This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه ضرب المثل هراتی هست که میگه وای از برف وای از فردای برف😁
ازفردا شاهد این صحنه در سطح شهر خواهید بود .
@adelehz
ازفردا شاهد این صحنه در سطح شهر خواهید بود .
@adelehz
نامه چهاردهم
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Sh Iranmehr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برف امروز حال تون وخوب کرد؟
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
درجهانی باشم ..
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشق ادمهای امیدوارم.همانهایی که دراوج مشکلات هم هنوز به بهترشدن اوضاع امیدوارند.که دایما درحال غر و ناله نیستند.که دیگران را همیشه مقصرنمیدانند انهایی که هر خوشی کوچکی دلشان راشادمیکند.
@adelehz
@adelehz
در حقیقت تمام کسانی که به خیال زنده نماندن مان رهایمان کردند .
روزی برخواهند گشت و خواهند دید که نه تنها زنده مانده ایم بلکه عشق واقعی رانیز یافته ایم .
چراکه ادمیزاد هرگزبه اخرخط نمیرسد.
#عادله_زمانی
روزی برخواهند گشت و خواهند دید که نه تنها زنده مانده ایم بلکه عشق واقعی رانیز یافته ایم .
چراکه ادمیزاد هرگزبه اخرخط نمیرسد.
#عادله_زمانی