This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوای شهر سرد است
اما هوای قلبت نباید سرد شود...
ارزویم این است که میان برف قلبت چون خورشید ازنور و گرما بدرخشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما هوای قلبت نباید سرد شود...
ارزویم این است که میان برف قلبت چون خورشید ازنور و گرما بدرخشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش الان مدرسه ای بودم
مدرسه تعطیل بود .کنار بخاری خودمو جمع کرده بودم مامان داشت بساط آش و راه مینداخت ومنم منتظر برنامه کودک..
یهو دلم خواست اون حال و ...
@adelehz
مدرسه تعطیل بود .کنار بخاری خودمو جمع کرده بودم مامان داشت بساط آش و راه مینداخت ومنم منتظر برنامه کودک..
یهو دلم خواست اون حال و ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه ضرب المثل هراتی هست که میگه وای از برف وای از فردای برف😁
ازفردا شاهد این صحنه در سطح شهر خواهید بود .
@adelehz
ازفردا شاهد این صحنه در سطح شهر خواهید بود .
@adelehz
نامه چهاردهم
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
عزیزکوچلوی مهربانم
سلام
این نامه را که برایت مینویسم هوا خیلی سرد است .برف امده است و ادم دلش میخواهد تمام دنیا را رها کند و برود یک گوشه دنج کنار اتش هیزمی و اش گرمی بخورد و به دنیا وغمش بخندد.
برف اصولا زیباست عزیزم خصوصا اولین برف و خصوصا برف تازه ی اول صبح .
عزیزم باید بدانی که عشق مثل برف اول صبح است تمیز و سفید و دست نخورده ..
ازنگاه کردن به ان لذت میبری و دلت برایش ذوق میکند .
اما همین برف سفید اگر بیفتد سر راه ..اگر هرکسی ازکنارش رد بشود اگر هرکس گلوله ای ازان بسازد اخرش هیچ چیز نمی ماند جز برفی کثیف و گل الود...
عشقها مثل برفند .زیبا هستند و جذاب ولی وقتی حواست بهشان نباشد میبینی که برف سفید و زیبایت از دست رفت .
این است که عزیزم مثل هرچیز دیگری عشق هم به مراقبت نیازدارد.
پسرم برف برای همه مان یکسان نیست برای کسی که ثروتمند است شادی اور است و برای کسی که جایی برای خواب ندارد عذاب اور.
پس اگر میخواهی از برف لذت ببری انقدر لذت بردنت را فریاد نزن که دیگران را برنجانی و درحد توانت به دیگران هم کمک کن که از برف مثل تو لذت ببرند...
عزیزم روزهایت مثل روزهای برفی زیبا ولی قلبت همچون هیزمهای بخاری گرم و پرنور
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Sh Iranmehr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برف امروز حال تون وخوب کرد؟
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره واقعا یه حس خوب وتازه داشتم. – 123
👍👍👍👍👍👍👍 92%
نه .ازسرما وبرف خوشم نمیاد. – 10
👍 8%
👥 133 people voted so far. Poll closed.