"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Ey Zendegi Salam
Hayedeh - NexTaraneh
ای عزیزای دلم یه روزی ...
@adelehz
شب به شب
چراغی در نقطه ای ازشهر درفراموشی کسی خاموش میشود .
وچراغی در نقطه ی دیگر شهر بیاد کسی روشن میماند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
من نيز چو خورشيد ، دلم زنده به عشق است .
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !

@adelehz
صبح به خیر
خوشا صبح
خوشا حال خوش
حال دیدن لبخند ان کس که عزیزاست بی نهایت...
@adelehz
میگفت دوست ندارد در هیچ بن بستی جا بماند.
نمیدانست گاهی یک بن بست بهتراز هزار بزرگراه ادمی را به مقصد می رساند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی دوست داشتنت اینگونه است که تمام نمیشود بلکه از روزی به روز دیگر و از سالی به سالی دیگر منتقل میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی تو بیست و سه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو ده سال بعد به دنیا میاره،اون یکی بیست و نه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو سال بعدش به دنیا میاره.
یکی بیست و پنج سالگی فارغ التحصیل می‌شه ولی پنج سال بعدش کار پیدا می‌کنه،اون یکی بیست و نه سالگی مدرکشو می‌گیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا می‌کنه.
یکی سی سالگی رئیس شرکت می‌شه و در چهل سالگی فوت می‌کنه، اون یکی چهل و پنج سالگی رئیس شرکت می‌شه و تا نود سالگی عمر می‌کنه.
"تو نه از بقیه جلوتری نه عقب تر"
"تو توی زمان خودت زندگی می‌کنی"
پس آروم باش، از زندگی لذت ببر و خودت را با دیگری مقایسه نکن!

@adelehz
بهترین دوست ادم
همانی ست که هرعصر دلت میخواهد
چایت رابااوبنوشی...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
بیمار خنده های توام
بیشتر بخند :))

#فریدون_مشیری
@adelehz
باورها خود به خود باور هستند .
این شمایید که به آنها جان خواهید بخشید .
این انتخاب شماست که باوربماند یا واقعیت گردد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر زنی باید مادر دختری باشد تا خوشبختیش کامل شود.😍🌹
اجرای زیبای یک مادر ودختر
@adelehz
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺻﺪﺍی ﮔﺮﻡ ﺧﻨﺪه های ﺁﻓﺘﺎﺏ
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺗﺮﺍﻧﻪ های ﺩﻟﻨﻮﺍﺯ ﺻﺒﺢ
ﺑﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻛﻮﭼﻪ ﻭ ﻧﺴﻴﻢ ﻭ ﭘﻨﺠﺮه
ﻳﻚ ﻃﻠﻮﻉ ﺗﺎﺯه، ﻳﻚ ﺳﻼﻡ

صبح بخیر
@adelehz
لبخند تورا چندصباحی ست ندیدم
یک بار دیگر ،خانه ات آباد بگو سیب
@adelehz
مهمترین میراثی که ادمیزاد میتواندازخود برجای بگذاردمهربانی ست .
ادمهای مهربان هیچ گاه حتی سالها بعدازمرگ فراموش نمیشوند وحتی ان زمان هم مردم بیادشان لبخند میزنند.ودلشان ازمهر پر میشود
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودتان را دوست بدارید .
شما کتابی هستید که بجز خودتان کسی نمیتواند بپایانش ببرد و برنقطه نقطه وحرف حرفش مسلط باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی
ما عکس ها را
میسوزانیم
گاهی
عکس ها ما را...
@adelehz