مادرش فریاد می زد
خودت را گم کرده ای ...
با تمام بغضی که داشت این بار حرف مادرش راست بود .
خودش را در دستان او که رفته بود گم کرده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
خودت را گم کرده ای ...
با تمام بغضی که داشت این بار حرف مادرش راست بود .
خودش را در دستان او که رفته بود گم کرده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی ما یک خیابان داریم
یک کافه و یک عکس که
دونفره هایمان را با چشمِ خوددیده بود
همیشه آن خیابان
آن کافه و آن عکس را داریم اما
آن یک نفر را
بگذریم
چای از دهن افتاد
#مریم_قهرمانلو
#چای_تایم
یک کافه و یک عکس که
دونفره هایمان را با چشمِ خوددیده بود
همیشه آن خیابان
آن کافه و آن عکس را داریم اما
آن یک نفر را
بگذریم
چای از دهن افتاد
#مریم_قهرمانلو
#چای_تایم
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد ...همه چیز را همه کس را رها کند و برود.
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای داشتن حالی خوش
راه سختی لازم نیست که بروید کافیست کمی زیباتر به دنیا نگاه کنید.
🎥غلام نجاتی
@adelehz
راه سختی لازم نیست که بروید کافیست کمی زیباتر به دنیا نگاه کنید.
🎥غلام نجاتی
@adelehz
دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هم چون نسیم صبح ،
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...
🌞صبح بخیر
@adelehz
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...
🌞صبح بخیر
@adelehz
پدربزرگم همیشه وقتی مادربزرگ به گلهای باغچه اش میرسید با لبخند خطاب به او میگفت جان;کنارگلها نرو گمت میکنم.عاشقانه اش ساده بود ولی واقعی ..
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
دلم یک دوست میخواهد وسط شلوغی های این شهر
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزمممم بااون لباسش😍😍😍
@adelehz
@adelehz
نگارا بر سر کویت دلم را هیچ اگر بینی
ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!
#فخرالدین_عراقی
شب خوش
@adelehz
ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!
#فخرالدین_عراقی
شب خوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
@adelehz
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
@adelehz