Forwarded from Art of Trading
مذاق سفره ها خواهد شد از او چون رطب شیرین
به زودی روزه ها با ربنایش باز خواهد شد
#افشین_علاء
@adelehz
پ.ن طی چند روزآینده ربنای استادشجریان
درکانال گذاشته میشود..باشدکه ازدعای خیرتان بی نصیب نمانم..
به زودی روزه ها با ربنایش باز خواهد شد
#افشین_علاء
@adelehz
پ.ن طی چند روزآینده ربنای استادشجریان
درکانال گذاشته میشود..باشدکه ازدعای خیرتان بی نصیب نمانم..
موزیک شب قطعه "شروع یک رویا"از امیر رضا خوش سیما🌙🎼🎼🎼🎼🌙
پ.ن رویاها رو شروع کنید حتی اگر درواقعیت هرگز شروع نشه ...
@adelehz
پ.ن رویاها رو شروع کنید حتی اگر درواقعیت هرگز شروع نشه ...
@adelehz
آرام بخوابید...
وبدانید که خدا برای
مراقبت ازما همیشه
بیداراست...فقط کافیه دستمون و
وقت خواب در دستش بگذاریم وچشمانمون رو ببندیم ...🌙🌙🌙☄
@adelehz
وبدانید که خدا برای
مراقبت ازما همیشه
بیداراست...فقط کافیه دستمون و
وقت خواب در دستش بگذاریم وچشمانمون رو ببندیم ...🌙🌙🌙☄
@adelehz
سلام صبح بخیر
پاییز که سهم ماشد بهار از آن شما …
دلم به یادتو افتاد سلام حال شما …
صبح بخیر و برکت 🍞☕️
@adelehz
پاییز که سهم ماشد بهار از آن شما …
دلم به یادتو افتاد سلام حال شما …
صبح بخیر و برکت 🍞☕️
@adelehz
قدیمی ها بیخود وبی جهت که
عصر به عصر حیاط را آب پاشی نمیکردند.
آدم هرعصربایدچای دم کند،
دلش را آب پاشی کند
وبشیند منتظر مهمانی که هیچ
چیز جای آمدنش را پرنمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
عصر به عصر حیاط را آب پاشی نمیکردند.
آدم هرعصربایدچای دم کند،
دلش را آب پاشی کند
وبشیند منتظر مهمانی که هیچ
چیز جای آمدنش را پرنمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
دروجودتمام آدم بزرگ ها
یک نهنگ خوشحال وجوددارد.
نهنگی که درعین بزرگی وزمختی
مثل یک بچه گربه کوچلو رفتارمیکند..
مراقب نهنگ تان باشیدچون بدون
اوشماخیلی چیزها راازدست خواهیدداد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک نهنگ خوشحال وجوددارد.
نهنگی که درعین بزرگی وزمختی
مثل یک بچه گربه کوچلو رفتارمیکند..
مراقب نهنگ تان باشیدچون بدون
اوشماخیلی چیزها راازدست خواهیدداد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر شده حتی در خیال
شب را باید درکنار انکه دوستش
داری بگذرانی ...هیچ شبی
آنقدر بلند نیست که به تنهایی سر
شود...
#عادله_زمانی
شب پراز خیال شیرین🌙🌙⭐️❤️
@adelehz
شب را باید درکنار انکه دوستش
داری بگذرانی ...هیچ شبی
آنقدر بلند نیست که به تنهایی سر
شود...
#عادله_زمانی
شب پراز خیال شیرین🌙🌙⭐️❤️
@adelehz
چای و غزل وپنیرو گردو هم هست
انجیرو نبات وشهدکندو هم هست
صبحانه من چقدر شیرین شده چون
درسفره من خاطره او هم هست .
شهرادمیدری
صبح به خیر و نور☀️☀️☀️☀️
@adelehz
انجیرو نبات وشهدکندو هم هست
صبحانه من چقدر شیرین شده چون
درسفره من خاطره او هم هست .
شهرادمیدری
صبح به خیر و نور☀️☀️☀️☀️
@adelehz
گیریم تا آخر عُمر تنها بمانی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی!
تحمل این موضوع، بسیار آسانتر از آنست که شب و روزباکسی
سر وکارداشته باشی،که حتی یکی ازهزاران حرف تو را نمیفهمد...!
جورج اُورول
@adelehz
تحمل این موضوع، بسیار آسانتر از آنست که شب و روزباکسی
سر وکارداشته باشی،که حتی یکی ازهزاران حرف تو را نمیفهمد...!
جورج اُورول
@adelehz