نامه چهاردهم
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Sh Iranmehr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برف امروز حال تون وخوب کرد؟
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
درجهانی باشم ..
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق ادمهای امیدوارم.همانهایی که دراوج مشکلات هم هنوز به بهترشدن اوضاع امیدوارند.که دایما درحال غر و ناله نیستند.که دیگران را همیشه مقصرنمیدانند انهایی که هر خوشی کوچکی دلشان راشادمیکند.
@adelehz
@adelehz
در حقیقت تمام کسانی که به خیال زنده نماندن مان رهایمان کردند .
روزی برخواهند گشت و خواهند دید که نه تنها زنده مانده ایم بلکه عشق واقعی رانیز یافته ایم .
چراکه ادمیزاد هرگزبه اخرخط نمیرسد.
#عادله_زمانی
روزی برخواهند گشت و خواهند دید که نه تنها زنده مانده ایم بلکه عشق واقعی رانیز یافته ایم .
چراکه ادمیزاد هرگزبه اخرخط نمیرسد.
#عادله_زمانی
عزیزم
هرکجا هستی
چای عصرت را فراموش نکن.
چایی بریز و به خودت بگو ممنونم بخاطر اینکه این روز سخت راهم
جسورانه تمام کردی .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
هرکجا هستی
چای عصرت را فراموش نکن.
چایی بریز و به خودت بگو ممنونم بخاطر اینکه این روز سخت راهم
جسورانه تمام کردی .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
در زندگی آدمها فصلی وجود دارد به نام فصل "تمام کردن".
بدینگونه اغاز این فصل رسیدن به نقطه ای ست که شما چیزی سخت عمیق یا ادمی سخت نزدیک را تمام می کنید.
نقطه ی آخر،آخرین مرحله ...اینکه به حدی می رسید که کتاب یک رابطه را می بندید.نه از آن بستن های الکی ...ازآن هایی که شما هر بار تلفنتان را چک کنید و منتظرش باشید .
ازآن بستن های واقعی ازآن بستن هایی که مثلا رنگ چشمانش یادتان نمی آید یا برای خریدن لباسی که به تنش بیاید له له نمی زنید.حتی شاید از کنار کافه ای که بارها کنارش درآن نشسته اید هم رد شوید ونه تنها دلتان نلرزد که بلکه حتی یادتان هم نیاید که اینجا چه ساعاتی را گذراندیده اید...اینکه دیگر سر هیچ موضوع کوچک و بزرگی بااو بحث نکنید اینکه شمایی که بدون شب بخیر گفتنش خوابتان نمی برد دیگر فراموش کنید حتی که با او دریک شهرید..
گفتنش آسان است اما فقط خودتان می دانید که چقدر عذاب و درد کشیدن لازم بود تا ..به این فصل برسید.شما برایش جز خوبی نمیخواهید نمیتوانید تصور کنید که کوچکترین غمی بردلش بنشیند هنوز هم وقتی میخندد خدارا شکر میکنید اما ...اما دیگر از او توقعی ندارید...فکر پرورش گل عشق راهم بااو را نمیکنید..فقط به خدا میسپاردیش ...وتمام بوسه هایتان با اورا به باد...
آدمها اصلا دوست ندارندکه وارد فصل تمام شدن،بشوند..و هرگز وقتی عاشقی را شروع میکنند به تمام شدن فکر نمیکنند..اما..فصل تمام شدن گاهی الزامیست..
برای مراقبت از خودت دربرابر دل شکستن...برای مراقبت از او دربرابر محبت خودتان ...خصوصا که او تصور کند این محبت برای او چیزی جز زیان نخواهد داشت..
گاهی لازم است وارد فصل تمام کردن بشوی..
#عادله_زمانی
@adelehz
بدینگونه اغاز این فصل رسیدن به نقطه ای ست که شما چیزی سخت عمیق یا ادمی سخت نزدیک را تمام می کنید.
نقطه ی آخر،آخرین مرحله ...اینکه به حدی می رسید که کتاب یک رابطه را می بندید.نه از آن بستن های الکی ...ازآن هایی که شما هر بار تلفنتان را چک کنید و منتظرش باشید .
ازآن بستن های واقعی ازآن بستن هایی که مثلا رنگ چشمانش یادتان نمی آید یا برای خریدن لباسی که به تنش بیاید له له نمی زنید.حتی شاید از کنار کافه ای که بارها کنارش درآن نشسته اید هم رد شوید ونه تنها دلتان نلرزد که بلکه حتی یادتان هم نیاید که اینجا چه ساعاتی را گذراندیده اید...اینکه دیگر سر هیچ موضوع کوچک و بزرگی بااو بحث نکنید اینکه شمایی که بدون شب بخیر گفتنش خوابتان نمی برد دیگر فراموش کنید حتی که با او دریک شهرید..
گفتنش آسان است اما فقط خودتان می دانید که چقدر عذاب و درد کشیدن لازم بود تا ..به این فصل برسید.شما برایش جز خوبی نمیخواهید نمیتوانید تصور کنید که کوچکترین غمی بردلش بنشیند هنوز هم وقتی میخندد خدارا شکر میکنید اما ...اما دیگر از او توقعی ندارید...فکر پرورش گل عشق راهم بااو را نمیکنید..فقط به خدا میسپاردیش ...وتمام بوسه هایتان با اورا به باد...
آدمها اصلا دوست ندارندکه وارد فصل تمام شدن،بشوند..و هرگز وقتی عاشقی را شروع میکنند به تمام شدن فکر نمیکنند..اما..فصل تمام شدن گاهی الزامیست..
برای مراقبت از خودت دربرابر دل شکستن...برای مراقبت از او دربرابر محبت خودتان ...خصوصا که او تصور کند این محبت برای او چیزی جز زیان نخواهد داشت..
گاهی لازم است وارد فصل تمام کردن بشوی..
#عادله_زمانی
@adelehz