"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همه ی ما یک خیابان داریم
یک کافه و یک عکس که
دونفره هایمان را با چشمِ خوددیده بود
همیشه آن خیابان
آن کافه ‌و آن عکس را داریم اما
آن یک نفر را
بگذریم
چای از دهن افتاد
#مریم_قهرمانلو
#چای_تایم
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد ...همه چیز را همه کس را رها کند و برود.
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای داشتن حالی خوش
راه سختی لازم نیست که بروید کافیست کمی زیباتر به دنیا نگاه کنید.
🎥غلام نجاتی
@adelehz
دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هم چون نسیم صبح ،
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...

🌞‌صبح بخیر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلا چه دیده فروبسته‌ای؟
سپیده دمید...
سری برآر که خوش
عالمی‌ست عالمِ صبح

#طالب_آملی

@adelehz
صبحونه ❤️
@adelehz
پدربزرگم همیشه وقتی مادربزرگ به گلهای باغچه اش میرسید با لبخند خطاب به او میگفت جان;کنارگلها نرو گمت میکنم.عاشقانه اش ساده بود ولی واقعی ..
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
جان را چه خوشی باشد ؟
بی صحبت جانانه ...
@adelehz
دلم یک دوست میخواهد وسط شلوغی های این شهر
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزمممم بااون لباسش😍😍😍
@adelehz
این جوراب توری ها یادتونه؟
وای که چقد باهاشون احساس خوشتیپی میکردیم😊😍
#نوستالژی
@adelehz
نگارا بر سر کویت دلم را هیچ اگر بینی

ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!

#فخرالدین_عراقی
شب خوش


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
‌‏
@adelehz
صبحونه❤️
@adelehz
لطفا خودتان را بگیرید .
باور کنید که گاهی لازم است که شدیدا خودتان را بگیرید.لازم است به اطرافیانتان بفهمانید که کم قیمت نیستید که هر گاه بخواهند نمیتوانند به شما دسترسی پیدا کنند .ادمیزاد این گونه است که شیرینی بیش از حد هم دلش را میزند چه برسد به خوبی، این است که نقش همیشه مهربان دلسوز را بازی نکنید .واقعیت این است که باوجود تمام فداکاری هایتان اگر خوبی تان ازحد بگذرد کسی بشما مهربان دوست داشتنی نمیگوید بلکه ممکن است لقب سریش را نثارتان کنند.
پس عاقلانه است که برای اطرافیانتان حد مشخص کنید حتی اگر این اطرافیان عزیزترینهایتان هستند .بگذارید بفهمند که شما ارزان نیستید و برای خودتان ارزش دارید .
این به معنی زیر پاگذاشتن حق وحقوق و یا مظلوم کشی نیست.به معنی توهین کردن و یا تحقیر دیگران نیز نیست . اما بیاموزید که ادمها را باخوبی زیاد دچارتوهم نکنید کاری نکنید که ادمهاجایگاه حقیقی شان را دربرابرتان فراموش کنند .
درواقع بیاموزید که به خودتان بها بدهید و با در معرض گذاشتن دایمی تان بهایتان را کم نکنید .
اگر هرکس با توجه به جایگاه خود رفتارکند قطعا جهان جای زیباتری برای زندگی خواهد بود.
و فراموش نکنید که خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بدکند.لذا لطفا در مواردی که لازم است خودتان را بگیرید.
#عادله_زمانی
@adelehz