"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق وچای شبیه همند
به هرکدامشان دیربرسی
یخ میکنند.از دهان می افتند.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
قسم به قطره قطره بارانهایی که قسمت نشد زیر بارشش با یکدیگر قدم بزنیم ..
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
Audio
[www.DarvishMusic.Com]
بگو دوستت دارم
اگه امکانش هست
@adelehz
همه آرام گرفتند
و شب از نیمه گذشت،
آنچه در خواب نشد،
چشمِ من و فکرِ تو بود...!

#سعدی
شب خوش
@adelehz
چه هوایی، چه طلوعی جانم ...!
باید امروز حواسم باشد ،
که اگر قاصدکی را دیدم ،
آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا ...!

@adelehz
صبح به خیر و شادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا وقتی
حتی یک بار دیگر خورشید طلوع میکند وصبح می آید .امید زنده است .
تا حتی یک صبح دیگر زندگی باید کرد.
صبحتان پر از زندگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مساجد ترکیه در زمستان بروی حیوانات بازهستند.تا انها ازیخبندان درامان باشند.
خانه ی خدا جایی ست که درش بروی تمام مخلوقات خدا بازباشد.
@adelehz
وصف چشمان تو در تاج محل می گنجد.
@adelehz
مرگم باد!
اگر دمی کوتاه آیم؛
از تکرارِ این پیش‌ِ پا افتاده‌ترین سخن
که:
«دوستت دارم»

احمد شاملو
@adelehz
Ey Zendegi Salam
Hayedeh - NexTaraneh
ای عزیزای دلم یه روزی ...
@adelehz
شب به شب
چراغی در نقطه ای ازشهر درفراموشی کسی خاموش میشود .
وچراغی در نقطه ی دیگر شهر بیاد کسی روشن میماند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
من نيز چو خورشيد ، دلم زنده به عشق است .
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !

@adelehz
صبح به خیر
خوشا صبح
خوشا حال خوش
حال دیدن لبخند ان کس که عزیزاست بی نهایت...
@adelehz
میگفت دوست ندارد در هیچ بن بستی جا بماند.
نمیدانست گاهی یک بن بست بهتراز هزار بزرگراه ادمی را به مقصد می رساند.
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی دوست داشتنت اینگونه است که تمام نمیشود بلکه از روزی به روز دیگر و از سالی به سالی دیگر منتقل میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی تو بیست و سه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو ده سال بعد به دنیا میاره،اون یکی بیست و نه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو سال بعدش به دنیا میاره.
یکی بیست و پنج سالگی فارغ التحصیل می‌شه ولی پنج سال بعدش کار پیدا می‌کنه،اون یکی بیست و نه سالگی مدرکشو می‌گیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا می‌کنه.
یکی سی سالگی رئیس شرکت می‌شه و در چهل سالگی فوت می‌کنه، اون یکی چهل و پنج سالگی رئیس شرکت می‌شه و تا نود سالگی عمر می‌کنه.
"تو نه از بقیه جلوتری نه عقب تر"
"تو توی زمان خودت زندگی می‌کنی"
پس آروم باش، از زندگی لذت ببر و خودت را با دیگری مقایسه نکن!

@adelehz