"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برف و شیره انگور...
ولی ترجیحا گفته میشه بخاطر مقدار بالای ذرات الاینده در هوا برف نخورید.
@adelehz
صبح برفی بخیر
@adelehz
چه بگویم سحرت خیر
تو خودت صبح جهانی

#شهریار
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوای شهر سرد است
اما هوای قلبت نباید سرد شود...
ارزویم این است که میان برف قلبت چون خورشید ازنور و گرما بدرخشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در را بگشا به روی خوشبختی نور
صبح آمـده با برف به مهمــانی تو


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش الان مدرسه ای بودم
مدرسه تعطیل بود .کنار بخاری خودمو جمع کرده بودم مامان داشت بساط آش و راه مینداخت ومنم منتظر برنامه کودک..
یهو دلم خواست اون حال و ...
@adelehz
مهربانی مثل برف است!
هرچه را می‌پوشاند، زیبا می‌کند.


📸سحر ابراهیمی
@adelehz
من و نیمکتی که خالیست ...
برف امد اما تو نیامدی ...
#عادله_زمانی
📸غلام نجاتی
@adelehz
جا برای من گنجشک
زیاد است ولی؛
به درختان خیابان
تو عادت کردم..!

#علی_اکبر_رشیدی
📸رویا اکبری
@adelehz
زمین، عروس شد و آسمان به حرف آمد
چه شادباشی از این خوبتر که برف آمد
📸Miss maryam
@adelehz
بیرون خیلی سرده
لطفا اینا هم فراموش نشن
😊
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه ضرب المثل هراتی هست که میگه وای از برف وای از فردای برف😁
ازفردا شاهد این صحنه در سطح شهر خواهید بود .
@adelehz
زندگی مثل یک استکان چای است ...
به ندرت پیش می آید
که هم رنگش درست باشد
هم طعمش
و هم داغیش
اما هیچ لذتی با آن برابر نیست ...
#چای_تایم
@adelehz
نامه چهاردهم
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Sh Iranmehr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برف امروز حال تون وخوب کرد؟
anonymous poll

اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%

نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%

👥 133 people voted so far. Poll closed.
درجهانی باشم ..
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz