"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مادرش فریاد می زد
خودت را گم کرده ای ...
با تمام بغضی که داشت این بار حرف مادرش راست بود .
خودش را در دستان او که رفته بود گم کرده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی ما یک خیابان داریم
یک کافه و یک عکس که
دونفره هایمان را با چشمِ خوددیده بود
همیشه آن خیابان
آن کافه ‌و آن عکس را داریم اما
آن یک نفر را
بگذریم
چای از دهن افتاد
#مریم_قهرمانلو
#چای_تایم
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد ...همه چیز را همه کس را رها کند و برود.
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای داشتن حالی خوش
راه سختی لازم نیست که بروید کافیست کمی زیباتر به دنیا نگاه کنید.
🎥غلام نجاتی
@adelehz
دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هم چون نسیم صبح ،
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو !
اما تو هیچ بودی و دیدم
هنوز هم در سینه هیچ نیست
بجز آرزوی تو ...

🌞‌صبح بخیر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلا چه دیده فروبسته‌ای؟
سپیده دمید...
سری برآر که خوش
عالمی‌ست عالمِ صبح

#طالب_آملی

@adelehz
صبحونه ❤️
@adelehz
پدربزرگم همیشه وقتی مادربزرگ به گلهای باغچه اش میرسید با لبخند خطاب به او میگفت جان;کنارگلها نرو گمت میکنم.عاشقانه اش ساده بود ولی واقعی ..
وچقدر واقعی های ساده بهتر از دروغ های رنگی اند.
#عادله_زمانی
جان را چه خوشی باشد ؟
بی صحبت جانانه ...
@adelehz
دلم یک دوست میخواهد وسط شلوغی های این شهر
عصربه عصر یک لیوان چای دم کنم منتظرش بنشینم اوبگویدومن بشنوم ومن بگویم و او گوش کند.تا چایمان یخ کند ولی حرفهایمان گرم بماند.
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزمممم بااون لباسش😍😍😍
@adelehz
این جوراب توری ها یادتونه؟
وای که چقد باهاشون احساس خوشتیپی میکردیم😊😍
#نوستالژی
@adelehz
نگارا بر سر کویت دلم را هیچ اگر بینی

ز من دلخسته یاد آور، شبت خوش باد... من رفتم!

#فخرالدین_عراقی
شب خوش


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تو
فقط یه دونه
تو کل جهان وجود داره
قدر خودتو بدون
هر روز صبح که بیدار میشی اینو به خودت یادآوری کن
‌‏
@adelehz
صبحونه❤️
@adelehz