دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هم چون نسیم صبح ،
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...
🌞صبح بخیر
@adelehz
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...
🌞صبح بخیر
@adelehz
پدربزرگم همیشه وقتی مادربزرگ به گلهای باغچه اش میرسید با لبخند خطاب به او میگفت جان;کنارگلها نرو گمت میکنم.عاشقانه اش ساده بود ولی واقعی ..
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
دلم یک دوست میخواهد وسط شلوغی های این شهر
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزمممم بااون لباسش😍😍😍
@adelehz
@adelehz
نگارا بر سر کویت دلم را هیچ اگر بینی
ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!
#فخرالدین_عراقی
شب خوش
@adelehz
ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!
#فخرالدین_عراقی
شب خوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
@adelehz
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
@adelehz
لطفا خودتان را بگیرید .
باور کنید که گاهی لازم است که شدیدا خودتان را بگیرید.لازم است به اطرافیانتان بفهمانید که کم قیمت نیستید که هر گاه بخواهند نمیتوانند به شما دسترسی پیدا کنند .ادمیزاد این گونه است که شیرینی بیش از حد هم دلش را میزند چه برسد به خوبی، این است که نقش همیشه مهربان دلسوز را بازی نکنید .واقعیت این است که باوجود تمام فداکاری هایتان اگر خوبی تان ازحد بگذرد کسی بشما مهربان دوست داشتنی نمیگوید بلکه ممکن است لقب سریش را نثارتان کنند.
پس عاقلانه است که برای اطرافیانتان حد مشخص کنید حتی اگر این اطرافیان عزیزترینهایتان هستند .بگذارید بفهمند که شما ارزان نیستید و برای خودتان ارزش دارید .
این به معنی زیر پاگذاشتن حق وحقوق و یا مظلوم کشی نیست.به معنی توهین کردن و یا تحقیر دیگران نیز نیست . اما بیاموزید که ادمها را باخوبی زیاد دچارتوهم نکنید کاری نکنید که ادمهاجایگاه حقیقی شان را دربرابرتان فراموش کنند .
درواقع بیاموزید که به خودتان بها بدهید و با در معرض گذاشتن دایمی تان بهایتان را کم نکنید .
اگر هرکس با توجه به جایگاه خود رفتارکند قطعا جهان جای زیباتری برای زندگی خواهد بود.
و فراموش نکنید که خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بدکند.لذا لطفا در مواردی که لازم است خودتان را بگیرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
باور کنید که گاهی لازم است که شدیدا خودتان را بگیرید.لازم است به اطرافیانتان بفهمانید که کم قیمت نیستید که هر گاه بخواهند نمیتوانند به شما دسترسی پیدا کنند .ادمیزاد این گونه است که شیرینی بیش از حد هم دلش را میزند چه برسد به خوبی، این است که نقش همیشه مهربان دلسوز را بازی نکنید .واقعیت این است که باوجود تمام فداکاری هایتان اگر خوبی تان ازحد بگذرد کسی بشما مهربان دوست داشتنی نمیگوید بلکه ممکن است لقب سریش را نثارتان کنند.
پس عاقلانه است که برای اطرافیانتان حد مشخص کنید حتی اگر این اطرافیان عزیزترینهایتان هستند .بگذارید بفهمند که شما ارزان نیستید و برای خودتان ارزش دارید .
این به معنی زیر پاگذاشتن حق وحقوق و یا مظلوم کشی نیست.به معنی توهین کردن و یا تحقیر دیگران نیز نیست . اما بیاموزید که ادمها را باخوبی زیاد دچارتوهم نکنید کاری نکنید که ادمهاجایگاه حقیقی شان را دربرابرتان فراموش کنند .
درواقع بیاموزید که به خودتان بها بدهید و با در معرض گذاشتن دایمی تان بهایتان را کم نکنید .
اگر هرکس با توجه به جایگاه خود رفتارکند قطعا جهان جای زیباتری برای زندگی خواهد بود.
و فراموش نکنید که خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بدکند.لذا لطفا در مواردی که لازم است خودتان را بگیرید.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نسخه جدید تلگرام
با امکانات عالی تر و سرعت بالاتر
Telegram x
با امکانات عالی تر و سرعت بالاتر
Telegram x
بختیاری ها زن زیبارا برنو مینامیدند
زن قدبلند را هم برنو مینامیدند
مشخص نبود زن را بیشتردوست داشتند یا برنو را
ولی هر مردی به دنبال دو برنو بود برنویی بر دوش و برنویی بر اغوش
محمد بهمن بیگی
@adelehz
زن قدبلند را هم برنو مینامیدند
مشخص نبود زن را بیشتردوست داشتند یا برنو را
ولی هر مردی به دنبال دو برنو بود برنویی بر دوش و برنویی بر اغوش
محمد بهمن بیگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پنجشنبه ها ...نه تنها باید یاد رفتگان کرد
بلکه باید یاد خانه ها و روزهایی که ازدست رفتند را هم کرد..
یادهمه چیزهای خوبی که ازدست دادیم و قدرشان را ندانستیم بخیر.
@adelehz
بلکه باید یاد خانه ها و روزهایی که ازدست رفتند را هم کرد..
یادهمه چیزهای خوبی که ازدست دادیم و قدرشان را ندانستیم بخیر.
@adelehz