"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فرقی نمیکند شب چگونه گذشت،هر صبح دوباره زنده میشوم
صبح بزرگترین پاداش برای کسانیست که روز قبل زنده مانده اند
صبح مثل معجزه میماند،آغاز یک زندگیست که به پایان رسیده بود

صبح بخیر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح شنبه
لبخند
ورزش
امید
فراموش نشود 💥🌞
صبح شنبه بخیر
@adelehz
دوست داشتن تو اعجاز است .
ازاین رو که نه یاد گرفتنی ست و نه شرح دادنی
دوست داشتنت مثل یک معجزه مثل یک وحی برقلبم نازل شده است .ومگر معجزه چه چیز جز این میتواند که باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
در صورت آدمی دو چیز مهم است
یکی لبخندش
و دیگری عمق نگاهش
که هیچ جراحی نمی‌تواند به انسان بدهد
لبخند آدمی اقیانوس صورتش است
و چشم‌هایش آفتاب...

👤مایاکوفسکی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق وچای شبیه همند
به هرکدامشان دیربرسی
یخ میکنند.از دهان می افتند.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
قسم به قطره قطره بارانهایی که قسمت نشد زیر بارشش با یکدیگر قدم بزنیم ..
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
Audio
[www.DarvishMusic.Com]
بگو دوستت دارم
اگه امکانش هست
@adelehz
همه آرام گرفتند
و شب از نیمه گذشت،
آنچه در خواب نشد،
چشمِ من و فکرِ تو بود...!

#سعدی
شب خوش
@adelehz
چه هوایی، چه طلوعی جانم ...!
باید امروز حواسم باشد ،
که اگر قاصدکی را دیدم ،
آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا ...!

@adelehz
صبح به خیر و شادی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا وقتی
حتی یک بار دیگر خورشید طلوع میکند وصبح می آید .امید زنده است .
تا حتی یک صبح دیگر زندگی باید کرد.
صبحتان پر از زندگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مساجد ترکیه در زمستان بروی حیوانات بازهستند.تا انها ازیخبندان درامان باشند.
خانه ی خدا جایی ست که درش بروی تمام مخلوقات خدا بازباشد.
@adelehz
وصف چشمان تو در تاج محل می گنجد.
@adelehz
مرگم باد!
اگر دمی کوتاه آیم؛
از تکرارِ این پیش‌ِ پا افتاده‌ترین سخن
که:
«دوستت دارم»

احمد شاملو
@adelehz
Ey Zendegi Salam
Hayedeh - NexTaraneh
ای عزیزای دلم یه روزی ...
@adelehz
شب به شب
چراغی در نقطه ای ازشهر درفراموشی کسی خاموش میشود .
وچراغی در نقطه ی دیگر شهر بیاد کسی روشن میماند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
من نيز چو خورشيد ، دلم زنده به عشق است .
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !

@adelehz
صبح به خیر