شب قصه ی درازی ست .قصه بودن ونبودن قصه خواب و بیخوابی قصه رسیدن ونرسیدن
شبها دلخوشی ها اب میروند و غصه ها حجیم میشوند ..خصلت شب دوچندان شدن غم است ورازش را واقعا کسی نمیداند.
#عادله_زمانی
@adelehz
شبها دلخوشی ها اب میروند و غصه ها حجیم میشوند ..خصلت شب دوچندان شدن غم است ورازش را واقعا کسی نمیداند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح به صبح از خدا سپاسگزاری کن.
زندگی و فرصتش ارزش هرچیزی را دارد .
بخاطراین هدیه خاص باید از خدا همواره تشکر کرد.
روزتون بخیر
@adelehz
زندگی و فرصتش ارزش هرچیزی را دارد .
بخاطراین هدیه خاص باید از خدا همواره تشکر کرد.
روزتون بخیر
@adelehz
مرا به سرزمینی ببر که درونش
شادی بی بها و غم گران باشد .
بهمین خاطر تمام مردمش ثروتمند ازشادی و فقیر ازغم باشند.
#عادله_زمانی
@adelehz
شادی بی بها و غم گران باشد .
بهمین خاطر تمام مردمش ثروتمند ازشادی و فقیر ازغم باشند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بچه تر که بودم عاشق این بودم که کسی بیاید دستش را دراز کند وبگوید بیابریم بازی ...
بزرگترکه شدم فهمیدم آدمها دیگر روبرویت نمیگویند بیابازی بلکه سر فرصت باتو و دلت بازی خواهند کرد..
#عادله_زمانی
بزرگترکه شدم فهمیدم آدمها دیگر روبرویت نمیگویند بیابازی بلکه سر فرصت باتو و دلت بازی خواهند کرد..
#عادله_زمانی
شبیه
دوباره جوانه زدن
برای درخت پیر و بی بر و برگ باغچه
هرصبح یک شروع سپید است
گرچه که دیروز به تلخی گذشته باشد
حساب صبح سواست...
#عادله_زمانی
#صبح_شما_بخیر
@adelehz
دوباره جوانه زدن
برای درخت پیر و بی بر و برگ باغچه
هرصبح یک شروع سپید است
گرچه که دیروز به تلخی گذشته باشد
حساب صبح سواست...
#عادله_زمانی
#صبح_شما_بخیر
@adelehz
عصرهای پنجشنبه مرد فراموش شده و تنهایی ست که معشوقه ی دورافتاده ای دارد .معشوقه ای که نه تابحال توانسته ببوسدش و نه ببینتش .معشوقه ای خیالی و نامریی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "