانها و زمستانها بیایند و بروند و تو
باقی بمانی .
ریشه دار ها مغلوب هیچ طوفانی نمیشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق؛
شاید همین باشد ...
ایلهان برک
@adelehz
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق؛
شاید همین باشد ...
ایلهان برک
@adelehz
Parastoo-Joz-too-taa-zinda-am-ytmp3.com
<unknown>
جز تو تا زنده ام ای جان نشوم یار کسی ...
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
<unknown> – Parastoo-Joz-too-taa-zinda-am-ytmp3.com
جز تو تا زنده ام ای جان نشوم یار کسی
در هوای تو ام از جان بودم تا نفسی
نکنم جزهوس عشق تو هرگز هوسی
حرف مردم نشنو پی گپها تو نرو
در دل پاک تو من نور صفا می بینم
در نگاه تو جهانی زحیا می بینم
من ترا خوبترین خوب خدا میبینم
من چه شادم که مدام تویی ازمن تنها
دانی ای دوست که در گلشن جان لانه ی توست
روزوشب در نظرم چهره مردانه ی توست
دل من در گرو عشق تو در خانه توست
من فقط عشق توام توفقط عشق منی
در هوای تو ام از جان بودم تا نفسی
نکنم جزهوس عشق تو هرگز هوسی
حرف مردم نشنو پی گپها تو نرو
در دل پاک تو من نور صفا می بینم
در نگاه تو جهانی زحیا می بینم
من ترا خوبترین خوب خدا میبینم
من چه شادم که مدام تویی ازمن تنها
دانی ای دوست که در گلشن جان لانه ی توست
روزوشب در نظرم چهره مردانه ی توست
دل من در گرو عشق تو در خانه توست
من فقط عشق توام توفقط عشق منی