"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ازدواج نکنید .
تا زمانیکه مطمین باشید شما متعهد میشویدنه فقط متاهل
ازدواج کردن زمانیکه میدانید هنوز نتوانسته اید دیگری رادرون قلبتان بکشید بزرگترین خیانت ست.حتی اگر هرگزبا او همبسترنشوید.
#عادله_زمانی
چرا زبان بگشایم؟ که دردهای بزرگ
به جز سکوت ندارند مرهمی دیگر ...


@adelehz
#چای_تایم
چرا بعضی غصه ها خیلی سختند حتی با هزار فنجان چای هم آب نمیشوند...
@adelehz
دل نهادم به صبوری که
جز این چاره ندارم
سعدی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برف و شیره انگور...
ولی ترجیحا گفته میشه بخاطر مقدار بالای ذرات الاینده در هوا برف نخورید.
@adelehz
صبح برفی بخیر
@adelehz
چه بگویم سحرت خیر
تو خودت صبح جهانی

#شهریار
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوای شهر سرد است
اما هوای قلبت نباید سرد شود...
ارزویم این است که میان برف قلبت چون خورشید ازنور و گرما بدرخشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در را بگشا به روی خوشبختی نور
صبح آمـده با برف به مهمــانی تو


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش الان مدرسه ای بودم
مدرسه تعطیل بود .کنار بخاری خودمو جمع کرده بودم مامان داشت بساط آش و راه مینداخت ومنم منتظر برنامه کودک..
یهو دلم خواست اون حال و ...
@adelehz
مهربانی مثل برف است!
هرچه را می‌پوشاند، زیبا می‌کند.


📸سحر ابراهیمی
@adelehz
من و نیمکتی که خالیست ...
برف امد اما تو نیامدی ...
#عادله_زمانی
📸غلام نجاتی
@adelehz
جا برای من گنجشک
زیاد است ولی؛
به درختان خیابان
تو عادت کردم..!

#علی_اکبر_رشیدی
📸رویا اکبری
@adelehz
زمین، عروس شد و آسمان به حرف آمد
چه شادباشی از این خوبتر که برف آمد
📸Miss maryam
@adelehz
بیرون خیلی سرده
لطفا اینا هم فراموش نشن
😊
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM