چه هوایی، چه طلوعی جانم ...!
باید امروز حواسم باشد ،
که اگر قاصدکی را دیدم ،
آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا ...!
@adelehz
صبح به خیر و شادی
باید امروز حواسم باشد ،
که اگر قاصدکی را دیدم ،
آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا ...!
@adelehz
صبح به خیر و شادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا وقتی
حتی یک بار دیگر خورشید طلوع میکند وصبح می آید .امید زنده است .
تا حتی یک صبح دیگر زندگی باید کرد.
صبحتان پر از زندگی
@adelehz
حتی یک بار دیگر خورشید طلوع میکند وصبح می آید .امید زنده است .
تا حتی یک صبح دیگر زندگی باید کرد.
صبحتان پر از زندگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مساجد ترکیه در زمستان بروی حیوانات بازهستند.تا انها ازیخبندان درامان باشند.
خانه ی خدا جایی ست که درش بروی تمام مخلوقات خدا بازباشد.
@adelehz
خانه ی خدا جایی ست که درش بروی تمام مخلوقات خدا بازباشد.
@adelehz
مرگم باد!
اگر دمی کوتاه آیم؛
از تکرارِ این پیشِ پا افتادهترین سخن
که:
«دوستت دارم»
احمد شاملو
@adelehz
اگر دمی کوتاه آیم؛
از تکرارِ این پیشِ پا افتادهترین سخن
که:
«دوستت دارم»
احمد شاملو
@adelehz
Ey Zendegi Salam
Hayedeh - NexTaraneh
ای عزیزای دلم یه روزی ...
@adelehz
@adelehz
شب به شب
چراغی در نقطه ای ازشهر درفراموشی کسی خاموش میشود .
وچراغی در نقطه ی دیگر شهر بیاد کسی روشن میماند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
چراغی در نقطه ای ازشهر درفراموشی کسی خاموش میشود .
وچراغی در نقطه ی دیگر شهر بیاد کسی روشن میماند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
من نيز چو خورشيد ، دلم زنده به عشق است .
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !
@adelehz
صبح به خیر
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !
@adelehz
صبح به خیر
میگفت دوست ندارد در هیچ بن بستی جا بماند.
نمیدانست گاهی یک بن بست بهتراز هزار بزرگراه ادمی را به مقصد می رساند.
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانست گاهی یک بن بست بهتراز هزار بزرگراه ادمی را به مقصد می رساند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی دوست داشتنت اینگونه است که تمام نمیشود بلکه از روزی به روز دیگر و از سالی به سالی دیگر منتقل میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ازاین رفیق های با معرفت😍
@adelehz
@adelehz
یکی تو بیست و سه سالگی ازدواج میکنه و اولین بچه شو ده سال بعد به دنیا میاره،اون یکی بیست و نه سالگی ازدواج میکنه و اولین بچه شو سال بعدش به دنیا میاره.
یکی بیست و پنج سالگی فارغ التحصیل میشه ولی پنج سال بعدش کار پیدا میکنه،اون یکی بیست و نه سالگی مدرکشو میگیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا میکنه.
یکی سی سالگی رئیس شرکت میشه و در چهل سالگی فوت میکنه، اون یکی چهل و پنج سالگی رئیس شرکت میشه و تا نود سالگی عمر میکنه.
"تو نه از بقیه جلوتری نه عقب تر"
"تو توی زمان خودت زندگی میکنی"
پس آروم باش، از زندگی لذت ببر و خودت را با دیگری مقایسه نکن!
@adelehz
یکی بیست و پنج سالگی فارغ التحصیل میشه ولی پنج سال بعدش کار پیدا میکنه،اون یکی بیست و نه سالگی مدرکشو میگیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا میکنه.
یکی سی سالگی رئیس شرکت میشه و در چهل سالگی فوت میکنه، اون یکی چهل و پنج سالگی رئیس شرکت میشه و تا نود سالگی عمر میکنه.
"تو نه از بقیه جلوتری نه عقب تر"
"تو توی زمان خودت زندگی میکنی"
پس آروم باش، از زندگی لذت ببر و خودت را با دیگری مقایسه نکن!
@adelehz
باورها خود به خود باور هستند .
این شمایید که به آنها جان خواهید بخشید .
این انتخاب شماست که باوربماند یا واقعیت گردد.
#عادله_زمانی
@adelehz
این شمایید که به آنها جان خواهید بخشید .
این انتخاب شماست که باوربماند یا واقعیت گردد.
#عادله_زمانی
@adelehz